Я не можу зрозуміти що мені потрібно від життя !Одним словом запуталась
Після розлучення моє життя змінилося !Я не можу довіряти чоловікам мені страшно що мене зрадять знову
Вопрос от: ; Возраст: 34

психолог онлайн
Добрый день!
Какая была причина развода? Как давно Вы развелись?
психолог онлайн
Доброго дня, nikedb.
Співчуваю Вам. Скажіть, будь ласка, якої допомоги Ви хотіли б від психологів? Чим наповнене зараз Ваше життя?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня.
Сумно, що ви зараз це переживаєте.
У вашому випадку, вам потрібно звернутися на індивідуальну роботу до психолога. В першу чергу, щоб прожити кризу після розлучення, бо розлучення це великий стрес. А також, щоб винести з цієї ситуаціі цінний життєвий досвід, бо ми стаємо сильнішими і мудрішими не від того, що з нами щось стається негативне, а від того який урок з цього можемо винести.
Тому подбайте про себе, ви достойні щасливого спокійного життя.
Дополнение от автора
Дякую!
психолог онлайн
Здравствуйте, nikedb.
Как давно вы переживаете развод? В вашем сообщении крайне мало информации. Вероятно у вас есть некоторая внутренняя незавершенность отношений с бывшим мужем и травма связанная с изменой.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня! Згодна з попередньою колегою, що у Вас непрожитий стрес розлучення... І, на скільки я зрозуміла, - не прожитий стрес зради чоловіка.. але питання я б поставила трохи по-іншому в індивідуальній роботі з психологом, адже в родині "танго танцюють двоє". Якщо виникла ситуація із зрадою, потрібно, насамперед, шукати причину, чому так сталося! Якщо не зрозуміти цього, старий стереотип поведінки та мислення, що призвів до розпаду родини, можна понести у наступні свої стосунки... Бо ситуації мають здатність повторюватися, якщо ми не винисли зі складної події належні уроки!
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
"Я НЕ МОЖУ ЗРОЗУМІТИ ЩО МЕНІ ПОТРІБНО ВІД ЖИТТЯ !ОДНИМ СЛОВОМ ЗАПУТАЛАСЬ"
Дійсно, життя після розлучення не може в принципі залишатись тим, що було раніше. Адже багато чого трапилось - на рівні подій, а також на рівні почуттів. Це не може не відбиватись на ємоційному стані та на здатності прямувати далі тим самим напрямком.
Під сумнів Ви зараз ставите свое щасливе майбутне. Вам здаеться, що всі чоловіки зраджують. Але же ми не знаемо, як воно буде згодом. Проте можемо з*ясувати, який внесок зробили в те, що вже відбулося. Можливо, знайдемо якісь хибні погляди або способі бути у відносинах. Або ще щось важливе.
До того ж, можемо розібратись із своіми почуттями, дати ім волю пройти - щоби на зміну одним прийшли інші - це властиво ємоціям, адже вони насправді являють собою по суті процесс.
Щодо Ваших запитань. Якщо заплутались, то необхідно принаймні розібратись, що призвело до цього стану. Які шляхи виходу розглядаете? Між чим і чим розмірковуете? Чому після зради чоловіка з*явився страх подібних зрад у майбутньому? Що з Вашою самооцінкою? Як знову відчути непохитний грунт під ногами?
Я впевнений, що плідна зваемодія з психологом допоможе знайти відповіді на ці питання, що зрештою докорінно змінить Ваше життя на краще.
психолог онлайн
Доброго дня.
цитата:
Видно, що для Вас це виявилось травматичним. Чи є хтось, хто може Вас підтримати, хто може розділити з Вами біль (близькі родичі, друзі)? На данному етапі це важливо.
Було б звернутись індивідуально до психолога. Адже у Вас багато питань для повноцінної роботи.