Допоможіть, надайте модель поведінки : ситуація тато ( 60 років) хоче покінчити з життям
Він почуває себе непотрібним, не хоче бути тягарем, хоче піти на відпочинок, є дружина і двоє дорослих дітей, регулярно напивається до безпамяства.
На Спробии підтримки агресує, кидає телефон, ігнорує, коли говоримо що ми сім'я і його любимо мовчить і йде будь куди. Допоможіть що робити щоб полегшити стан і вмовити на професійну допомогу
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
А раньше отец пил?
Как давно такое состояние и что ему предшествовало?
С кем он живет?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ольга Владимировна Головченко
Наталія Крилова
Доброго дня, nik542.
Дуже Вам співчуваю, алкоголізм - тяжке захворювання, що часто поєднується з депресією, а у запущенному варіанті може спричиняти суїцидальні наміри при зміненому стані свідомості. На жаль, ніякі "вмовляння" не можуть переконати людину, якщо вона цього не хоче. Ви маєте право викликати психіатричну бригаду і без згоди Вашого батька, якщо він загрожує своєму життю, чи життю інших людей. Насправді, хочеться скоріше запитати у Вас: як Ви дбаєте про себе у цій стресовій ситуації?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня!
цитата:
Допоможіть що робити щоб полегшити стан і вмовити на професійну допомогу
Гірко таке відчувати, коли ти майже безпорадний допомгти рідній людині. І я погоджуюсь з Оксаною Сенчеко щодо виклику в разі гостроі потреби психіатричноі бригади. Госпіталізация може бути в окремих випадках примусовою.
Звісно, що проблема важка - наміри піти з життя на фоні пригніченого стану і відчуття себе нікому не потрібним. Та ще й алкоголь.
Модель поведінки. Яка може бути модель? Його стан дорівнює хворобі. З цього і треба виходити.
психолог онлайн
Наталія Крилова
Добрый день!
Под алкоголизмом может скрываться другая проблема, например, психическое заболевание. Очень важно проконсультироваться с врачом психиатром. Папа ещё молодой мужчина.
Дополнение от автора
Дякую за відповіді.Вживає батько з молодості, коли випиває стає іншою людиною, мені 23 і від коли пам'ятаю був агресором , ніколи не піклувався ні про фізичне ні про моральне здоров'я, а ні своє ні сім'ї. Наразі живе з дружиною( вони вже 10 років розведені, але проживають на одній території, скоріше добрі сусіди аніж подружжя), але вона щоденно на роботі. Діти( син служить, я маю сім'ю. Обоє далеко від батьків).Життя у батька було дуже складне з дитинства, втратив декількох дітей.Я розумію що йому все остогидло, але я занадто егоїстична і не можу його відпустити, тому що я ще не простила йому багато образ. Проблема в тому що він відштовхує всіх, напивається і йде куди очі бачать і не сприймає жодних благань, порад.Сьогодні я подзвонила( телефоную щодня) а він напився і попрощався зі мною, я почала бити на сполох і сусіди прийшли коли тато знайшов мотузку. Поки це останні події, маю намір сьогодні приїхати до батьків, разом гадаю справитись з ситуацією буде легше. Хоча намітимо план як то розгрібати будемо та і контроль потрібен ( для мого спокою)Відповідаю як я дбаю про себе: в 15 років втікала від того всього і вкладаю максимально всі ресурси в побудову мого морального і психологічного спокою( назвем це так). Наразі ця ситуація мене трохи надломила але беру заспокійливе і в бій, а там подивимось.
Дополнение от автора
Модель поведінки потрібна меті, тому що в мене з батьком одна модель( я як старша захищала маму а брата) тому агресія на агресію.
Дополнение от автора
Вибачте що з помилками, на емоціях.
психолог онлайн
Наталія Крилова
цитата:
Я розумію що йому все остогидло, але я занадто егоїстична і не можу його відпустити, тому що я ще не простила йому багато образ.
Ви - не егоїстична. Ваші переживання - нормальні, Ви маєте право гніватися на батька (адже він порушував Ваші межі, був абьюзером) + сумувати (адже Ви багато чого втратили). Я б Вам рекомендувала індивідуальну співпрацю із психологом-психотерапевтом у цей тяжкий час.
