Не розумію що таке любов
Я зустрічався з хлопцем уже більше місяця. Познайомилися з ним у інтернеті, але у зв'язку з карантином ще не змогли побачитися. Ніби усе добре, але останнім часом у нього поганий настрій. Каже що немає сенсу життя. Я то намагаюся його переконати і розвеселити але не получається. Каже що любові не існує. Каже що те що він відчуває до мене і я до нього це привязаність. Мені боляче від цих слів, я після цього чомусь плачу.
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
цитата:
Ніби усе добре, але останнім часом у нього поганий настрій. Каже що немає сенсу життя. Я то намагаюся його переконати і розвеселити але не получається.
Можливо, у хлопця є якісь особисті проблеми, через які він так себе почуває. Ви робите все, що можете, щоб підтримати його, але можливо йому потрібна допомога фахівця. Можете порадити йому звернутись до лікаря-психіатра, щоб перевіритись на депресію, і до психотерапевта - якщо він захоче вирішити проблеми із поганим настроєм.
цитата:
Каже що любові не існує. Каже що те що він відчуває до мене і я до нього це привязаність. Мені боляче від цих слів, я після цього чомусь плачу.
Які думки та емоції у Вас виникають, коли Ви плачете? Що є любов особисто для Вас? І чи розмовляли Ви з хлопцем про те, що Вас ці його слова засмучують?
психолог онлайн
Добрий день
Чи правильно я розумію:
Ви вживу ще не бачились?
Знайомі лише по переписці більше місяця?
психолог онлайн
Шкода шо так сталось. Що ви почули в його словах що вам боляче і ви плачете? Він щось сказав, може і сам не дуже розуміючи, а ви засмутились. Кохання і прив’язаність ідуть поряд. Заявдяки досвіду прив’язаності в дитинстві ми вчимося взаємодіяти із світом.
психолог онлайн
Доброе утро!
Вы говорите, что Вы ещё не виделись в реальной жизни и мало знаете друг друга. Любовь имеет для каждого человека свое значение и Вам не нужно его в чем-то переубеждать. Если Вам хочется любить, то любите сами, это прекрасное чувство и у каждого свое время для любви. Какие у Вас отношения с родителями? Получаете ли Вы достаточно любви с их стороны?
Дополнение от автора
Та ми в живу ще не бачилися. Інколи говоримо по відеозвязку. Щодо батьків то вони розлучені. Батько залишив нас і втік закордон. Я рідко коли з ним спілкуюся і немає бажання з ним говорити. З мамою в мене хороші відносини. І я говорила хлопцеві щоб він пішов до психотерапевта але він не хоче. Каже що не хоче ходити по лікарях. Я не знаю що мені робити.
психолог онлайн
А почему он должен идти к терапевту?
психолог онлайн
цитата:
І я говорила хлопцеві щоб він пішов до психотерапевта але він не хоче. Каже що не хоче ходити по лікарях. Я не знаю що мені робити.
Якщо не хоче - то це вже його вибір.
Думаю, тут би допомогла відверта розмова із самим хлопцем про те, що Вас засмучує у його словах про те, що любові немає. Якщо Ви стурбовані його станом, про це також можна поговорити з ним. Але і про себе піклуватись не забувайте, бо видно, що Ви зараз дуже переживаєте.
Дополнение от автора
Ну так я дуже переживаю. Адже я знаю що зараз людні погано а я нічим не можу допомогти.
психолог онлайн
Доброго дня! Є одне неписане правило життя: не намагайся допомагати тому, хто не питає про допомогу. Як на мене, Ви перебираєте на себе те, що Вам не належить. Тим паче, що про його стан Ви знаєте лише з його слів... Ви або занадто мало часу спілкувалися до цього і У Вас ще не встановилася взаємодовіра, яка дозволяє бути відвертими до кінця... Або Вами маніпулюють таким чином, прикриваючи звичайнісіньке небажання продовжувати спілкування, розмовами про поганий настрій... Як на мене, допомога психолога потрібна, насамперед Вам, щоб навчитися правильно приймати стресові ситуації... Тим паче, що дитячих травм, з якими потрібно розібратися, у Вас вистачає...
Дополнение от автора
Дуже дякую за допомогу, обов'язково прислухатися до ваших порад