Як пережити розрив стосунків?
Ми були разом майже 5років, різне було, і навіть зрада з його сторони. Він ніяк ніколи не міг прийняти свою провину, ніколи не говорив вибач. А завжди робив винною мене, ніби то я щось собі придумала. Я не знаю, що зі мною зараз коїться, таке враження ніби мені розрізали серце, і я без перестанку плачу, і не можу зупинитися.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Доброго дня! Ви кажете, що була зрада з його боку, а як Ви реагували на це? Які були Ваші дії? Це дуже важливо у розрізі того, що з Вами зараз відбувається...
Дополнение от автора
Ну була образа, навіть не така сильна через зраду, а через те що він не прийняв своєї вини, не сказав вибач, а просто сказав, що я собі щось придумала
психолог онлайн
Дякую за відвертість! Ви описали своє почуття - образа... А як Ви реагували в цій ситуації, якісь дії були з Вашого боку? Якісь слова Ви говорили чоловіку?
Дополнение от автора
Він продовжував вести діалог, з тією людиною з якою мені зрадив, я кричала мені було обідно, але він собі з того нічого не робив. У будь якій сварці він не хотів слухати мене, для нього було не цікаво чути мою думку, він тікав від розмов.
психолог онлайн
Доброго дня, ira.
цитата:
Ми були разом майже 5років, різне було, і навіть зрада з його сторони. Він ніяк ніколи не міг прийняти свою провину, ніколи не говорив вибач. А завжди робив винною мене, ніби то я щось собі придумала....Він продовжував вести діалог, з тією людиною з якою мені зрадив, я кричала мені було обідно, але він собі з того нічого не робив. У будь якій сварці він не хотів слухати мене, для нього було не цікаво чути мою думку, він тікав від розмов.
Дуже Вам співчуваю, адже зрада - це втрата основи стосунків: взаємодовіри і психологічної близькості. Помітно, що Ваш колишній не брав відповідальності за ці стосунки, а Ви все "тягнули на собі". Скажіть, будь ласка, чому Ви так довго перебували у стосунках, де не було взаємної любові та поваги? Що Вас стримувало? Можливо якийсь страх?
Скажіть, будь ласка, чи є у Вашому житті люди, які могли б Вас підтримати зараз?
Дополнение от автора
Мені хотілось почути чому він це зробив, для чого. При сварці я не намагалась його якомь принизити, просто кричала плакала, говорила що справжні чоловіки такого не роблять, а він просто говорив щоб я пішла, і далі від нього не було ніяких дій, він не писав, не дзвонив, до поки я не написала сама.
Дополнение от автора
Я не знаю чому, чесно, я думала , що в цьому була винна я, що так сталося через мене, і просто писала та дзвонила до нього, сама, перша і вибачалась я не знала, за що. Просто мені завжди здавалося, що без нього завжди буде все не так, що ми були разом так довго, що все буде добре, що є якийсь шанс.
Дополнение от автора
Так в мене є близькі, але з ними я не хочу про це говорити, бо окрім слів "буде інший" більше нічого не почую. Тай мені важко з кимось про це говорити.
психолог онлайн
цитата:
Мені хотілось почути чому він це зробив, для чого.
І що б Вам це дало? Що б Ви робили з цим далі?
цитата:
Те, що Ви описуєте схоже не на любов, а на созалежні стосунки, які йдуть коренем з дитячо-батьківських стосунків. Які у Вас стосунки з батьками (особливо татом) та батьків між собою як пари?
цитата:
Розлучення - це втрата і як будь-яку втрату Ви переживатимете ряд стадій: шок, заперечення, гнів, троги, сум, прийняття. Важливо, щоб Ви дали собі час погніватися і посумуввати і якомога більше говорили про втрату з іншими. Якщо Ви бачите, що не маєте підтримки, не можете про неї попросити або впоратися з своїми почуттями самостійно - зверніться індивідуально до психолога.
Дополнение от автора
Я не знаю, що я б робила коли б почула причину зради, не знаю, я б все одно продовжила з ним стосунки.
Дополнение от автора
З батьком в мене погані стосунки, він з самого дитинства ображав маму, а мама пробачала і дальше поверталась, і так вони живуть разом до цих пір. В мене є образа на них обох, бо вони завжди до цих розборок приплітали мене. В мене є образа на те, чому вони не вирішили все як дорослі люди, а дальше продовжували жити в гніві.
Дополнение от автора
Колишній завжди мені говорив, порозумнішай. Я ніколи не розуміла цих слів.