цитата:
Хоча намітимо план як то розгрібати будемо та і контроль потрібен ( для мого спокою)
Найкраще це довірити спеціалістам (психіатру) тому, що Ви можете нашкодити собі і Вашому батьку.
цитата:
Відповідаю як я дбаю про себе: в 15 років втікала від того всього і вкладаю максимально всі ресурси в побудову мого морального і психологічного спокою( назвем це так).
А зараз Ви вкладаєте ці ресурси?
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Наталія Крилова
Вы говорите, что у папы была тяжёлая судьба и, возможно, что единственный способ, которым он облегчает свои страдания. Ему нужна профессиональная помощь специалиста, скорее врача психиатра. Вы можете вызвать скорую и сказать, что у папы попытка суицида. Приедут врачи и посмотрят, нужно ли папу госпитализировать
психолог онлайн
Наталія Крилова
Доброго дня! Як на мене, ключова фраза всього, що Ви робите по відношенню до батька це - "Я розумію що йому все остогидло, але я занадто егоїстична і не можу його відпустити, тому що я ще не простила йому багато образ". Допомогти своєму батькові тільки постійним контролем навряд чи можна, адже тоді Вам прийдеться 24 години на добу його пантрувати. Рано чи пізно Вас це виснажить або і зламає повністю... Ваш тато - глибоко хвора людина, яка потребує лікування. Він сам себе вже просто не контролює. Інша справа чи хоче він лікуватися? Тому, як на мене, потрібна більше допомога не Вашому батьку, а саме Вам. Бо, на превеликий жаль, Ви не усвідомлюєте загалом того, що відбувається... "Модель поведінки потрібна меті, тому що в мене з батьком одна модель( я як старша захищала маму а брата) тому агресія на агресію". Неможливо допомогти людині, проти якої є агресія та є образи на неї... І ще... Якої допомоги Ви хочете, коли насправді вже для себе вирішили як поводитися?... "Наразі ця ситуація мене трохи надломила але беру заспокійливе і в бій, а там подивимось..." Поведінкові моделі просто так на раз-два не змінюються, це тривалий процес преосмислення та "перезавантаження" підсвідомості... Але в одному Ви абсолютно прави, говорячи "...тому агресія на агресію"... Допомогти людині можна лише заспокоївшись самій та зрозумівши корінь вашої спільної проблеми... Адже ця проблеми спільна для Вас та Вашого тата. Інакше Ви б так не реагували...
Дополнение от автора
Дякую, я розумію що йому і мені потрібна психологічна допомога, то му я і маю намір поїхати і пояснити мамі ,що психолог це необхідність, а не позор на все село,пояснити татові що я не ворог а готова підтримати і не осуджувати, пояснити що спеціаліст допоможе і не потрібно тягнути все одному. Їду щоб взяти частину господарських справ . Щоб все не завалювалось ще більше на фоні господарства.
Дополнение от автора
Я пропрацьовую зі спеціалістом багато проблем, але я досі не можу відпустити весь біль, мені ще потрібен час. І багато сеансів. Дякую за допомогу
психолог онлайн
Наталія Крилова
Перепрошую, але для чого потрібно було заходити на сайт, якщо Ви вже працюєте зі спеціалістом?
психолог онлайн
Наталія Крилова
Я бы Вам рекомендовала обратиться индивидуально за терапией, чтобы разобраться в истории Вашей жизни и, чтобы Ваши детские травмы и отношения с родителями не влияли на Вас
психолог онлайн
Здравствуйте.
К сожалению, применить любую модель поведения возможно только в случае, если вы сами ее выработаете. Модель поведения, предложенная на словах другим человеком будет для вас чуждой и вы не сможете ее применить, поскольку будет выполнятся не исходя из внутренних побуждений, а исходя из внешних проявлений.
Поэтому предлагаю вам всерьез задуматься о том, чтобы воспользоваться возможностью вызвать психиатрическую бригаду, которая сможет помочь вашему папе и дать вам спокойствие за его жизнь.