мне это не понравилось....
Добрый день, уважаемые психологи! Хочу поделиться своим накрутом. Бред? Да.
Но для этого нужен психолог , угомоните меня пожалуйста)
21век, современные тенденции. У меня на телефоне установлено приложение где можно узнать как у кого ты числешся в контактной книге, но не о самом владельце тега. думаю , многие словили себя на мысли, что и у вас есть такая же программка
Скачала с целью для игнорирования анти спама.
Вчера зашла и увидела как я подписана у ' незнакомца ' естественно я не знаю кто это.
Но меня насторожила одна деталь. К моему имени была приложенно ' кодовое ' слово ( символ ) о котором мог знать только ОДИН человек.
Символ - который является ниткой в нашем случае.
Но , в этого человека, а если конкретно мужчины, нет моего номера. Мы не обменивались . И тут у меня ' батл мисли ' зачем меня подписывать так чтобы выдать себя ? и почему если у М есть мой номер он не поддерживает тел.связь.
У меня нет оснований и доказательства что это он. Но я себя накрутила.
Самое важное. Тот самый ' символ ' показался достаточно оскорбительным . Ведь это было очень лично то что я ему доверила.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрый день!
Не совсем понятен Ваш вопрос? Зачем Вам эта информация? Что Вы хотите для себя узнать?
психолог онлайн
Ніна Андріївна Кіях
Доброго дня, январь.
Перш за все, звідки Ви знаєте, що ця програма дає достовірну інформацію? Крім цього, саме ця програма може бути вірусною і розносити спам. Як у Вас справи у соціальній сфері та сфері стосунків?
цитата:
Но , в этого человека, а если конкретно мужчины, нет моего номера.
Чому Ви так впевнені? Людина може дізнатися Ваш номер із соц. мереж чи від спільних знайомих.
цитата:
Самое важное. Тот самый ' символ ' показался достаточно оскорбительным .
Що це за символ, що він, водночас, є образливим і особистим?
Припустимо, Ви змогли зрозуміти, хто Вас так підписав. Що далі? Що Вам це дасть? Зараз Ви підтримуєте контакт із "потенційним підозрюваним"? Які у Вас стосунки?
психолог онлайн
Здравствуйте!
Угомонить вас для чего или от чего?
Вы тревожный, мнительный, подозрительный человек?
психолог онлайн
Добрый день, от накрутов помогает прояснение ситуации. Если вам так важна эта ситуация, что мешает ее прояснить с тем молодым человеком?
Дополнение от автора
Доброго вечора, пані Оксано!
знаєте від вашого меседжу "саме ця програма може бути вірусною і розносити спам" замислилася ,що дійсно таке ймовірно , а так як я особа дуже вразлива і запалююсь немов сірник в пориві емоції відкинула цей варіант , а так цілком може бути. Але в моєму випадку є своє ' Але '..
На рахунок: ⬇️⬇️⬇️
' Чому Ви так впевнені? Людина може дізнатися Ваш номер із соц. мереж чи від спільних знайомих. '
З тією ' ймовірною ' особою в нас дійсно є спільні знайомі, але вони не мають мого номеру , а сама 'утєчка ' інфо дійсно моя провина, я переглянула свій профіль і номер був в доступі.
' Припустимо, Ви змогли зрозуміти, хто Вас так підписав. Зараз Ви підтримуєте контакт із "потенційним підозрюваним"? Які у Вас стосунки? '
' підозрюваний ' - це особа чоловічої статі який до себе располагает ,( забула як на укр) в якого я в силу певних обставин попросила проявити ініціативу у вирішенні конкретного питання.
по факту як прояснилось в того ' незнайомця ' (по програмі )через короткий термін, я була підписана грубо кажучи 'моїм проханням' тобто було вказано , ті слова на які я робила акцент у нашій з ним розмові.
Звісно , я в той момент себе відчула як пацієнт яка в цій же програмі в свого лікаря підписана окрім прізвища ще діагнозом ))
Можливо варто задуматися про кар'єру слідчого, схоже маю навики ?
психолог онлайн
Загалом, помітно, що Вас ця ситуація дуже схвилювала і я б Вам рекомендувала закцентувати Вашу основну увагу на "Чому?"
цитата:
це особа чоловічої статі який до себе располагает ,( забула як на укр) в якого я в силу певних обставин попросила проявити ініціативу у вирішенні конкретного питання.
Що означає "располагает"? Які саме це поведінкові прояви, риси характеру тощо? Що це було за "конкретне питання"? Таке відчуття, що у Вас з цим хлопцем є якась таємниця (можливо саме її Ви розповіли йому, а те слово є її ключевим моментом), яку Ви боїтеся навіть описати анонімно на форумі. Можливо тому Вас так хвилює ця ситуація?
цитата:
Можете, будь ласка, розвинути свою думку.
цитата:
"саме ця програма може бути вірусною і розносити спам" замислилася ,що дійсно таке ймовірно...а сама 'утєчка ' інфо дійсно моя провина, я переглянула свій профіль і номер був в доступі.
Я б Вам рекомендувала орієнтуватися на ці моменти.
Крім цього, можливо Ви б зустрілися із цим хлопцем і перепровірили свою гіпотезу? Це найкращий і найефективніший варіант.
Дополнение от автора
Я би із задоволенням вирішила б напряму це питання з ним , єдине що зупиняє я йому не надавала свій номер моб, в мене немає аргументу пред'явити претензію в стилі : навіщо ти мене так підписав ? А раптом це не він .
психолог онлайн
Так решить напрямую - это не значит выставлять претензии. Можно просто вежливо спросить