Иду к школьному психологу.
Здравствуйте.
Я впервые решила обратиться к школьному психологу. Завтра встреча.
Я бы хотела знать, как примерно будет выглядеть беседа, о чем можно говорить, стоит ли подготовить примерный план проблем и т д. И сможет ли психолог чем-то помочь?
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
Добрий вечір, Міра.
Все залежить від того, чи вас хвилює якась конкретна проблема. Якщо так, то слід записати запитання, які б ви хотіли задати. Бо розмова може піти не туди))
Бесіда буде виглядати приблизно так: ви познайомитесь, далі опишете з чим прийшли. Далі психолог буде задавати уточнюючі запитання.
Говорити можна і треба про будь-шо. Головне не брехати, бо тоді вирішувати брехню- який з того толк?
Ви можете і маєте право не відповідати на запитання, якщо вам не комфортно.
Чому така недовіра чи буде толк? Психолог- це людина, яка має професійні знання в цій галузі. Тим паче, що вона бачить вашу дитину більшу частину дня. А це вже не мало.
Якщо будете хвилюватись, так і скажіть про це. Психологи дуже люблять говорити про почуття і емоції))
Все буде добре. Це хороша ідея
психолог онлайн
Здравствуйте. Накануне встречи: заготовьте интересующие вас вопросы или определите цель встречи (заявку для работы). Чтобы вы знали, что ищите и психолог знал с чем вам помочь конкретно. Если вы не знаете с чем идете, то это тоже может быть заявкой: "я не знаю почему я здесь, но чувствую что встреча необходима..." На сеансе вы сможете раскопать истину запроса. Когда будете у психолога не волнуйтесь, не спешите, будьте как дома, расскажите то что посчитаете нужным. Если психолог, компетентный он вам поможет.