Відносини з хлопцем
Зустрічаюсь з хлопцем вже 3 рік, але останнім часом почала помічати, що він не хоче підтримувати мене в моїх досягненнях і планах на майбутнє, коли досягла чогось не значного(для нього), але насправді для мене це вже щось означає і дуже важливо. Коли кажу як хочу розвиватись і як дальше облаштувати майбутнє, він каже що це все нереально спустись на землю, для чого воно тобі я краще знаю більше прожив(7 років різниці) тобі це не потрібно і тому подібне. Коли я кажу що ось я досягла того що ти казав мені не досяжне для мене він просто каже ну да ну да тобі просто помогли, а з часом він сказав що це все одно не те що потрібно для життя тим самим обезцінюючи мене і мою діяльність. Мені іноді здаєьтьсч, що він просто не хоче щоб я стала кращою за нього. Йому іноді байдуже на мою думку тобто він знаючи що не правий все одно буде доводити своє до того моменту поки я не найду доказів що він не правий, але після цього йому байдуже і він просто розвито руками ну і ладно. А ну і ще вічна проблема, йому завжди нехватає інтимного життя, коли я кажу що думати тільки про це і всі розмови зводити тільки до цього це не адекватно для мене, щоб ви розуміли всі жарти всііі, всі розмови до одного с3кс, мені це починає набридати. І це ми ще не живем разом, думаю я емоційно прив’язалась чи що бо не можу наважитись на серйозний крок. Просто не знаю що робити.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
цитата:
він не хоче підтримувати мене в моїх досягненнях і планах на майбутнє, коли досягла чогось не значного(для нього), але насправді для мене це вже щось означає і дуже важливо.
Добрый день. Вы знаете, у каждого из нас свой опыт. Ваши достжения и правда самые ценные - для Вас. Никто не способен оценить и понять, каким трудом они Вам достались.
цитата:
тобі це не потрібно і тому подібне
А по какой причине он так говорит? Это действительно похоже на обесценивание.
цитата:
думаю я емоційно прив’язалась чи що бо не можу наважитись на серйозний крок. Просто не знаю що робити.
Как Вас поддержать? Вы подняли несколько вопросов. Вы хотите уйти из этих отношений?
психолог онлайн
Доброго дня, nik50c
цитата:
Мені іноді здаєьтьсч, що він просто не хоче щоб я стала кращою за нього.
Ви казали про свої переживання хлопцю? Казали, якої підтримки від нього хотіли б?
цитата:
А ну і ще вічна проблема, йому завжди нехватає інтимного життя, коли я кажу що думати тільки про це і всі розмови зводити тільки до цього це не адекватно для мене, щоб ви розуміли всі жарти всііі, всі розмови до одного с3кс, мені це починає набридати.
Ви казали, що Вам це набридає?
цитата:
думаю я емоційно прив’язалась чи що бо не можу наважитись на серйозний крок.
На який саме серйозний крок Ви не можете наважитися?
цитата:
Просто не знаю що робити.
А що б Ви хотіли зробити? Що Вам дають ці стосунки?
психолог онлайн
Доброго дня.
цитата:
Коли кажу як хочу розвиватись і як дальше облаштувати майбутнє, він каже що це все нереально спустись на землю, для чого воно тобі я краще знаю більше прожив(7 років різниці) тобі це не потрібно і тому подібне.
Як Вам з тим, що хлопець знецінює Ваші плани на майбутнє? На мою думку, різниця у віці не дає хлопцю права вважати, що він у чомусь краще тямить.
цитата:
Чи потрібні Вам стосунки, у яких партнер не прислухається до Ваших потреб і не дотримується Ваших особистих кордонів?
Дополнение от автора
Так, я казала про те що чекаю підтримки від нього, але здається для нього це пусті слова
Дополнение от автора
Звичайно, що іноді некомфортно, коли ти кажеш ні, на що відповідь просто обіда
психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
Добрый день!
цитата:
Зустрічаюсь з хлопцем вже 3 рік, але останнім часом почала помічати, що він не хоче підтримувати мене в моїх досягненнях і планах на майбутнє, коли досягла чогось не значного(для нього), але насправді для мене це вже щось означає і дуже важливо
Вы говорите о том, что начали это замечать только сейчас. Скажите, а до этого Вы не видели? Так бывает, что вначале Ваших отношений Вы были одна, но со временем начали меняться и эти отношения Вас могут уже не устраивать. Что Вы в них получаете? Вы чувствуете, что Вас не поддерживают, а Ваши достижения обесценивают? У Вас складывается ощущение, что Вас тянуть вниз?
психолог онлайн
цитата:
Так, я казала про те що чекаю підтримки від нього, але здається для нього це пусті слова.
І як Вам з цим? Ви готові і надалі перебувати у таких стосунках, знаючи, що хлопець не змінить своєї поведінки?
Дополнение от автора
Звичайно, що важко іноді все йде добре і я більш менш забуваю про це, але останій раз після сварки( це було ще в п'ятницю, але до сьогодні я ще про це все думаю) коли він почав казати, що краще знає що і як це занадто сильно зачепило мене, тому що тоді я подумала, чого він має краще знати і вирішувати що краще для мене адже кожен сам вирішує що для нього краще, мої батьки і то не дозволяють собі так висловлюватись, а просто підтримують мене, а вразі чого спокійно висловлюють свою думку нарахунок якигись речей аргументуючи їх.
Насправді в цій сварці прозвучало й таке " ти щось дуже розумна стала"...
