Дитина 3,7 впісюється у садочку
Доброго дня! Хвилює наступна проблема: хлопчик (3 р. і 7 м) під час денного сну в садочку впісюється. Під час денного сну вдома такого немає. Усю ніч спить також «сухим» (дуже рідко, може під ранок впісятися).
Щодо садочку, за словами виховательки, він впісявся навіть, коли проснувся після сну і лежав у ліжку.
Коли запитую його, чому так відбувається, каже «не знаю», лише одного разу казав, що боїться встати.
Не знаю, що робити.
Вихователька дуже хороша, він із задоволенням ходить у садочок,... під час її зміни є дні, що він буває і «сухим», якщо приходить заміна - одяг мокрий.
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Добрый вечер!
Скажите, а так было всегда? Во сколько Вы его отдали в сад и как он это перенес? Вы говорите, что дома такого нет? Как он реагирует на расставание утром, когда Вы его отводите утром? Возможно, что ему что-то сложно выдерживать или он злится на что-то. Какие у него отношения с другими детьми?
Дополнение от автора
Відповідь:
у садочок дуже любить ходити (на вихідних хоче також йти), зранку йде без проблем, від коли ходить у садок ( з 2 років), лише перші дні плакав, коли заходив, а так ніколи.
Я постійно запитую як він у групі себе веде. Вихователька каже, що добре.
Сам розказує з ким любить гратися у садочку.
У загальному, що я помічаю, він з обережністю ставиться до усього нового (чи то їжа чи нові люди).
психолог онлайн
Скажите, а в чем была необходимость отдавать в садик в 2 года? Какие у Вас отношения с мужем? Какая обстановка в семье?
консультация психолога
Доброго дня!
Не дуже зрозуміло - ця ситуація недавно почалася, чи дитина увесь час у садочку впісюється під час сну від самого початку?
Ви вдома перед сном обов'язково водите дитину до туалету, чи ні? І як із цим в садочку?
Чи не могли б ви докладніше розпитати, чого чи кого боїться дитина, і не встає до туалету? Він вам казав про такий випадок.
Окрім виховательки, у групі є ще інші дорослі? Помічниця виховательки, няня? Які стосунки із ними у дитини?
Дополнение от автора
Доброго дня! Не дуже зрозуміло - ця ситуація недавно почалася, чи дитина увесь час у садочку впісюється під час сну від самого початку? ....
Пішов у садок у вересні 2019 р. (2 р.). До лютого 2020 р. на обідній сон вдягали памперс ( лише у садочку таке робили). Далі розпочався карантин і у садок повернулися аж у серпні 2020р. Весь цей час вдома не користувалися памперсами і все було добре.
Удома перед сном завжди прошу йти в туалет. У садочку кажуть, що також, але я в цьому не можу бути впевнена.
Чому не йде в туалет....відповідає не знаю. Окрім вихователя є ще помічниця вих. Відгукується лише добре про неї.
Щодо сну, можу ще відмітити, що я помітила. Вночі сон досить глибокий, сам не встає з ліжка... я чую, що він рухається і тоді піднімаю.
Що дивує найбільше, це те, що цілу ніч він здебільшого спить сухим, а обідній сон у садочку триває лише 2-2,5 год. і за цей час опісюється.
Дополнение от автора
Скажите, а в чем была необходимость отдавать в садик в 2 года? Какие .....
Тому, що вийшла на роботу. Стосунки дуже добрі, вже довгий час разом.
консультация психолога
Виглядає так, що дитина фізично здорова. І є 2 варіанти (але не виключно):
1) у садочку відбувається щось, чого не відбувається вдома;
2) у садочку не відбувається чогось, що є вдома.
Можливо, краще звернутися очно до дитячого психолога за консультацією. Щоб спеціаліст по дітках поговорив з дитиною.
Дополнение от автора
Дякую за Вашу відповідь!
психолог онлайн
Лучше обратиться индивидуально к
детскому психологу, чтобы можно было его увидеть