Я на грані розлучення з дружиною
Дружина хоче розлучення по причині відсутності статевого акту В дитинстві я отримав психологічну травму через сексуальне насильство чи може це бути причиною наших проблем допоможіть ?
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Доброго вечора.
Співчуваю щодо психологічної травми. Такий досвід дійсно може вплинути на якість життя, у тому числі, і сексуального. З цією проблемою слід звернутися до психотерапевта, який допоможе Вам поступово зцілитися від наслідків травматичного досвіду.
Щодо дружини. Вона знає про Ваше минуле, Ви обговорювали з нею це?
Як, у цілому, складаються ваші стосунки?
психолог онлайн
Доброго времени суток!
цитата:
В дитинстві я отримав психологічну травму через сексуальне насильство чи може це бути причиною наших проблем допоможіть ?
Да, это может быть причиной сексуальной дисфункции. Рекомендую обратиться к сексологу и поработать с ним. Формат сайта не позволяет детально и глубоко разбираться в причинах большинства запросов. И Ваш так же требует индивидуального и детального разбора. Так что ищите хорошего сексолога.
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!
Дополнение от автора
Так розповів дружині але вона дуже засмучена через те що моя проблема не була обговорена з нею раніше , через цю травму закрився в собі став пасивний в плані сексу бо відчував себе не повноцінним а на всі питання що сталося чогоя став таким пасивним і не проявляю уваги відповідав агресією в сторону дружини чи може це бути причиною цвєї травми чи це тільки я підсвідомо намагаюся виправдати себе
психолог онлайн
Ирина Терещенко
цитата:
може це бути причиною цвєї травми
Може.
Але ж ви розумієте, що це припущення залишається припущенням, яке навряд чи допоможе вам вирішенню питання у відносинах з вашою дружиною.
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Добрий день
Ви написали:
« на всі питання що сталося чогоя став таким пасивним і не проявляю уваги відповідав агресією в сторону дружини чи може це бути причиною цвєї травми чи це тільки я підсвідомо намагаюся виправдати себе»
Якщо припустити, що була травма і ви про неї знаєте. Цілком зрозуміло чому ви не хочете проясняти деталі закрились. Щоб прожити наслідки травми потрібна опора і ресурс. Ним виступить грамотний спеціаліст. Сам факт травми і хронологія подій- це не проживання. Це лише болючий спогад. Потрібно працювати з емоціями і почуттями, які не прожили я тоді, бо ресурсу психіки було недостатньо.
психолог онлайн
цитата:
вона дуже засмучена через те що моя проблема не була обговорена з нею раніше
И она полностью права - это вопрос доверия, и в Вашем случае оно надломлено.
А что мешает Вам откровенно и искренне поговорить с женой?
Дополнение от автора
Нічого не заважає бути відкритим ,але це єдине що я приховував бо думав що мене не зрозуміють думав що дружина вважатиме мене не якимось не таким .Після пережитого насилля в мене також розвився сильний потяг до порнографії чому так сталося ?
Інтиму з дружиною стало менше просто пропало бажання бо коли хочеться сексу а поруч немає дружини я відразу дивлюся порно і після перегляду бажання відразу зникає настає якийсь стан що на слова дружини про секс я відповідаю їй агресією і відмовляю в ньому тому ми так рідко цим займаємося а це стало причиною нашого конфлікту причина також в перегляді порно ?
психолог онлайн
Добрий день
Не знаючи вашої історії травматичного досвіду, робити якісь припущення і давати поради нерелевантно.
Можна припустити, як один із варіантів, що перегляд порнографії це форма компенсації, безпечна близкість... і ще купа варіантів.
Ви готові розбиратися з цим?
психолог онлайн
цитата:
Нічого не заважає бути відкритим
Тогда, по какой причине не говорите с ней? И про что тогда вот это?
цитата:
через цю травму закрився в собі
психолог онлайн
Добрый день!
Конечно Ваш травматический опыт мог отразиться на том, что Вам сейчас сложно вступать в отношения с женой. Вы говорите, что смогли с ней этот вопрос обсудить. Я бы Вам рекомендовала обратиться за индивидуальной терапией, чтобы ВЫ могли с этим справиться в безопасной обстановке. Вашей вины в этом нет и с этим многие люди сталкиваются
Дополнение от автора
Не говорив з нею бо думав що я про це забуду думав що треба більше часу і воно само пройде а закрився в собі це я мав на увазі в плані сексу розмови про секс якісь обговорення тем сексу, різні слова сексуального характеру , флірт зі сторони дружини в голові просто лунав голос все досить я нехочу цього чути нехочу це слухати замовкніть всі і я потім завжди був роздратований
психолог онлайн
Травматические ситуации никуда не деваются сами по себе, а могут вытесняться в более глубокие слои психики, а потом влиять на нас, поэтому для обращаются за терапией, чтобы можно было с этим разобраться. Со временем это действует как снежный ком, только нарастает, поэтому лучше не затягивать с этим, Вы, наверное, в этом убедились
психолог онлайн
Поговорите откровенно с женой о том, что с вами происходит.
А потом выбирайте психотерапевта, который специализируется на травмах сексуального насилия и работайте с ним.
Думаю, что жена поддержит вас, если вы будете согласны решать свою проблему
Как давно вы с женой вместе? Какие у вас отношения?
психолог онлайн
цитата:
Можна спробувати пояснити дружині, що наважитись розповісти про сексуальне насильство, навіть близькій людині - це дуже непростий крок, тому Ваша проблема і не була обговорена раніше.
Агресія також може бути реакцією на травму. Звісно, Ви відповідальні за те, щоб контролювати та екологічно висловлювати свій гнів. Наприклад, у формі "я-посилань": "Я почуваюся роздратованим, коли ти питаєш про мою пасивність під час сексу, тому що після цих питань я відчуваю себе неповноцінним." Це і дружину не образить, і Вам допоможе висловити почуття.
Але щоб опрацювати власне травму, дуже бажано звернутися до психотерапевта. У першу чергу, щоб Ви самі почувалися краще. А налагодження сексуального життя - це вже наступна проблема, яка вирішується поступово і за допомоги фахівців (психотерапевта і сексолога).