задыхаюсь когда читаю вслух
не могу долго читать вслух, осиливаю максимум одно небольшое предложение, не зависимо от того читаю я сама себе или перед аудиторией наполненной людьми, начинаю чувствовать очень сильную тревогу, трясутся руки, дрожит голос, когда читаю не хватает воздуха, ощущение контроля над дыханием теряется, я не боюсь того что прочитаю плохо, не боюсь людей перед собой, так как уже говорила такая же проблема когда никого рядом нет, проблема появилась вместе с ростом тревожности связанной с учебой в университете
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Добрий вечір
Ви пов’язуєте свою проблему з початком навчання в університеті. З чим пов’язана тривожність, маєте здогадки? Як вам живеться в групі? Чи подобається навчання? Цікаво? Які стосунки з одногрупниками? Яка атмосфера в колективі? Чи потоваришували ви з кимось?
Дополнение от автора
доброго, мабуть підвищення тривожності пов'язане з початком самостійного життя, адже для навчання я переїхала в інше місто (тривожність була й раніше, але набагато рідше і проявлялась в інших формах), в групі, звичайно, не всі люди приємні мені для спілкування, я потоваришувала з декількома дуже хорошими дівчатами, тому в колективі почуваю себе чудово, мені дуже подобається моя спеціальність (філологія, якщо це має значення), але, нажаль, викладання в тому університеті, що я обрала, м'яко кажучи погане
також, думаю важливо про це сказати, я зараз в стосунках, абсолютно здорових і комфортних для мене, але зараз ця людина переживає важкий період в своєму житті, мабуть можна сказати депресивний, і я дуже хвилююсь за неї, тому на фоні цього також міг зрости рівень тривожності
психолог онлайн
Здравствуйте.
Состояние, которое Вы описали, похоже на паническую атаку. Стоит посетить врача-психиатра и, если есть возможность, психотерапевта, чтобы выяснить причины повышенной тревожности и поработать над ними.
цитата:
людина переживає важкий період в своєму житті, мабуть можна сказати депресивний, і я дуже хвилююсь за неї, тому на фоні цього також міг зрости рівень тривожності
Очень хорошо, что у Вас есть человек, с которым Вам комфортно, и что Вы поддерживаете человека, видя что он переживает нелёгкий период. Но также не забывайте заботиться и о себе. У Вас начался новый этап в жизни, а это - своего рода стресс для психики. Важно регулярно отдыхать и делать что-то, что Вас радует, а также хвалить себя за небольшие подвижки в сторону достижения Ваших целей.