Як позбутися негативних думок і страху?
З самого дитинства часто хворію, то одне то інше. А тут ще й кілька місяців тому у мене випадково виявили гепатит С. Для мене це стало справжнім потрясінням, я впала в депресію, часто плачу. Це зовсім не та хвороба, про яку можна розповідати всім, тому я всі переживання тримаю в собі. Лікування я вже розпочала, та начитавшись на форумах відгуків, я переживаю що лікування буде неефективним або через деякий час хвороба повернеться знову. Мені доводиться тепер сидіти на лікувальній дієті і по словах лікаря ця дієта надовго, а це психологічно важко. Найстрашніше те, що я відчуваю себе хворою людиною, мені дається що різні хвороби так і будуть до мене чіплятися постійно і мені все життя потрібно буде лікуватися як не від одного, то від іншого. Мені страшно, що я не зможу жити повноцінним життям, що не зможу вийти заміж, бо кому ж потрібна хвора дівчина, страшно що не зможу бути хорошою матір'ю. Прикро про все це думати в свої 23 роки. Я дивлюся на своїх однолітків і по хорошому їм заздрю, бо вони успішні люди, із міцним здоров'ям, живуть на повну, а в моєму житті постійно з'являються всілякі труднощі. Прямо не вистачає сил, страхиі навязливі думки заповнюють моє життя все більше і більше. Як цьому протистояти?
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Добрий день. Я щиро співчуваю вашим переживанням.
Хто вас підтримує, щоб ви не тримали в собі?
цитата:
. Я дивлюся на своїх однолітків і по хорошому їм заздрю, бо вони успішні люди, із міцним здоров'ям, живуть на повну,
Тут би я з вами посперечалася)
Майже кожен з нас в той чи інший час веде свою невидиму війну.
Як фактично обмежує вас ваш діагноз?
Чи є можливість відвідувати психолога індивідуально?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Лікування я вже розпочала, та начитавшись на форумах відгуків, я переживаю що лікування буде неефективним або через деякий час хвороба повернеться знову.
Скажите, а что Вам говорит врач? Почему Вы так решили, ведь Вы начали лечение уже. Вам не стоит читать интернет, а больше разговаривать со своим лечащим врачом
психолог онлайн
Доброго времени суток!
Грустная история и, безусловно, очень не простое заболевание.
цитата:
Як позбутися негативних думок і страху?
Боюсь самостоятельно это сделать будет крайне затруднительно учитывая се переменные, потому рекомендую, переформатированием своего мышление заняться совместно с психологом.
Вы всё детство болели. Задам, сейчас, возможно странный вопрос: что положительного давали Вам болезни?
Дополнение от автора
Доброго дня. Дякую за відповіді. Я розповіла про хворобу своїм батькам і двом подругам, от вони мене і підтримують. Дуже хотіла записатися на індивідуальну консультація до психолога, але лікування вимагає великих коштів( Лікар мене теж налаштовує на позитив і каже що це виліковується, але говорить що все може бути. Я то звичайно стараюся не думати про погане, але часто це просто не вдається і мене охоплює страх.
Дополнение от автора
В дитинстві я якось не задумувалася що може бути позитивного в хворобах, просто думала що ось зараз перехворію і все буде добре. Але зараз, коли дізналася про діагноз гепатит, то чесно кажучи важко знайти позитив в цьому.
психолог онлайн
Слушайте врача и настраивайтесь, что Вы с этим справитесь, это не смертельная болезнь, а излечимая. Медицина и профилактика не стоит на месте
психолог онлайн
Доброго дня! Згодна з колегами! А ще б порадила Вам більше бувати на свіжому повітрі: багато ходити на природі або помаленьку бігати... Головне, щоб Ви відключалися від поганих думок і навчилися насолодлжуватися природою та життям... Тим паче, що розпач та депресія аж ніяк не допоможе подолати хворобу, а якраз навпаки! А от заряд бодрості та оптимізму - дадуть Вашому організму потрібні ресурси... Не відтягуйте з цим, вдягайте кросівки і ідіть в парк! Ходити довго і швидко (1,5-2 години) раз, два на тиждень, бігати дуже повільно 25хвилин (кожного дня), 55 хв через два дні, 1,5 год раз на тиждень... І У Вас з'являться сили та пропаде депресія. Але робити це потрібно з гарним настроєм! насолоджуйтесь пташками, природою, небом... Удачі Вам та швидкого одужання!
психолог онлайн
цитата:
Лікар мене теж налаштовує на позитив і каже що це виліковується,
Мені здається, якщо лікар каже, що ваша хвороба виліковується, то так і є. А буває всяке і у стовідсотково здорових людей.