соцсети
Павел Леонидович Басанский (Киев) 19-02-2021 01:50:10 |
2
Ирина Анатольевна Новитная А что в реальности? Если отбросить виртуальную шелуху, что останется в сухом остатке? |
Татьяна Дмитриевна Рощина (Киев) 19-02-2021 06:58:48 |
1
Доброе утро! Что Вы думаете об этом:"я хочу понять зачем так откровенно игнорировать ленту новостей, где присуствую Я ?"? Какие варианты альтернативные могут быть? Спрашивали ли Вы у него, почему? Чем для Вас так важны эти лайки? |
Юрий Витальевич Каракаптан (Харьков) 19-02-2021 07:52:09 |
|
Вера Владимировна Морозова (Одесса) 19-02-2021 09:47:31 |
|
Ольга Владимировна Головченко (Днепр) 19-02-2021 10:05:24 |
|
Оксана Сенченко (Львів) 19-02-2021 10:42:59 |
2
Ніна Андріївна Кіях Доброго дня, Edith. цитата:
в ' друзьях ' есть один молодой человек, который НИКОГДА не ставит лайки , не смотрит сторис, но время от времени проявляет интерес к моей персоне. цитата:
А если с его стороны проявляется ' нападки лайков '(что бывает крайне редко) то в них я вижу прогноз на предстоящие собитие, то есть под этим предлогом он предлагает встретиться. цитата:
я хочу понять зачем так откровенно игнорировать ленту новостей, где присуствую Я ? Ответ отредактирован автором 19-02-2021 10:43:24 |
Валентина Михайловна Жемчужникова (Киев) 19-02-2021 16:03:08 |
|
20-02-2021 00:52:19Дополнение от автора |
Здравствуйте, здесь именно вариант наоборот ,что МЧ любитель ставить лайки представительцам женского пола, у нас с ним много общих друзей , и в ленте те лайки отражаются , и вообще он активный юзер в сети, вот сегодня нашего общего друга Ж пола он поздравил с ДР на ' стенке ' , а меня только в личные сообщения. почему меня заинтересовала тема виртуального мира ? потому , что в реальной жизни , те кому он ставит лайки , и проявляет актив рассказывает что это просто люди которые ничего не значат , а я которая по его словам достаточно близкий человек , в игноре в соцсети. Тогда почему когда ему одиноко, и душа желает провести с кем то вечер , со мной. Он пишет мне ? А не тем ' залайканим ' потому что по эго словам они ' такое ' |
20-02-2021 01:05:33Дополнение от автора |
Оксана, доброго вечора я не до кінця певно розкрила суть своєї проблеми, але спробую: мене задіває коли чоловік ,котрий ставить лайк всіляких ' моделей ' в цілому гарну картинку , вітає всіляких леді з днем народження в загальних коментарях, а потім напряму при зустрічі з певним цільовим призначенням ділиться зі мною , що лише я його розумію , і все таке інше для мене його позиція свого роду це є ігнорування !!! тут мова не за кількість лайків ? мене дратує ось цей його режим інкогніто , ніби в спільних друзях в нас його дружина. на рахунок дружини - це було образно, він не одружений. |
Валентина Михайловна Жемчужникова (Киев) 20-02-2021 08:41:11 |
|
Оксана Сенченко (Львів) 20-02-2021 11:23:12 |
цитата:
вот сегодня нашего общего друга Ж пола он поздравил с ДР на ' стенке ' , а меня только в личные сообщения. цитата:
для мене його позиція свого роду це є ігнорування !!! цитата:
мене дратує ось цей його режим інкогніто , ніби в спільних друзях в нас його дружина. на рахунок дружини - це було образно, він не одружений. |
21-02-2021 00:39:10Дополнение от автора |
очень хочется спросить напрямую, но останавливает тот фактор ,что по факту я ему никто. не являюсь не женой , девушкой, а просто знакомой с которой можно неплохо раскрасить свой досуг . как мой вопрос можно корректно спросить ? |
Оксана Сенченко (Львів) 21-02-2021 10:52:01 |
цитата:
но останавливает тот фактор ,что по факту я ему никто. не являюсь не женой , девушкой, а просто знакомой с которой можно неплохо раскрасить свой досуг . цитата:
как мой вопрос можно корректно спросить ? |
22-02-2021 22:14:48Дополнение от автора |
