Школа.. Відносини з однолітками .. Тривожність
Добрий вечір. Буду щиро вдячна за рекомендації. Моїй донечці 6 років. Вона ходить у 1 клас. У садок не ходила. Їй важко вдавались перші дні ,
тижні у школі. Там вона стикнулась з новими людьми, новими ситуаціями, вчинками, словами. Одного разу дитина дуже налякана прийшла бо чула від однокласників як хтось до неї сказав, якщо вона намалює так само то їй пальці обрубає, мені і то не зручно таке писати. У нас в сім'ї подібних слів і фраз дитина не чула ніколи. А тут... То хтось може штовхнути, то щось негарне сказати. Я розумію як дитині важко ми її виховували в теплі і любові, а тут.... Тепер.... ( це перший її соц. досвід.
Вдома дитина вільно спілкується, може і повреднічати ми дитині ніколи з чоловіком за 6 років і слова як такого поганого не сказали, дитина вільно може сказати коли їй щось не подобається і т. Д, відстояти свою думку. А тут коли приходить зі школи і з того що розповідає, то складається враження, що вона не може заперечити коли потрібно, не може відповісти і дати здачі, я завжди дитину вчила, що потрібно бути доброму і т. Д, але все ж напевно то було не цілком правильно адже потрібно вміти і кусатись у житті бо загризуть.
Дитина стала тривожна дуже, коли вдома щось робить чи малює, чи гру бавиться і їй щось не вийде то вона чомусь одразу каже на себе різне , або нічого я неможу, або яка вона погана. Я в шоці просто з цього.... Як навчити дитину вміти постояти за себе, бо коли якісь непорозуміння виникають я питаю що ти відповіла тій дитині вона каже нічого, чи сказала ти вчительці каже ні, а що як та дитина скаже що то я перша почала і вона їй повірить..... Якось старалась виховувати правильно, цікавилась дит. Психологією, старалась прислухатись до рекомендацій, але якось все так наразі, бачу їй дуже важко.... (
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Добрый вечер!
Скажите, а Вы сами можем дать отпор или проявить агрессию? Если Вашего ребёнка обижают в школе, то Вам стоит об этом поговорить с учителем, а если не поможет, то с директором. Ваш ребёнок должен чувствовать, что Вы можете её защитить
Дополнение от автора
Я дзвонила вже двічі до вчителя, вона мені сказала, про те щоб дитина говорила їй. А дитина боїться їй говорити, звернутись до неї за допомогою.
психолог онлайн
Добрий вечір.
Якщо мова йде про булінг (цькування з боку однолітків), то для Вас має сенс поговорити про ситуацію у класі доньки з класним керівником, зі шкільним психологом, директором школи. Бо то - системне явище, де психологічна допомога потрібна всім учасникам (і вашій донці, і її образникам, а вчителі та батьки дітей мають активно долучатись до процесу становлення здорових відносин у школі).
Має сенс сказати вчительці, що донька боїться звертатися по допомогу. Сподіваюсь, вона зрозуміє Вас.
Дополнение от автора
Зараз я можу і навіть дуже. Колись не могла теж, коли навчалась у школі.
Дополнение от автора
А дит. психологом від початку навч. року взагалі не було проведено ніякої роботи з дітками.
психолог онлайн
Она уже сказала учительнице и она должна повести работу и Ваш ребёнок говорит Вам. Вы можете сказать учителю, что, если это будет повторяться, то Вы можете рассмотреть это как буллинг и это уже другая ответственность. Пусть говорит с родителями. Говорите с директором или с вышестояшими структурами, это должно прекращаться на корню. Если Вам сложно себя защитить, то это будет сделать проблематично Вашему ребёнку. Как отец реагирует на это?
психолог онлайн
Шкода, що психологом у школі не було проведено роботи з дітьми, але не пізно звернутись до класного керівника і психолога з проханням налагодити ситуацію в класі.
Добре, що Ви цікавитесь справами і настроєм доньки. Зараз їй потрібна Ваша підтримка. Коли вона говорить, що якась погана, можно запитувати її, чому вона так вважає, і хто їй так сказав.
Часто люди, особливо діти, таке про себе кажуть, тому що почули від інших і повірили в це. А Ви можете допомогти донці повірити у те, що вона щось може, і що вона має значення не дивлячись на те, що кажуть інші.
психолог онлайн
Добрий ранок! Захистити дитину і задовольняти її потреби - обовязок батьків. Може треба міняти школу?
психолог онлайн
Доброго дня! Мені здається, що проблема дитини криється у тій Вашій давній ситуації в школі, коли Ви, з якоїсь причини, не могли постояти за себе... І не має дуже великого значення, що зараз Ви вже навчилися правильно себе поводити. Справа в тому, що наша підсвідомість не має ні минулого часу, ні майбутнього. Всі програми (моделі поведінки) там існують в теперішньому часі. Якщо Ви нееправильно проходили соціалізацію і не знайшли причини, чому саме так себе поводили, це автоматично, як генетичний спадок, передається Вашій дитині.... Отже, насправді, я б Вам порадила почати роботу з діагностики дитини та роботі з Вами безпосередньо. Допоки не знайдете дійсну причину,допомогти дитині буде дуже складно... Ну а чи варто змінювати школу? Думайте самі. Як на мене, поки не зміниться поведінка Вашої дитини ( а це, швидше за все, Ваша програма), ситуації будуть повторюватися, просто в різних варіаціях... Обирайте психолога і працюйте. Зараз навіть діагностику дитини можна зробити онлайн...