соцсети
этот вопрос будет не из категории ' жизни и смерти ' но мне интересно
в ' друзьях ' есть один молодой человек, который НИКОГДА не ставит лайки , не смотрит сторис, но время от времени проявляет интерес к моей персоне.
А если с его стороны проявляется ' нападки лайков '(что бывает крайне редко) то в них я вижу прогноз на предстоящие собитие, то есть под этим предлогом он предлагает встретиться.
я хочу понять зачем так откровенно игнорировать ленту новостей, где присуствую Я ?
но не исключаю варианта :
есть случаи когда обновления не всегда видны в ленте....
но не месяцами ведь?
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Ирина Анатольевна Новитная
А что в реальности?
Если отбросить виртуальную шелуху, что останется в сухом остатке?
психолог онлайн
Ирина Анатольевна Новитная
Доброе утро! Что Вы думаете об этом:"я хочу понять зачем так откровенно игнорировать ленту новостей, где присуствую Я ?"? Какие варианты альтернативные могут быть? Спрашивали ли Вы у него, почему? Чем для Вас так важны эти лайки?
психолог онлайн
В чем Ваш запрос?
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Что для вас означают лайки?
Это возможность реальных отношений?
психолог онлайн
Доброе утро!
Этот вопрос лучше задать ему, ведь только он знает на него ответ. Что это для Вас значит?
психолог онлайн
Ирина Анатольевна Новитная
Ніна Андріївна Кіях
Доброго дня, Edith.
цитата:
А як саме "час від часу" він проявляє інтерес до Вашої персони? Що для Вас "лайк"? А В ставите йому "лайки"?
цитата:
Я правильно Вас зрозуміла: в один момент хлопець починає Вас інтенсивно лайкати, а потім прямим текстом пише "давай зустрінемося"?
цитата:
но не исключаю варианта :
есть случаи когда обновления не всегда видны в ленте....
Так, звісно, існує алгоритм + можливо хлопець не такий активний користувач соц. мереж як Ви і він "гортає" стрічку новин дуже рідко. Тут питання в наступному: "Що для Вас означає ігнорування?", "Що Ви почуваєте і про що думаєте, коли Вас ігнорують?", "Яких би стосунків Ви хотіли з цим хлопцем?", "Чому Ви не можете запитати у нього прямо про це?"
психолог онлайн
Вариант, что МЧ вообще не особо любитель ставить лайки и вообще активничать в сети не рассматриваете?
Что в реальной жизни у вас происходит?
Дополнение от автора
Здравствуйте, здесь именно вариант наоборот ,что МЧ любитель ставить лайки представительцам женского пола, у нас с ним много общих друзей , и в ленте те лайки отражаются , и вообще он активный юзер в сети, вот сегодня нашего общего друга Ж пола он поздравил с ДР на ' стенке ' , а меня только в личные сообщения.
почему меня заинтересовала тема виртуального мира ?
потому , что в реальной жизни , те кому он ставит лайки , и проявляет актив рассказывает что это просто люди которые ничего не значат , а я которая по его словам достаточно близкий человек , в игноре в соцсети.
Тогда почему когда ему одиноко, и душа желает провести с кем то вечер , со мной. Он пишет мне ? А не тем ' залайканим ' потому что по эго словам они ' такое '
Дополнение от автора
Оксана, доброго вечора
я не до кінця певно розкрила суть своєї проблеми, але спробую:
мене задіває коли чоловік ,котрий ставить лайк всіляких ' моделей ' в цілому гарну картинку , вітає всіляких леді з днем народження в загальних коментарях, а потім напряму при зустрічі з певним цільовим призначенням ділиться зі мною , що лише я його розумію , і все таке інше для мене його позиція свого роду це є ігнорування !!!
тут мова не за кількість лайків ? мене дратує ось цей його режим інкогніто , ніби в спільних друзях в нас його дружина. на рахунок дружини - це було образно, він не одружений.
психолог онлайн
Может стоит смотреть на реальные ваши отношения, а не лайки в сети?
Вы ж живете в реальном мире, а не в соц.сетях.
А кроме того, вы можете спросить МЧ напрямую и сказать о том, что вас беспокоит. Причины такого поведения знает только МЧ.
психолог онлайн
цитата:
вот сегодня нашего общего друга Ж пола он поздравил с ДР на ' стенке ' , а меня только в личные сообщения.
цитата:
для мене його позиція свого роду це є ігнорування !!!
цитата:
мене дратує ось цей його режим інкогніто , ніби в спільних друзях в нас його дружина. на рахунок дружини - це було образно, він не одружений.
На жаль, ми можемо робити лише припущення про причини такої поведінки цього хлопця, що є неефективно. Найкращу рекомендацію, яку можливо Вам дати - це відкрито проговорити із ним свої переживання та хвилювання, сказати йому, що Вам не приємно і яких дій Ви б хотіли з його боку.
