как пережить уход мужа
Муж хочет уйти. Я не знаю как с этим справиться. Не могу спать,не могу есть, не хочется ни с кем разговаривать. Просто хочется его вернуть.
Вопрос от: ; Возраст: 49

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня Олено! Співчуваю Вам... Якщо можна, підкажіть будь ласка, чоловік просто хоче піти від Вас чи до когось піти? Це потрібно для подальшої бесіди.
Дополнение от автора
Уйти к другой.
психолог онлайн
Ніна Андріївна Кіях
Доброго дня, Олена.
Щиро Вам співчуваю, скільки часу вже пройшло після цієї "заяви" чоловіка, як він аргументував своє розлучення, чи є у Вас діти? Чи є заради чого повертати чоловіка? Чи є люди, які могли б підтримати Вас зараз?
На жаль, ми не здатні влинути на почуття, поведінку, ставлення іншої людини без її бажання, а лише на власні.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрый день. У вас есть близкий человек, который мог бы вас поддержать. Это в вашей паре впервые? Вы финансово зависимы от него?
На самом деле, ситуация не простая. Вот так отвечая в чате, очень сложно что то сделать. Выберете себе психотерапевта. Он поможет вам стабилизироваться. И будете искать вместе выходы из этой не простой ситуации.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Дякую Олено за щирість! Вам дуже важко, тому що немає страшнішого в родині, ніж зрада... Одразу Вам скажу, що ніхто не знає свого майбутнього, але є деякі речі, які можуть допомогти, по-перше, витримати біль, а по-друге, збільшити можливість чоловіка повернути.... Ніякі вмовляння, сльози та образи чоловіка не втримають... хіба що тільки полегшать його відхід ("Добре, що іду від неї, хіба з такою істеричкою можна жити?"). Так само як і байдужість (Я їй все одно не потрібний, піду туди, де мене цінують)... Ви запитаєте, то який вихід? І так погано, і так... Чоловіки люблять очима, а навколо величезна кількість молоденьких дівчат проти яких встояти дуже важко... Це в деякому сенсі як хвороба.. Коли чоловік "хворіє" він стає сліпий і глухий, а всі хто був раніше поруч - чужі... Просто продовжуйте виконувати свої обов'язки, які звикли робити: годуйте його, прибирайте квартиру і т.д. Єдине, категорично, відмовте йому у сексі... Не можна дозволяти об себе витирати ноги ні в якому разі, і використовувати себе як підстілку... навіть, якщо він раптово і залишиться після цього, він Вас просто не стане поважати... А ще, просто почніть дуже багато гуляти (ходіть стільки часу, скільки у Вас є), або знайдіть тих, кому допомога потрібна більше, ніж Вам... Та все одно, Вам потрібна підтримка спеціаліста: щоб пережити цей момент і щоб розібратися, які події та яка поведінка призвели до того, що зараз відбувається...
Дополнение от автора
Узнала я об измене 6мес. назад. Но раньше он не хотел об этом разговаривать.А неделю назад сказал,что ему нужно разобраться в себе и решить ,как быть дальше. Я сейчас живу у сына в другом городе.
Дополнение от автора
Он мой первый и единственный мужчина. Мы вместе больше 30 лет. Поэтому я просто не могу представить жизнь без него.
психолог онлайн
Добрый день!
Сочувствую Вам, столько лет вместе. Почему Вы решили уйти? Вы готовы за него бороться? Какие у Вас с ним были отношения? Вы пытались с ним разговаривать об этом? Что ему не хватало в отношениях или Вам?
психолог онлайн
цитата:
Узнала я об измене 6мес. назад. Но раньше он не хотел об этом разговаривать.
Як Ви про це дізналися? Як чоловік аргументував Вам своє "небажання" розмовляти про зраду?
цитата:
Що, на Вашу думку, може статися найгірше після розлучення? Що Вас лякає?
Дополнение от автора
Я по его поведению стала догадываться,что что то не так. Потом узнала из соц.сети.Он потом не стал отрицать.На разговор не шел.Просто молчал. Месяц назад мы стали много и хорошо разговаривать по телефону.Хотели все начать по новому,а неделю назад он вдруг сказал,что ничего не получается и еме нужно время,чтобы разобраться в себе.
психолог онлайн
Добрый день, Олена. Сочувствую Вам, с пониманием отношусь к Вашим переживаниям. Справится с такой ситуацией непросто.
Да, в таком проживании Вам нужно побольше ходить и поддержка психолога.
психолог онлайн
цитата:
Я по его поведению стала догадываться,что что то не так. Потом узнала из соц.сети.Он потом не стал отрицать.
В чому саме проявлялася його "дивакуватість"? Але він і не заперечував?
цитата:
Хотели все начать по новому,а неделю назад он вдруг сказал,что ничего не получается и еме нужно время,чтобы разобраться в себе.
Помітно, що зараз Ви перебуваєте у стані невизначеності, адже чоловік не дає однозначної відповіді. Ви пропонували йому варіант спільного звернення до сімейного психолога? Чи є у Вас люди, які могли б зараз Вас підтримати?
Дополнение от автора
К психологу он точно не пойдет. Мне ни с кем из близких не хочется об этом говорить.Я просто не могу об этом говорить.
психолог онлайн
цитата:
Мне ни с кем из близких не хочется об этом говорить.Я просто не могу об этом говорить.
Тоді найкраща рекомендація для Вас - індивідуальне звернення до психолога, адже зараз для Вас важлива підтримка. Дуже важко перебувати на одинці із власними думками і почуттями, якими неможливо поділитися і які неможливо виразити. Все це перебуває вередині Вас та створює велику напругу (тому Вам і важко спати, їсти і т. д.).
психолог онлайн
Олена, а Вы пойдете к психологу?
психолог онлайн
Добрый день, Олена.
Отношения с человеком, которого мы выбираем, чтобы вместе дожить до старости, - один из очень важных для нас смыслов. Его потеря ощущается как потеря части себя, потому что Вы действительно вложили в эту область своей жизни очень многое, "проросли" в этого человека. Но сейчас очень важно помнить, что эти отношения - не вся Ваша жизнь. Вне зависимости от решения, которое примет Ваш муж, чтобы помочь себе пережить это время ожидания, стоит попробовать переключить фокус внимания на другие смыслы Вашей жизни. Общение с детьми и друзьями, реализация себя в работе, творчество, проживание эмоций, исполнение желаний, которые все откладывались, любимая еда, путешествия, новое образование... Это может казаться сейчас невозможным, но позаботиться о себе, баловать себя и перенести "вес" с одного человека (мужа) на другого (себя) - то, что действительно поможет пройти через горе потери, боль предательства. День за днем, неделя за неделей.