Дополнение от автора
Це все звичайно погано, поки я вирішила можливо почекати ще трохи і спробувати пожити разом і тоді вже визначитись остаточно, але це поки. Можливо ще все зміниться
психолог онлайн
цитата:
тому що тоді я подумала, чого він має краще знати і вирішувати що краще для мене адже кожен сам вирішує що для нього краще
Помітно, що Ваш хлопець хоче зайняти батьківську позицію щодо Вас, а не партнерську.
цитата:
"Трохи" - це скільки? Якщо Ви вже вирішили, то яке у Вас запитання до психологів?
психолог онлайн
цитата:
мої батьки і то не дозволяють собі так висловлюватись, а просто підтримують мене, а вразі чого спокійно висловлюють свою думку нарахунок якигись речей аргументуючи їх.
В его семье может быть по-другому. Тут можно только договариваться между собой. Это получается делать?
цитата:
Это недостаточно ясные слова. Важно проговорить, как с Вами приемлемо общаться, а как нет.
Дополнение от автора
Чи варто ще надіятись на те що людина тебе почує і нарешті всі знайдуть якусь середину.
Я розумію, що потрібно говорити, але чи варто старатись коли людина на мої якісь пропозиції і спроби поговорити про стосунки починає і закінчує діалог словами "ну шо ти починає" "що тобі вічно все не подобається" "то знайти собі кращого" і тому подібному
психолог онлайн
цитата:
На жаль, ми не ворожки і не можемо передбачати майбутнє. Лише Ви можете відповісти на це запитання, спираючись на поведінку хлопця і власні бажання, почуття, потреби.
цитата:
А якщо Ви не будете говорити з хлопцем про свої переживання, що тоді зміниться? Ви можете сказати, що Ви помітили, як він уникає цю тему для обговорення і Вам це неприємно, адже для Вас це важливо. Якщо ж хлопець взагалі не йде на контакт, не змінює своєї поведінки, то подумайте, чи потрібні Вам такі стосунки.
Дополнение от автора
В глибині душі я погоджуюсь з Вами, але чомусь не можу наважитись на те щоб остаточно прийняти рішення щодо того чи розходитись чи ні
психолог онлайн
Ксения Шалимова
цитата:
Що Ви втратите, якщо припините ці стосунки? Що набуте, якщо їх припинете? Які у Вас стосунки з батьками (особливо татом)? Можливо такий стан "невагомості" дає Вам якусь вторинну вигоду (наприклад, не брати відповідальність за перебіг стосунків, плекати надію та ілюзію, що хлопець зміниться)?
Дополнение от автора
З батьками хороші стосунки, з татом стосунки хороші.
Скоріш за все Ви праві, і ця вторина вигода є на жаль, знаєте напевне саме тому і ці стосунки досі тримаються
психолог онлайн
цитата:
і ця вторина вигода є на жаль, знаєте напевне саме тому і ці стосунки досі тримаються
Як думаєте, яка незадоволена потреба лежить під цією вторинною вигодою?
Дополнение от автора
Не докінця розумію Ваше запитання.
психолог онлайн
Здравствуйте.
Вы как будто перемещаетесь между 2-мя крайностями: либо расходиться с ним, ведь он злит, обесценивает и вы не понимаете его поступков, либо начать с ним жить в надежде, что он изменится.
Вам так невыносимо оставаться с ним в настоящих отношениях?
психолог онлайн
Добрий день.
Відчувається, як Вам зараз складно.
цитата:
Основа любих відносин - взаєморозуміння. Що для Вас є цінного в цих стосунках?
цитата:
. І це ми ще не живем разом, думаю я емоційно прив’язалась чи що бо не можу наважитись на серйозний крок. Просто не знаю що робити.
цитата:
Це все звичайно погано, поки я вирішила можливо почекати ще трохи і спробувати пожити разом і тоді вже визначитись остаточно, але це поки.
Невже Ви думаєте, що якщо в людини не виникає бажання почути Вас зараз, то коли ви будете жити разом він Вас почує?
цитата:
А ну і ще вічна проблема, йому завжди не хватає інтимного життя, коли я кажу що думати тільки про це і всі розмови зводити тільки до цього це не адекватно для мене, щоб ви розуміли всі жарти всііі, всі розмови до одного с3кс, мені це починає набридати.
Це також про важливу сферу Вашого життя.Розуміння один одного і гармонії за 3 роки сумісного життя не відчувається.
Думаю, насправді, Ви знаєте, що робити.
Необхідну підтримку можна отримати в роботі з психологом.
Ваше доросле життя тільки починається, бажаю Вам зустріти людину, яка буде любити і цінувати Вас, а також радіти Вашим досягненням.
Дополнение от автора
Дякую, всім за Ваші відповіді, я почула кожного і кожну думку.
Думаю тепер знайду для себе вихід
психолог онлайн
цитата:
Не докінця розумію Ваше запитання.
Ви сказали, що отримуєте якусь вторинну вигоду від стану "невагомості". Кожна вигода задовільняє якусь нашу потребу (наприклад, в потребі приналежати, впливати, залишатися не одною, уникнути страху тощо).
Дополнение от автора
Так вторина вигода є але вона не стосується якоїсь емоційної чи психологічної сфери, вона в зовсім іншому руслі
психолог онлайн
цитата:
Вот с этим было бы неплохо поработать. Если Вы вынуждены находиться в этих отношениях из-за чего-то вообще другого, это точно влияет на Ваше самочувствие и состояние, делает Вас несвободной.