Муж би сексуал
Після одруження через я вілла до чоловіка до телефону,щось відчувала не те,постійно всюди бігав з телефоном ховав його і тримав на паролі.Я вілла подивитися і моє серце просто перестало битися,я підозрювали,що він має любовницю,але це Були мужики,він домовлявся про секс з мужиками,він все заперечував типу то він лиш прикалувався,брехати десь тиждень я знову залізла на його сторінку і прочитала,що він пасив мав секс і зустрічався з мужиками,це було просто написали собі вік розмір пеніса і якщо має час і цього їм було досить для сексу.Він домовлявся на секс і уже як були одружені коли я була на роботі,клянеться,що нічого не було,доказів зради не маю,але він і клявся своїми доньками,що нічого не мав з чоловіками.Питання,чи може бі сексуал не зраджувати ?чи все таки його потягне до чоловіка?дякую за відповідь
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Здравствуйте, Марьяна!
Сексуальная ориентация человека не имеет отношения к изменам. Изменить может каждый, и это вопрос не про ориентацию, а про отношения в паре.
Дополнение от автора
А що скажете про той потяг до чоловіків і сексу з ними чи можливо це перебороти чи це психологічна потреба,він хотів бути іграшкою і шукав 2 мужиків,він є субмісивний,пасивний
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Сексуальную жизнь вашего мужа можно обсуждать только с вашим мужем, если он захочет ее обсуждать.
Общее место таково: в сексе все, что устраивает партнеров и не причиняет другим вреда, все, что происходит по осознанному согласию партнеров, является нормой.
психолог онлайн
цитата:
Питання,чи може бі сексуал не зраджувати ?чи все таки його потягне до чоловіка?дякую за відповідь
Схильність до зради ніяк не пов'язана з сексуальною орієнтацією людини. Можна бути -гомо, -бі або гетеросексуальною людиною, і бути вірним у стосунках, стримуючи обіцянки, дані партнерці або партнеру і не обманюючи.
Шкода, що чоловік Вас обманював і зраджував, але чи були б ви менш розчаровані, якщо б він зраджував із жінкою? Проблема ж не в тому, що чоловік бісексуал, а в тому, що приховував від Вас статеві стосунки з іншими людьми.
психолог онлайн
Добрий день
Сексуальна орієнтація і вірність взагалі кардинально різні речі.
Чи правильно я вас розумію, що вам не важливо щоб чоловік був вірним, вас цікавить щоб він не зраджував з мужчинами?
Чи говорили ви з чоловіком про все, що вас хвилює?
Дополнение от автора
Ульяна Ивановна Казмирчук (Ивано-Франковск) в вірності мені з жінками я впевнена,але в вірності з чоловіками ні,вчора з ним говорили на цю тему,що йому подобалося чому він вирішив на те все піти,як завжди брехати,Але при згадці деяких епізодів він просто не стримував посмішку,казав ,що кожен секс був просто шалений(це були різні чоловіки,з деким був лише орал,з деким було все)
психолог онлайн
36Дополнение к вопросу
Почуйте, психологи дають відповідь на ваше питання. Проблеми не у вашого чоловіка- його все влаштовує. Проблема у вас. Виберіть собі психотерапевта і зверністься хоча б на консультацію, можна онлайн. Працювати з сексуальністю в форматі переписки неможливо
психолог онлайн
Здравствуйте. Я вам сопереживаю, так как это в любом случае недоверие. Тут много вариантов почему он поступает так или иначе. Вы спрашиваете "считается ли изменой", но дело в том что в разных социумах и культурах - разные правила. Важно что вы ощущаете. Что он ощущает. Говорили ли вы с ним об этом так, чтобы в этом разговоре было упомянуто как строить отношения с этими обстоятельствами. Может быть его заводит то, что это "запретно". Но в любом случае - это немного детская позиция, вы много раз упомянули что он "врет, как всегда" - это говорит о нежелании брать ответственность. Я бы посоветовала обратиться к психотерапевту либо к сексологу (желательно и вам и ему). Успехов вам и терпения!
Дополнение от автора
Нора Юрьевна Маркман (Киев)я предлагала и не раз обратится к психологу,проблема не в том,что он би,а в том,что постоянно врет,говорит у меня манія ичкать мужчин,а потом у меня не проблем и так уже несколько раз.Я не могу ему верить из-за єтого ,говорю давав поговорим, что тебе в мужинах нравится,он ничего отвечает.Я називалась сдесь советов и по ним стараюсь его розговорить,но он типа идет на розголос и слова врет,спасибо за ваш совет
психолог онлайн
"предлагала и не раз обратится к психологу,проблема не в том,что он би,а в том,что постоянно врет"
Сложно жить в атмосфре недоверия и супружеских измен. И вам, и ему. При этом, если он не хочет идти к психологу, то силой вы его туда не затащите, да и разговоров у вас с ним откровенных, судя по вашему тексту, не получается. Выходит, проблема у вас, а он к своей ситуации приспособился. К психологу нужно идти вам, если вы хотите разобраться в своих отношениях, понять, что и как вы делаете и что можете изменить.
психолог онлайн
К сожалению, если он привык держать дистанцию, манипулировать, переживать и вариться в собственных эмоциях - вам будет тяжело достичь откровенности. Скажите, чего вы ищете? Что вас тревожит? К кому из вас обращаться к специалисту мне трудно сказать. Не зная ситуации в корне, ваших чувств, вашего прошлого, ваших планов и ценностей. Но мне кажется это вполне под силу вам разобраться с тем, что именно привело вас в эту точку. И если вы хотите открыть для себя несколько вариантов выхода из нее - за это вы можете взять ответственность. Я сочувствую вам потому что жить во лжи это само по себе достаточно тяжело. Желаю вам поскорее обрести свободу и почву под ногами.