ні, у мене з ним ніяких стосунків , а в нього зі мною якщо так можна сказати ' сексуальні ' тобто час від часу, ось саме і сьогодні повтор того , що я описувала в моєму запитанні, людина ' раптово ' з'являється в онлайн просторі і схиляє до ' вільних стосунків ' на ніч. не буду прибіднятися, мені мужчина цікавий , мова не про секс , а просто дійсно на рівні ' чоловік - жінка ' але коли в голові проскользує запитання, яке є на цьому сайті , я в ступорі ніби хочу відмовити , ніби і готова розглянути пропозицію |
Оксана Сенченко (Львів) 23-02-2021 11:01:21 |
цитата:
ні, у мене з ним ніяких стосунків , а в нього зі мною якщо так можна сказати ' сексуальні ' тобто час від часу, ось саме і сьогодні повтор того , що я описувала в моєму запитанні, людина ' раптово ' з'являється в онлайн просторі і схиляє до ' вільних стосунків ' на ніч. цитата:
не буду прибіднятися, мені мужчина цікавий , мова не про секс , а просто дійсно на рівні ' чоловік - жінка ' |
24-02-2021 01:28:37Дополнение от автора |
доброї ночі Оксано, бачу ви тут сама ' найстійкіша ' до мого допису ![]() в тому і справа , що молодика я не розглядаю як об'єкт для серйозних стосунків, чим більше зустрічей тим більш заплутана ситуація , хоча їх було лише декілька. після останього побачення, я вислухала цілий звіт: 1. він не може мене зрозуміти 2. він не може прийняти мою особистість , для нього я скута і не активна. так , але ці риси не притаманні насправді моїй особистості , лише у випадках коли я не до кінця можу розкритися людині . і думаю не завадить розібратися чому я не довіряю цілком цьому чоловіку ? він це порівнює зі словом ' спазм ' 4. він дозволяє собі висловити прямо все що забажає не зовсім приємне для мене , і при цьому завершити діалог ' наступного разу'.. не знаю чи це +/- але він зрозумів , що зі мною щось не те , останнім часом я пригнічена подіями в своєму житті, і це помітно .тому в свою чергу запропонував допомогу в разі чого. а ще він чомусь нагадав мені історію про нашу першу випадкову зустріч , зі сторони це була якась його ностальгія, хоча я не підіймала ніяких схожих тем . я остаточно застрягла , язустрічаюсь з мужчиною раз в щось , і не відчуваю до нього глибокої симпатії , закоханості, бо в свій час це все було , а він тримав дистанцію тепер навпаки. в мене поки не існує ' стоп - слова для нього, але так надалі продовжуватись не повинно принаймі для мене. Ці стосунки потрібно або припинити, або розвивати у вірному напрямку не знаю ? |
Оксана Сенченко (Львів) 24-02-2021 08:45:22 |
цитата:
думаю не завадить розібратися чому я не довіряю цілком цьому чоловіку ? цитата:
1. він не може мене зрозуміти цитата:
4. він дозволяє собі висловити прямо все що забажає не зовсім приємне для мене , і при цьому завершити діалог ' наступного разу'.. цитата:
і не відчуваю до нього глибокої симпатії , закоханості, бо в свій час це все було , а він тримав дистанцію тепер навпаки. цитата:
але він зрозумів , що зі мною щось не те , останнім часом я пригнічена подіями в своєму житті, і це помітно .тому в свою чергу запропонував допомогу в разі чого. цитата:
Ці стосунки потрібно або припинити, або розвивати у вірному напрямку не знаю ? Ответ отредактирован автором 24-02-2021 08:49:55 |
24-02-2021 11:03:33Дополнение от автора |
гадаю у нас немає майбутнього , ми різне покоління, - це про різницю у віці, ось що маю на увазі. він працює у сфері освіти , і в нашому спілкуванні є свого роду екзамен. я не можу сказати , що він мені не подобається , це зовсім не так, мою довіру до нього згубила моя цікавість , я багато про нього знаю і він для мене відкрита книга. не варто було наводити довідки хто його колишня , і т.д. саме це , при зустрічі проявляється як ' спазм ' якщо , призупинити стосунки втратить він , а якщо вони продовжаться є змога мати наставника , і набути досвіду в стосунках з чоловіками. |
Оксана Сенченко (Львів) 24-02-2021 12:05:34 |
цитата:
гадаю у нас немає майбутнього , ми різне покоління, - це про різницю у віці, ось що маю на увазі. цитата:
або розвивати у вірному напрямку не знаю ? цитата:
і в нашому спілкуванні є свого роду екзамен. цитата:
якщо , призупинити стосунки втратить він , а якщо вони продовжаться є змога мати наставника , і набути досвіду в стосунках з чоловіками. |
