Пороби
Слава Ісусу Христу, мені дуже потрібна порада бо знаходжуся в якісь здається, безвихідній ситуації, і незнаю що робити, ми купили хату і яку хотіли купляти наші тепер сусіди , і вони з самого початку почали на мою сім'ю дуже клясти , спочатку все було добре а з минулого року ті сусіди почали нам щось пороблять, то землі насиплять на клумбі то волосся спалене вкинуть і я почала хворіти весь час стало все боліти, і провідають кажуть здорова навіть возили мене викачувати яйцем в сусіднє село і та жінка каже що нам ті сусіди не дадуть нам спокою. Щ ей сказали що тими підкладами що вони нам підкидають до хати прив'язана якась сутність. Чесно якби була можливість я б вже з теї хати втікла б, я чомусь дуже боюся тут бути в хаті тріщить стеля стіни інколи меблі або вимкнений телевізор тоже тріщить, я намагаюсь не звертати на все увагу , але коли бачу як ті сусіди щось підкидають мені вже здається що я схожу з розуму
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Ирина Терещенко
Оксана Сенченко
Добрый день, Марьяна!
Какой вопрос у Вас к психологам?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня Мар'яно! Ви почали свій текс з хвали Іісусу Христу! Отже, вважаєте себе віруючою людиною. Хоча, як на мене, у Вас суцільне марновірство... По-справжньому віруюча людина вірить у Божий захист і не звертає уваги на дурню, яку робить сусідка. І тим паче, не бігає по гадалкам...Є таке поняття в психології як самонавіювання. Як на мене, у Вас є почуття провини та страху, які важким тягарем лягли на Вашу душу, перейшли на рівень психо-соматики і почалися хвороби... Ось з цим я б і радила Вам працювати з психологом, якому Ви довіряєте...
психолог онлайн
Добрий день. Чим вам можуть допомогти психологи за вашою думкою?
Відчутно, що у вас багато страху і віри в заговори.
психолог онлайн
Mariana, доброго времени суток!
В Вашей истории 2 запроса: один запрос к священнику - это его парафия разбираться с проклятиями и колдовством. А второй запрос - к психологу:
цитата:
я чомусь дуже боюся тут бути в хаті... мені вже здається що я схожу з розуму
Страх, тревога и болезненное восприятие действий соседей - с этим имеет смысл поработать с психологом индивидуально.
Что пугает в скрипе потолка и стен? Что это за скрип? Может имеет смысл вызвать строителей и проверить укрепления?