Внутрішній конфлікт
Мені 18, в планах на життя в мене не було почати курити,в час коли навкруги більшість дівчат курять,для мене було гордістю те шо я не курю.Зараз вчусь в університеті і через важкі моменти спробувала сигарети,думала як всі «раз попробую,нічого не буде» але втягнулась,спочатку шукала собі відговорки а тепер не можу зупинитися, можу не курити день а потім думаю шо молодець, піду читати книгу можна для гармонії і сигарету.Я зв‘язала всі свої творчі процеси з курінням оскільки виглядає і почуваю я себе естетично, але відчуття того шо я роблю не правильно не покидає, зараз куріння викликає більше дискомфорт ніж приємність.Внутрішній конфлікт «я ж не хотіла,не планувала» відчуття ніби зраджую себе
Вопрос от: ; Возраст: 18
консультация психолога
Виталий Викторович Бондарчук
Доброї ночі)
Внутрішній конфлікт - це наявність одночасно протилежних бажань з приводу чогось.
Наприклад, ви не хочете не палити (1). І в той же час палити ви хочете, оскільки продовжуєте це робити (2). Схоже, зараз за допомогою паління ви задовольняєте якусь свою потребу. Якщо ви зможете прислухатися до себе і зрозуміти, яку саме - можливо, знайдете й інші варіанти її задоволення, окрім паління.

психолог онлайн
Доброго дня! Це просто чудово, що Ви відчуваєте дискомфорт від куріння! Отже немає фізіологічної залежності від цигарки... Просто так відмовитися дійсно неможливо. Мало того, чим більше будете докладати примусових зусиль, тим швидше зірветеся знову... І до відчуття дискомфорту ще може додатися відчуття провини та нарікань на свою слабкість, неспроможність і т.д. Є дуже гарні ненасильницькі способи кинути палити... Говорю це з абсолютною впевненістю, бо сама кинула палити після майже 15 років куріння. І не курю вже років з 10. Мало того, абсолютно спокійно знаходжуся у компанії людей, що курять. Мене вони навіть не дратують, не кажучи про те, що не з'являється жодної думки закурити "закомпанію"...