Мені здається в мене ОКР.
В мене фанатична боязнь що жінка зраджує мені, це доходить до маразмів , в моїй голові тільки думки про те як вивести її на чисту воду.
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Проблема більш-менш зрозуміла. А чи є підстави підозрювати жінку у зраді? Чи це виключно думки у Вашій голові?
психолог онлайн
Доброго дня, Pavlo.
Я правильно Вас зрозуміла: у Вас нав'язливі думки щодо зради? Як давно це почалося? За цей час у Вашому житті ставалися якісь стресові події чи кардинальні зміни, конфлікти з дружиною? Дружина давала реальні приводи для ревнощів: обманювала і т. д.? Що Вам дають ці стосунки, а чого у них не вистачає? Як дружина реагує на Ваші прояви ревнощів? У Вас був досвід зради або Ви спостерігали такий?
психолог онлайн
Доброго дня.
цитата:
Як це впливає на Ваше життя особисте і подружнє? Як часто з"являються ці думки, як давно вони з"явились, чи були підстави для цього? Чи було таке раніше в інших стосунках?
Які відносини у Вас були з батьками? Як часто вони Вам "зраджували" своєю увагою?
З нав"язливими думками краще працювати з психологом індивідуально в терапії.
психолог онлайн
Добрый вечер!
Если Вы говорите о навязчивых мыслях и Вам с ними сложно справиться, то лучше обратиться к врачу психиатру, который сможет Вас поддержать медикаментозно, а с причинами лучше разбираться индивидуально. Скажите, как давно Вы себя так начали чувствовать? Есть ли реальные причины, чтобы Вы могли ей не доверять?
консультация психолога
Здравствуйте. Отлично, что вы осознаёте беспочвенность вашей ревности и не обвиняете в этом жену! С ОКР можно справиться с помощью психолога работающего с данным расстройством.
Эффективно помогает Краткосрочная стратегическая терапия и Когнитивно поведенческая.
Не отчаивайтесь! Выход есть.