Як навчитись відстоювати свою точку зору
Живу в гуртожитку в кімнаті з сусідкою,та може відкрити вікно,але мені в той час холодно і я не можу з цим нічого зробити,я мовчу ,починаю ніяковіти і думаю що в мене не вийде настояти на своєму ....................
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Добрий вечір, Лера.
цитата:
і думаю що в мене не вийде настояти на своєму
У Вас був досвід, коли Ви не змогли відстояти себе? Що Вас змушує так думати? Що найгірше може трапитися, якщо Ви скажете про це сусідці? Як Ви б сформулювали повідомлення?
Дополнение от автора
Доброго дня,так був,якраз із цією сусідкою,боюсь отримати образливі слова
психолог онлайн
цитата:
так був,якраз із цією сусідкою,боюсь отримати образливі слова.
Співчуваю, що Ви мали такий досвід. Припустимо, що сусідка каже Вам образливі слова. Як Ви можете їй відповісти, щоб захистити себе?
Дополнение от автора
Не знаю ,можливо скажу що вона сама така ,або шоб не ображала мене у відповідь,
психолог онлайн
Добрий день
А з іншими людьми ви вмієте домовлятися? Є досвід коли вам вдалося відстояти себе?
Дополнение от автора
Доброго дня,так є такий досвід ,з хлопцем,директором,але теж не завжди ,з хлопцем завжди ,там навіть якесь є бажання ,хочеться щоб було так як я хочу ,а тут просто не подобається але бажання такого нема великого
психолог онлайн
цитата:
Так само, Ви можете сказати, що зараз вона переходить від обговорення проблемної ситуації на особистість, що лише загострює конфлікт і не сприяє його розв'язанню. Також важливо сказати через "Я-повідомлення", що "Мені неприємно, я гніваюсь і мені сумно, коли ти....Будь ласка, не роби цього". Якщо ж дівчина Вас не почує, продовжуватиме обзивати, то пам'ятайте, що вона говорить це не особисто Вам, а з позиції своїх внутрішньоособистісних конфліктів. Головне, що Ви знаєте, якою Ви є (спирайтеся на це). Так само, Ви можете сказати, що співчуваєте цій дівчині, адже помітно, що вона намагається зробити Вам боляче, бо сама відчуває біль, проте це не дає їй право занижувати Вашу самоцінність (зазвичай такі слова ошелешують абьюзерів). Після цього припиніть комунікацію. Якщо Вам так тяжко, то можливо розгляньте варіант переїзду до іншої сусідки.
Дополнение от автора
В тому то і справа що я вже останній рік учусь і мені залишилось максимум-3-5 місяців,і ця сусідка рідко тут буває,вона рік жила в свого хлопця ,а тут повернулась
психолог онлайн
добрый вечер. у вас есть сиблинги?
Дополнение от автора
Доброго дня,так є,і є хлопець
психолог онлайн
Добрый вечер!
А что Вам мешает ей сказать об этом? Я так думаю, что это может проявляться не только с этой соседкой, но и с кем-то ещё.. Какие у Вас отношения с родителями?
Дополнение от автора
Доброго дня,ну з мамою і хлопцем я можу відстоювати своє,скажем так є такі речі в яких я впевнена і я їх хочу ,от з хлопцем через те і виходить,а в ситуації із сусідкою иені це наче і не подобається ,але з іншого боку нема такого бажання сильно відстоювати своє
психолог онлайн
У вас старшие или младшие, братья или сестры? Какая разница, это о многом может сказать.
психолог онлайн
А с кем Явы могли себя ещё так чувствовать, кроме этой соседки? У Вас есть сестра или брат? Какие отношения с отцом?
Дополнение от автора
Хіба що з татом ,він любить бути правим і унижати
психолог онлайн
Возможно, что эта соседка по каким-то качествам похожа на Вашего отца и Вы бессознательно можете ее бояться и вступать в конфликт. Может быть страх столкнуться с унижением