Дополнение от автора
очень хочется спросить напрямую, но останавливает тот фактор ,что по факту я ему никто. не являюсь не женой , девушкой, а просто знакомой с которой можно неплохо раскрасить свой досуг . как мой вопрос можно корректно спросить ?
психолог онлайн
цитата:
но останавливает тот фактор ,что по факту я ему никто. не являюсь не женой , девушкой, а просто знакомой с которой можно неплохо раскрасить свой досуг .
А особисто Вас влаштовує такий формат стосунків? У Вас є сексуальні стосунки?
цитата:
как мой вопрос можно корректно спросить ?
Говоріть з позиції власних почуттів. Наприклад: "Я давно хотіла поговорити з тобою про те, що мене турбує. Коли ти не лайкаєш мене, не вітаєш мене у стрічці новин, то я починаю сумувати і гніватися. Після цього, я починаю вибудовувати гіпотези, чому ти це робиш. Наприклад, ти мене уникаєш або соромишся, адже інших людей ти частіше лайкаєш і вітаєш публічно ніж мене. Я вирішила не "додумувати", а спитати у тебе прямо".
Дополнение от автора
ні, у мене з ним ніяких стосунків , а в нього зі мною якщо так можна сказати ' сексуальні ' тобто час від часу, ось саме і сьогодні повтор того , що я описувала в моєму запитанні, людина ' раптово ' з'являється в онлайн просторі і схиляє до ' вільних стосунків ' на ніч.
не буду прибіднятися, мені мужчина цікавий , мова не про секс , а просто дійсно на рівні ' чоловік - жінка '
але коли в голові проскользує запитання, яке є на цьому сайті , я в ступорі ніби хочу відмовити , ніби і готова розглянути пропозицію
психолог онлайн
цитата:
Я правильно Вас зрозуміла - хлопець пропонує Вам сексуальні стосунки без обов'язків? І як Ви реагуєте на його пропозицію?
цитата:
Тобто Ви розглядаєте його не лише у якості сексуального партнера, а більше як партнера для срйозних стосунків і тому починаєте думати про його пропозицію з перспективою, що сексуальні стосунки можуть перерости в щось більше?
Дополнение от автора
доброї ночі Оксано, бачу ви тут сама ' найстійкіша ' до мого допису ::smile::
психолог онлайн
цитата:
думаю не завадить розібратися чому я не довіряю цілком цьому чоловіку ?
Відповідь на це запитання може міститися в наступних цитатах:
цитата:
1. він не може мене зрозуміти
2. він не може прийняти мою особистість , для нього я скута і не активна.
цитата:
4. він дозволяє собі висловити прямо все що забажає не зовсім приємне для мене , і при цьому завершити діалог ' наступного разу'..
Як думаєте, чи можливо вибудувати довіру з людиною, яка не приймає Вас як особистість, критикує і створює у Вас відчуття, що саме з Вами щось "не ОК"?
цитата:
і не відчуваю до нього глибокої симпатії , закоханості, бо в свій час це все було , а він тримав дистанцію тепер навпаки.
Це нормально втрачати симпатію, адже ми поступово пізнаємо людину краще і, таким чином, спадає "ідеальний образ". Помітно, що він Вам не подобається, Ви не розглядаєте його у якості партненра, тоді як думаєте, що Вас тримає у цих стосунках? Можливо якийсь страх (наприклад, самотності)?
цитата:
але він зрозумів , що зі мною щось не те , останнім часом я пригнічена подіями в своєму житті, і це помітно .тому в свою чергу запропонував допомогу в разі чого.
А Ви погоджуєтеся з ним, що з Вами "щось не так"? Можливо Вас тримає у цих стосунках саме можливість дистанціюватися від Ваших інших проблем, що пригнічують Вас + можливість допомоги з його боку? Вас зараз хтось підтримує у Вашому стані? Було б добре детальніше проаналізувати ці події у Вашому житті.
цитата:
Ці стосунки потрібно або припинити, або розвивати у вірному напрямку не знаю ?
Відповідь на це запитання знаєте лише Ви. По перше, для того, щоб розвивати їх у "правильному напрямку" потрібне не лише Ваше бажання, але і бажання і зусилля цього хлопця, а він до них готовий? По друге, що Ви втратите, якщо ці стосунки припиняться, а що набуте, якщо вони продовжаться?
Дополнение от автора
гадаю у нас немає майбутнього , ми різне покоління, - це про різницю у віці, ось що маю на увазі.
він працює у сфері освіти , і в нашому спілкуванні є свого роду екзамен.
я не можу сказати , що він мені не подобається , це зовсім не так, мою довіру до нього згубила моя цікавість , я багато про нього знаю і він для мене відкрита книга. не варто було наводити довідки хто його колишня , і т.д.
саме це , при зустрічі проявляється як ' спазм '
якщо , призупинити стосунки втратить він , а якщо вони продовжаться є змога мати наставника , і набути досвіду в стосунках з чоловіками.
психолог онлайн
цитата:
або розвивати у вірному напрямку не знаю ?