Дополнение от автора
Але він завжди говорив, що любить мене, що хотів би зі мною якесь майбутнє, якщо він мене не любив, то до чого були ці слова.
психолог онлайн
Доброго дня! По-перше, Ви ні в чому не винні! Це чоловік Вас зрадив, а не Ви його. І зрозуміло, що Ви хотіли відновити родину, тому що кохаєте чоловіка, тому робили так як могли і як вміли... Судячи з того, що Ви пишете про реакцію рідних, вони пропонують кардинальніі речі: або живеш як принижена наймичка і все терпиш, або кидаєш його і шукаєш іншого... І Ви правильно робите, що шукаєте вихід, бо відчуваєте, що можна якось по-іншому, не роблячи таких різких кроків... І дійсно такий вихід є! По-перше, потрібно змінити своє ставлення до самої себе - Ви маєте право почувати себе гідно, достойно... По-друге, судячи з усього, у Вас існує величезний страх залишитися самотньою.... Це на поверхні. Глибше - недолюбленість в дитинстві... І по-трєте, розрив стосунків не вирішить основної проблеми - вміння їх будувати... Тому що Ваш теперішній стан тісно пов'язаний з Вашим нереалізованим почуттям поваги до себе... І корені цієї проблеми родом з дитинства. До тих пір поки Ви не розберетеся із ставленням до своїх батьків, поки Ви не пройдете ще раз за допомогою професіонального психолога, своє дитинство тільки з позиції вже дорослої жінки, Ви навряд чи зможете впоратися зі складною ситуацією сама...
психолог онлайн
цитата:
З батьком в мене погані стосунки, він з самого дитинства ображав маму, а мама пробачала і дальше поверталась, і так вони живуть разом до цих пір.
Співчуваю, що Вам довелося перебувати у такому середовищі. На жаль, зараз у Ваших стосунках спостерігається те саме: хлопець Вас ображає, а Ви повертаєтеся до нього.
цитата:
В мене є образа на них обох, бо вони завжди до цих розборок приплітали мене. В мене є образа на те, чому вони не вирішили все як дорослі люди, а дальше продовжували жити в гніві.
Ви маєте право гніватися на них і сумувати, адже вони не дали Вам того, чого Ви потребували: безпеки, прийняття, любові. Чому вони жили так? Скоріше за все це їхні внутрішньоособистісні конфлікти, що йдуть родом з їхнього дитинства, проте це ніяк не знімає з них відповідальності за їхні вчинки.
цитата:
Він обезцінював Вас - типова стратегія абьюзера.
цитата:
Одна справа говорити про любов, а інша - любити. Любов не болить. Навіщо він говорив це - знаєш лише сам хлопець, проте що Вам це дасть, адже стосунки були деструктивними, а хлопець не хотів над ними працювати?
Рекомендую Вам пройти індивідуальну психотерапію - це найкращий і найефективніший варіант для Вас.
Дополнение от автора
І ще коли він мені написав про розрив, він написав такі слова "Ми не можемо бути зараз разом, може колись з часом, може всяке бути, ми ше будемо любитись як колись, але зараз я небажаю нікого бачити... Хочу побути сам, розібратись із собою в першу чергу" - тобто він зараз хоче розійтись, а потім все одно повернутись до мене? Що він хотів сказати цими словами?
психолог онлайн
І ще хотіла додати, Ваш чоловік, думаю, що любить Вас... Але, знову ж таки, як він вміє, і як Ви йому дозволяєте... Ну, наприклад, якщо б у Вас був якийсь друг, Ви його б зрадили, вчинили з ним дуже погано... При цьому одразу зрозуміли, що робите погано, негарно... І від сорому втекли, заховалися, щоб подумати, набити свої гулі... А цей друг замість того, щоб образитися, відсторонитися, щоб показати, що обурений, почав би бігати за Вами, кричати, хапати за руки, плакати, валятися в ногах... Подумайте, пострайтеся відчути: вам така поведінка друга б сподобалася? Ви б змогли його поважати?
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Доброго дня!
цитата:
Я не знаю, що зі мною зараз коїться, таке враження ніби мені розрізали серце, і я без перестанку плачу, і не можу зупинитися.
Сумно читати Вашу розповідь. І, мабуть, будь-яка людина втратить спокій та рівновагу після зради та розлучення.
Але же не все так погано. Те, що сталося, відкрило нове бачення на Вашу особистість. Виявляється, Ви схильні до залежних відносин. Саме так. І саме в головному повторюючи свю маму.
