Як позбутися стресу через роботу
Я працюю віддалено з дому. П'ятиденний робочий тиждень з 9 до 18, але останній часом ще працюю кожні вихідні і часто ввечері після робочого часу. Робота вимагає постійно бути онлайн і вирішення проблемних ситуацій. Дійшло до того, що я не можу спокійно реагувати на повідомлення керівника чи нові робочі питання які треба вирішувати - мене кидає в жар, трусить і я переживаю стрес. Після роботи я спішу зайнятися хатніми справами, бо ж чоловіка треба годувати і т.д. Я постійно думаю про роботу, таке відчуття що я постійно щось зобов'язана. Кожної ночі перед сном я думаю про те, що я щось не встигла зробити. Зараз я вагітна на 8 місяці. Я досі працюю, хоча кожної п'ятниці йду в декрет, але не можу піти поки все не дороблю, а роботи ще більше і більше. Я розумію, що гормони також відіграють свою роль, але мені постійно хочеться плакати, бо шкода себе і дитя. Таке відчуття що нема діла нікому до нас. Замість того щоб думати про дитинку я думаю про роботу, про хатні справи, і жалію себе. Як позбутися відчуття обов'язку і налагодити психоемоційний стан, щоб не шкодити донечці і налаштуватися на позитив?
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Марина Федорова (Листопадська)
Роксолана, доброго вечора.
Треба розставити приорітети.
В цьому насправді криється секрет вашого спокою.
Я взагалі б радила взяти декілька консультацій психологів і трошки знизити тревожність, змінити пріоритети, попрацювати пролонований стрес і концентруватися на дитині.
Зараз дуже важливо позитивні емоції, емоційна позитивна налаштованість.
Потурбуйтеся про себе!Ответ отредактирован автором 22-03-2021 23:45:19
психолог онлайн
Марина Федорова (Листопадська)
Доброго вечора!
цитата:
Після роботи я спішу зайнятися хатніми справами, бо ж чоловіка треба годувати і т.д. Я постійно думаю про роботу, таке відчуття що я постійно щось зобов'язана. Кожної ночі перед сном я думаю про те, що я щось не встигла зробити.
А Ви пробували домовитися з чоловіком про те, щоб розподілити між вами хатні справи? Бо самій, напевно, важко все робити, тим паче будучи вагітною.
психолог онлайн
Доброго дня, Роксолано!
За що «наказуєте» себе?
психолог онлайн
Доброго дня, Роксолано!
За що «наказуєте» себе?
психолог онлайн
Доброго дня, Роксолано.
Я співчуваю Вам, что опинились в такому стані. Та, Вам не здається, що Ви самі себе заганяєте в цю ситуацію? Чому не можете піти остаточно в декрет? Що станеться, якщо підете і залишите роботу співробітникам? Навіщо звалюватиєте на себе те, що не по силам? Ткож щодо чоловіка: таке враження, що Ви біжите з роботи, щоб нагодувати маленьку дитину, яка весь цей час була сама вдома. Чи не змислювались про те, щоб розподілити з чоловіком хатні обов"язки?
цитата:
Як позбутися відчуття обов'язку і налагодити психоемоційний стан, щоб не шкодити донечці і налаштуватися на позитив?
Остаточно виставити пріоритети: подумайте про здоров"я своє і Вашої донечки. Чи хочете Ви ризикувати її здоров"ям, адже Ваш стан безпосередньо на неї впливає. І якщо навіть після цього Ви не можете позбутись тривоги, відповідальності на роботі й інших почуттів, які заважають Вам гармонійно насолодитись вагітністю, то краще звернутись до психолога особисто. Адже скоро Вам знадобиться цих силу дуже багато і де Ви будете їх брати, якщо будете виснажені і стривожені?