Тоді що для Вас "вірний напрям"? Якщо Ви не бачите з ним майбутнього, чи тоді взагалі можливі "стосунки"?
цитата:
і в нашому спілкуванні є свого роду екзамен.
Опишіть, будь ласка, детальніше.
цитата:
Що для Вас "наставник"? Для чого Впм мати "наставника"? Запитайте у себе, якої якості досвід Ви отримаєте? Перші стосунки - це дуже важливий етап, який значно впливає на наступні стосунки.
Дополнение от автора
а якщо відразу не гарячкувати , і надати шанс нам ' познайомитись ще раз '
але вже остаточно розставити акценти.
переступити через себе і напряму запитати хто ми один для одного ?
цей крок не з міркувань влаштування особистого життя , я готова до того, щоб залишитись в приятельських стосунках, тому налаштована на конструктивний діалог.
Що для Вас "наставник"?
Людина , в силу життєвого досвіду , яка зможе щось підсказати, допомогти , а в нього є якраз такий ресурс.
Для чого Вам мати "наставника"?
хочу перейти якісь навики , досвід від старшого товариша .
психолог онлайн
цитата:
Зараз я бачу, що Ви вже не розглядаєте його у якості партнера, скоріше як друга і важливо уточнити, а як він бачить Ваші стосунки, адже у нього і у Вас можуть бути різні очікування, що згодом може призвести до непорозуміння. Також запитайте себе, чи Вам приємно проводити з ним час, спілкуючись, адже попередньо Ви описували ситуації, коли він знецінював Вас.
цитата:
А які у Вас стосунки з батьками?
цитата:
хочу перейти якісь навики , досвід від старшого товариша .
В сексуальному контексті? Які навики Ви б хотіли отримати від нього?
Дополнение от автора
не розглядаю його у якості партнера, тому що занадто довго людина не проявляє інтерес до мене як зацікавлений чоловік для подальшого розвитку серйозних стосунках.
можливо , я вирішила все за двох , але скоріше він бачить наші стосунки як вільні, або я недооцінюю поки невідомих для мене намірів.
'' адже у нього і у Вас можуть бути різні очікування, що згодом може призвести до непорозуміння. "
напевно цей етап розпочався , якщо знаходжусь на сайті психологічної служби.
коли він знецінював мене , його дії сприймалися як якщо в мені щось не так , то причина не в мені а в ньому.
хоча так було трохи неприємно.
'А які у Вас стосунки з батьками? '
з раннього дитинства , для батьків я була доросла не по роках, і дуже рідко вони приймали участь в моєму житті , я росла зручною дитиною , тому на цьому підгрунті на сьогоднішній день ми не близькі .
Сама точно не збагну, що мені потрібно, але мій інтерес точно не зводиться лише до сексу.
психолог онлайн
цитата:
Ключове слово "скоріше" - Ви робите припущення, а не оперуєте реальними фактами. Необхідно перепровірити свої припущення у самого хлопця.
цитата:
хоча так було трохи неприємно.
Тоді навіщо спілкуватися з людиною, з якою "торхи неприємно"?
цитата:
Дуже Вам співчуваю, що Ви недоотримали тої любові і підтримки, якої потребували. Припускаю, що саме тут лежить корінь того, чому Вас так приваблює цей страший чоловік + чому Ви не можете чітко описати формат стосунків. Ви несвідомо шукаєте "наставника", який би став тою батьківською фігурою, якої Вам не вистачало в дитинстві.
Дополнение от автора
хочу висловити вдячність, що ви Оксано зі мною так далеко, і так близько.
Ви несвідомо шукаєте "наставника", який би став тою батьківською фігурою, якої Вам не вистачало в дитинстві.
Якщо не зізнаюсь на весь Всесвіт, то зізнаюсь сама собі
цієї участі мені не уникнути, як показує практика діти ,які чогось не встигли отримати , шукатимуть це десь в іншому місці . Якщо не з цим чоловіком, то вирогідно з іншим.
Хто його знає як буде далі..
якщо цей мужчина на моєму шляху, значить для чогось це потрібно..а час розставить все по місцям.
психолог онлайн
цитата:
Якщо не з цим чоловіком, то вирогідно з іншим.
Хто його знає як буде далі..
Проте це не "вирок". Ви завжди можете змінити цю ситуацію, якщо захочете і спіпрацюватимете зі спеціалістом в індивідуальній психотерапії.
цитата:
Ви також можете все "розташувати по місцям", відкрито обговоривши Ваші стосунки із цим чоловіком.
Дополнение от автора
Звісно , так і повинно бути.
Чому я не зробила це раніше?
Потрібно надолужити.
психолог онлайн
Я думаю, что, если у Вас есть вопросы в отношениях, то лучше это сразу прояснить с молодым человеком, потому что нам приходится только фантазировать об этом. Если он Вам предлагает секс по дружбе, то нужно ли это Вам. Здесь как раз не идет речь о близости для Вас. Вам нужно понимать, что именно Вы получаете от этих отношений, какая ценность для Вас