Жених живет с мамой
Добрый день. 2,5 года назад начала встречаться с парнем, который живет всю жизнь с мамой ( я же с 17 лет отдельно от родителе). На мое недовольство этим фактом, он сказал, что просто так удобно.. прийдет время- мама держать не будет, и он уйдёт жить со своей женщиной. 2,5 года встречались, ездили к друг другу.. у меня своя квартира на противоположном конце города. Теперь он не хочет съезжать от мамы и видит возможным только вариант , если я перееду жить к ним. Я не хочу! А он не может оставить большой частный дом на одинокую мать. Мама же его вообще в своей жизни менять ничего не собирается . Ситуация безнадёжна?
Вопрос от: ; Возраст: 37

психолог онлайн
Ніна Андріївна Кіях
Доброго дня, nikfd5.
Помітно, що хлопець емоційно залежний від матері і психологічно не сепарувався від неї. Припускаю, що він став їй заміною "чоловіка" і сформував декструктивний симбіоз. Насправді, лише хлопцю працювати над цією проблемою, а Ваш маскимум - це заявити про свої бажання і почуття.
цитата:
Теперь он не хочет съезжать от мамы и видит возможным только вариант , если я перееду жить к ним.
Як він аргументує своє рішення?
цитата:
Я не хочу!
Ви цілком маєте право на власні бажання і почуття. Крім цього, кожна пара має мати свої кордони, а у цьому випадку помітно, що вони є досить проникними.
цитата:
А он не может оставить большой частный дом на одинокую мать.
Ви пропонували хлопцю варіант найняти доглядальницю, яка піклуватиметься про маму?
Чому Ви вирішили звернутися на форум саме зараз, адже Ви перебували у такому форматі стосунків 2,5 років? Що Вам дають ці стосунки, а чого у них не вистачає? Задайте собі наступне питання: Якщо хлопець не зміниться, я готова продовжувати ці стосунки?
психолог онлайн
Доброго дня! Співчуваю Вам. На скільки я зрозуміла, Ви самостійна та сильна жінка. На сьогоднішній день таких чоловіків є досить багато, так само як і сильних жінок. Як правило, ми дзеркалимо себе: сильна я, слабкий він. Так діє закон притяжіння.. А як себе поводив Ваш друг у ситуаціях, коли Вам потрібна була допомога? Чи загалом, Ви зверталися по допомогу до нього? .Ответ отредактирован автором 21-01-2021 13:05:05Ответ отредактирован автором 21-01-2021 13:05:38
психолог онлайн
Здравствуйте, ситуация безнадежна, если только сам молодой человек не захочет ее разрешить. В одностороннем порядке это сделать не получится. Решением здесь будет удерживать свои личные границы и смотреть на его ДЕЙСТВИЯ, не слова.