Как перестать бояться общения с лучшим другом?
Здравствуйте! У меня довольно странный вопрос. Я стесняюсь общаться с лучшим другом. Мы с ним видемся каждый, иногда гуляем, хорошо общаемся и ходим домой со школы вместе. Всё бы хорошо но я чувствую себя не уверенно и очень стеснительно когда говорю с ним. Мне трудно подойти к нему, поговорить, просто поболтать, смотреть в глаза. Я очень хочу это исправить, но не знаю как.
Вопрос от: ; Возраст: 13

психолог онлайн
Добрый день!
Какая у вас отношения с родителями? Вы можете попробовать обсудить это с ними? Так как Вы несовершеннолетний, (яя) они несут за Вас ответственность и консультация возможна только с их разрешения
психолог онлайн
Здравствуйте.
А какие эмоции Вы испытываете к другу? Что именно вызывает стеснение?
психолог онлайн
Добрый день.
Возможно это симпатия?  какое у него отношение к вам? Вы ему симпатизируете?
психолог онлайн
Доброго дня! Те, що Ви соромитеся - є абюсолютно нормальним для молоденької дівчинки у спілкуванні з хлопцем! Так діє закон самозбереження. Раніше дівчатам до заміжжя взагалі не дозволяли спілкуватися з юнаками, бо природа дівоча така, що вона може до нестями закохатися в нього і втратити повінстю владу над собою та своїм життям. Адже психіка дуже ранима та вразлива. Тому краще бути трошки надміру сором'язливою та обережною, ніж довірливою та необачною... До речі, саме ці якості (сором'язливість та невпевненість) дуже поважають представники сильної статі. Особливо у тих дівчат, які не поспішають іти на близькі стосунки... Розкутість у дівчини Вашого віку може привабити чоловіків, але не на довго, аби потішитися... Нехай Ваша сором'язливість стане Вам найкращою допомогою у спілкуванні з хлопцями! Той, хто з повагою буде ставитися до Вас, стане поважати і Вашу невпевненість та сором'язливість.