Ви датні провалюватись в ємоціі жалю, а мали б, напевно, проявити гідність та турботливе ставлення до себе. Боітесь залишитись без чоловіка. І в цьому виходить на поверхню слабкість, якою користуються інші.
Отже наразі треба повернути самоповагу і вчитись йти за своіми бажаннями, утримуючись від негативноі жертовності. Вчитись не дозволяти нікому поводитись з Вами так, як той хлопець. Часу на виправлення ще багато. Подорослішаєте І все буде доре.
психолог онлайн
цитата:
тобто він зараз хоче розійтись, а потім все одно повернутись до мене? Що він хотів сказати цими словами?
Відповідь на ці запитання знає лише цей чоловік. Водночас, запитайте себе, чи Ви готові перебувати у стосунках, де Вас не цінують, не поважають та використовують, де партнер не хоче співпрацювати із Вами.
Дополнение от автора
Зараз я просто плачу, мені погано, і я не можу зупинитися плакати. Мені хочеться, щоб він змінився, зрозумів свої помилки. Я не знаю, чи я колись буду готова з ним продовжувати стосунки, хіба якщо він зміниться...
психолог онлайн
Доброго дня Ірочко! Ваше бажання абсолютно нормальне! Ви маєте право на те, щоб Ваш друг змінив своє ставлення до Вас, а отже змінився! Якщо я правильно Вас зрозуміла, Ви зараз не разом, Ви з ним на відстані? А те, що Ви плачете, то Ваша душа почала одужувати від страшної залежності, від рабства і, насамперед - внутрішнього рабства залежної людини. Це називається процесом очищення. Якщо він Вас любить, Ваша повага до себе, Ваше небаєжання терпіти його зради, лише допоможе йому змінитися на краще і зробити висновки,.. А якщо ні.... Чи потрібен Вам чоловік, який буде все своє життя зневажати Вас таВас зраджувати? Чи хочете Ви повторити долю своєї мами?
Дополнение от автора
Не хочу, і я найбільше боялася цього, все життя, але сліпо вірила стосунки, які були хворими. Зараз ми не разом, тобто він біля мене не перебуває, ми з ним не бачимось
психолог онлайн
Ірочко, отже він захотів відсторонитися та подумати? Не чіпайте його зараз однозначно! Якщо він Вас любить і Вам долею судилося бути разом - він повернеться сам... А якщо ні - ніякі Ваші сльози та вмовляння не допоможуть, хіба що Ви будете ще більше почувати себе приниженою... Я б Вам радила зараз поїхати кудись, нехай бо і на один-два дні, переключитись. Краще туди, де Вас ніхто не знає... Де є природа, де є нові люди, з якими можна познайомитися і просто поспілкуватися на інші теми... Якщо немає можливості поїхати, не сидіть вдома прикута до телефону! Змусьте себе піти побігати походити в парк, ходіть аж поки не втомитеся, дихайте, любуйтеся приодою... Не сидіть вдома! Вам потрібно трохи прийти до тями, вирватися з лап своїх емоцій... Або починайте терміново працювати з психологом, щоб мати підтримку, яка Вам дуже потрібна...
Дополнение от автора
Я думаю, що він і не захочеться бачитись, принаймні цей тиждень точно, а якщо захоче побачитись, то я навіть не знаю, що робити.
Дополнение от автора
Дякую, за Вашу підтримку. Чи могла б я з Вами почати працювати?
психолог онлайн
Так, звісно. Натисніть під віконцем кнопочку "связаться с психологом" або перейдіть за посиланням на мою сторінку, там є мій контактний телефон та пошта. Предзвоніть мені або напишіть свій но мер телефону і я Вам передзвоню. І ми з Вами про все домовимося, не хвилюйтеся. Ми знайдемо вихід обов'язково, у тому числі і стосовно нашої спільної роботи, про ціну домовимося індивідуально таку, яка підійде і Вам і мені. Все буде добре.!Ответ отредактирован автором 28-01-2021 16:59:42
Дополнение от автора
Доброго де
Дополнение от автора
Доброго дня! Мені вже краще, але я дальше думаю про ньогоі в середині якась пустота.
психолог онлайн
Доброго дня Ірочко! Я рада, що Ви взяли себе в руки і намагаєтеся справитися з ситуацією. Питання пустоти в душі - це питання самодостатності. Це вибудова цілісної світоглядної системи Тому однією перепискою та порадами, на превеликий жаль, вже не обійтися. Передзвоніть мені, телефон вказаний під іконкою. І ми вирішимо як планувати нашу роботу. До зв'язку!