Хочу щоб ви мені допомогли розібратися в стосунках важко бути з хлопцем
Не можу зрозуміти,чому мій хлопець мене не може випустити з дівчатками просто перейтися,і ми є трошки на відстані,боюся що він мені зрадить або ще щось, і. Сказала його мама так як я є заручальна дівчина я повинна сидіти дома нігде не худити
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Ксения Шалимова
Анастасия Владимировна Тарадай
цитата:
Сказала його мама так як я є заручальна дівчина я повинна сидіти дома нігде не худити
А як Ви себе почуваєте, коли хлопець та його мама кажуть Вам, як жити? Ви маєте право на вільне пересування і на спілкування з подругами, заручена Ви чи ні.
психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
цитата:
А Вы чего хотите? Вам нравяться такие отношения. ? Тем более с тем, с кем Вы планируете заключать брак.
психолог онлайн
Ксения Шалимова
Здравствуйте.
А вы спрашивали у парня почему он вам запрещает гулять с подругами? Возможно молодой человек вас ревнует или обижается на то, что вы проводите время не с ним, может быть пытается вас контролировать из-за неуверенности в себе или из недоверия к вам. Попробуйте поговорить с ним об этом и озвучить ему свои желания и чувства, прояснить его чувства и мысли по этому поводу. Каждому человеку ведь важно иметь личное пространство, бывать время от времени наедине с собой, отдыхать друг от друга и проводить время со своими друзьями. Близкие отношения предполагают взаимное уважение к желаниям и потребностям другого человека.
психолог онлайн
Добрий день
Було б добре спитати це у вашого хлопця. Ви запитували?
Уявіть свої відносини через пять років. Які вони?
психолог онлайн
Добрий день.
У стосунках важлива довіра. Як я розумію, справа йде до весілля?
Скажіть,будь ласка, на чому базуються Ваші стосунки ? Як добре Ви знаєте свого партнера? Чи довіряєте йому?
Як Ви себе відчуваєте, коли його мама втручається у Ваші стосунки?
Думаю, що відповідь на ці притання допоможе Вам розібратися у Ваших справжніх почуттях.
психолог онлайн
Здравствуйте, Оленка.
Как вам кажется, почему ваш жених и его мама вам это говорят?