24-02-2021 15:59:17Дополнение от автора |
а якщо відразу не гарячкувати , і надати шанс нам ' познайомитись ще раз ' але вже остаточно розставити акценти. переступити через себе і напряму запитати хто ми один для одного ? цей крок не з міркувань влаштування особистого життя , я готова до того, щоб залишитись в приятельських стосунках, тому налаштована на конструктивний діалог. Що для Вас "наставник"? Людина , в силу життєвого досвіду , яка зможе щось підсказати, допомогти , а в нього є якраз такий ресурс. Для чого Вам мати "наставника"? хочу перейти якісь навики , досвід від старшого товариша . |
Оксана Сенченко (Львів) 24-02-2021 16:16:47 |
цитата:
цей крок не з міркувань влаштування особистого життя , я готова до того, щоб залишитись в приятельських стосунках, тому налаштована на конструктивний діалог. цитата:
Людина , в силу життєвого досвіду , яка зможе щось підсказати, допомогти , а в нього є якраз такий ресурс. цитата:
хочу перейти якісь навики , досвід від старшого товариша . Ответ отредактирован автором 24-02-2021 16:18:09 |
25-02-2021 02:11:08Дополнение от автора |
не розглядаю його у якості партнера, тому що занадто довго людина не проявляє інтерес до мене як зацікавлений чоловік для подальшого розвитку серйозних стосунках. можливо , я вирішила все за двох , але скоріше він бачить наші стосунки як вільні, або я недооцінюю поки невідомих для мене намірів. '' адже у нього і у Вас можуть бути різні очікування, що згодом може призвести до непорозуміння. " напевно цей етап розпочався , якщо знаходжусь на сайті психологічної служби. коли він знецінював мене , його дії сприймалися як якщо в мені щось не так , то причина не в мені а в ньому. хоча так було трохи неприємно. 'А які у Вас стосунки з батьками? ' з раннього дитинства , для батьків я була доросла не по роках, і дуже рідко вони приймали участь в моєму житті , я росла зручною дитиною , тому на цьому підгрунті на сьогоднішній день ми не близькі . Сама точно не збагну, що мені потрібно, але мій інтерес точно не зводиться лише до сексу. |
Оксана Сенченко (Львів) 25-02-2021 11:30:50 |
цитата:
можливо , я вирішила все за двох , але скоріше він бачить наші стосунки як вільні, або я недооцінюю поки невідомих для мене намірів. цитата:
коли він знецінював мене , його дії сприймалися як якщо в мені щось не так , то причина не в мені а в ньому. цитата:
з раннього дитинства , для батьків я була доросла не по роках, і дуже рідко вони приймали участь в моєму житті , я росла зручною дитиною , тому на цьому підгрунті на сьогоднішній день ми не близькі . |
26-02-2021 00:23:25Дополнение от автора |
хочу висловити вдячність, що ви Оксано зі мною так далеко, і так близько. Ви несвідомо шукаєте "наставника", який би став тою батьківською фігурою, якої Вам не вистачало в дитинстві. Якщо не зізнаюсь на весь Всесвіт, то зізнаюсь сама собі цієї участі мені не уникнути, як показує практика діти ,які чогось не встигли отримати , шукатимуть це десь в іншому місці . Якщо не з цим чоловіком, то вирогідно з іншим. Хто його знає як буде далі.. якщо цей мужчина на моєму шляху, значить для чогось це потрібно..а час розставить все по місцям. |
Оксана Сенченко (Львів) 26-02-2021 11:28:38 |
цитата:
Якщо не з цим чоловіком, то вирогідно з іншим. цитата:
якщо цей мужчина на моєму шляху, значить для чогось це потрібно..а час розставить все по місцям. |
27-02-2021 00:29:50Дополнение от автора |
Звісно , так і повинно бути. Чому я не зробила це раніше? Потрібно надолужити. |
Ольга Владимировна Головченко (Днепр) 01-03-2021 17:53:45 |
Я думаю, что, если у Вас есть вопросы в отношениях, то лучше это сразу прояснить с молодым человеком, потому что нам приходится только фантазировать об этом. Если он Вам предлагает секс по дружбе, то нужно ли это Вам. Здесь как раз не идет речь о близости для Вас. Вам нужно понимать, что именно Вы получаете от этих отношений, какая ценность для Вас
|
![]() |
|
Наши психологи
Похожие онлайн консультации