Часті сварки які починають з дурниці
З чоловіком разом 4 роки, з них 3 живемо разом, з початку карантину часті сварки, які починаються з дрібниці, а закінчується великим скандалом і приниження, словами які дуже ображають, з січня місяця сварки доходять до того що в нерван, чоловік може штурнути і вдарити ногою по ногах в істериці, останній раз, кілька днів тому, в черговій сварці, він не витримав і дав ляпаса, аргументуючи це, що думав що мене це заспокоїть, але стало гірше, і от ці 4 дні ми живемо окремо, і він жодного разу не сказав що він жаліє що він так зробив. Я не знаю що робити, спробувати знову чи залишити ці болючі стосунки, і жити далі свмій. Ні дітей ні спільного житла в нас немає.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Доброго дня, nik9f1.
Дуже Вам співчуваю. Якими є основні причини сварок?
цитата:
чоловік може штурнути і вдарити ногою по ногах в істериці, останній раз, кілька днів тому, в черговій сварці, він не витримав і дав ляпаса, аргументуючи це, що думав що мене це заспокоїть
Хоча Ваш чоловік гнівався, проте це не виправдовує його жахливої поведінки. Фізичне і психологічне насиля - неприпустиме. Як Ви реагуєте у сварках?
цитата:
і він жодного разу не сказав що він жаліє що він так зробив.
Що це для Вас?
цитата:
Я не знаю що робити, спробувати знову чи залишити ці болючі стосунки, і жити далі свмій.
А що Вам дають ці стосунки? Ваш партнер готовий співпрацювати разом із Вами над покращенням ситуації? Що для Вас означає "жити самій"?
Дополнение от автора
Часто це не розуміння один одного,або його бажання щоб я ррзуміла його з пів слова.
Також від того якщо він не внастрої або його щось турбує, то я боюсь щось йому говорити, щоб не був новий скандал.
Частіше в мене починаються сльози, а якщо він починає ображати мене нецензурними словами, я теж не витримую і говорю у відповідь, і саме в останню сварку, коли я говорила що я відчуваю і думаю, він не витримав і дав ляпаса, сказав що я говорю нісенітниці.
Якщо б він хоча б визнавав що він зробив, і попросив вибачення, мені легше було прийняти ситуацію, і легше було відштовхуватися і думати як далі бути і що робити. Мене зупиняють почуття які є до нього, і бажання його пробачити, аде є страх якщо я це зроблю і повернусь до нього то ця ситуація може повторитись.
Жити самій це розлучення. Але важливий крок, і я боюсь що я пожалію за це.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
цитата:
і саме в останню сварку, коли я говорила що я відчуваю і думаю
А можете написати, що Ви тоді сказали?
цитата:
аде є страх якщо я це зроблю і повернусь до нього то ця ситуація може повторитись.
Ваш страх є цілком виправданим, адже чоловік не хоче йти наконтакт і якось вирішувати цю проблему.
цитата:
Ви так і не відповіли, що для Вас є цінного у цих стосунках. За чим Ви будете "жаліти"?
психолог онлайн
Анна Автондилова
Добрый день!
Дело не в мелочах, а скорее в Ваших отношениях с ним. Скажите, какая причина Ваших ссор? Ради чего Вы терпите такое к себе отношение? Как давно Вы в таких отношениях?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня! Ви пишете, що
цитата:
з початку карантину часті сварки, які починаються з дрібниці
Якими були ваші з чоловіком відносини до цього часу?
Які претензії один до одного можуть ховатись за "дрібницями"?
Якщо не брати до уваги скандали з чоловіком, чи задоволені Ви собою, своїм професійним життям, своїми відносинами з іншими людьми?
Чи є у Вас з чоловіком сумісні плани на майбутнє?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте, nik9f1.
Вы пишите о том, что ваши отношения начали меняться и появляться ссоры с началом карантина. Какими были ваши отношения до карантина? Что в них ценного для вас? Как вы обсуждаете ваши конфликты и ссоры и то, что мч позволяет поднимать на вас руку? Комфортно ли вам в этих отношениях и таких ли отношений вы хотите? Как вы видите свое будущее с мч?
психолог онлайн
Доброго дня! Ви правильно відчуваєте, що коли стосунки розірвете, дуже пошкодуєте про це. У тому, що відбувається, зовні бачу дві причини: невміння правильно себе поводити з чоловіком (Ви або довго терпите, або починаєте кричати та ображати чоловіка у відповідь - результат плачевний. Це так звана позиція жертви, яка періодично сама стає тим, хто карає). І друга причина - елементарне психо-емоційне виснаження. Люди починають сваритися, бо оту саму енергію намагаються взяти від партнера. До речі очікування, щоб чоловік вибачився - це і є оте очікування. А як склалися стосунки у Ваших батьків?