Как взять себя в руки
Пару дней назад мне исполнилось 26 лет, через пару дней дочурке 4 месяца, полгода назад купили квартиру. Вроде все хорошо.
Но есть и другая сторона медали, пару недель назад муж уехал работать заграницу, так как ощутились на дне ,
Муж год назад понабирался кредитов, которые сейчас названивают, и которые нужно отдавать, за квартиру деньги нужно отдавать, так как почти вся 2/3 суммы была отдолжена. На работе у мужа проблем было выше крыши, уволился. Проработав там 7 лет
В связи со всеми событиями очень мало молока, так как ежедневно мысли о всяком, как жить. Еще ко всему малышка начала бояться бабушек и дедушек, просто при виде людей начинается истерика . Все основное время мы проводим вдвоем.. понимаю, что есть ситуации похуже. Но, не знаю как взять себя в руки. Понимаю, что должна быть сильной, ведь я и за маму и за папу сейчас. Но как это сделать, не знаю. Заранее спасибо 🙏
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Доброго дня, Ksenia.
Дуже співчуваю Вам, безумовно Ви зараз знаходитися в стресі і Ваша реакція є цілком зрозумілою. Скажіть, будь ласка, як Ви зараз турбуєтеся про себе? Чи є люди, які могли б Вас зараз підтримувати? Крім цього, хто Вам сказав, що Ви "маєте бути сильною"? Сила у визнанні своєї вразливості та пошуку ресурсів.
цитата:
Еще ко всему малышка начала бояться бабушек и дедушек, просто при виде людей начинается истерика .
Те, що Ваша донечка боїться незнайомих людей - це нормально, адже саме зараз вона вибудовує з Вами прив'язаність. Інший момент, що Ви зараз знаходитеся не в ресурсі і Вам важко утримувати її почуття.
Дополнение от автора
Деньги на квартиру брала в долг мама мужа, и сейчас такое ощущения , что квартира в принципе не наша, а ее. Как будто , живу на сьемной.
Хотя, деньги отдавать будем и мы. Решили 50/50
Сейчас она во все хочет вникать, лезет. Может и не со зла. Но я сейчас воспринимаю все в штыки.
психолог онлайн
цитата:
Як Ви відстоюєте свої особистісні кордони?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня! По-перше, стосовно малюка. Діти надзвичайно сильно "зав'язані" на мамі. Тому стан Вашої дитини, це фактично Ваш внутрішній стан. Візьемете себе в руки Ви, і малюку стане легше. Стосовно мами... Дратівливість пояснюється Вашим емоційним виснаженням. Адже, коли немає ресурсу, дратувати починає абсолютно все. Не буде мами чоловіка, почне дратувати хтось інший. "Сейчас она во все хочет вникать, лезет"... Коли приймали рішення "влазити" у такі борги і користуватися маминою допомогою, ви обговорювали якісь кордони у стосунках? Адже це саме мама взяла гроші, а отже, саме на ній лежить найбільша відповідальність за те, щоб борги погасити... І виходить, дійсно, що підсвідомо, мама може вважати квартиру своєю... Адже Ви взяли у неї гроші... Є така аксіома життя. Ми винні всім, кому заборгували грошей. А отже, ми і психологічно, і фізично від них залежимо. Як на мене, у Вашій ситуації найголовніше не "боротися" з мамою, а постаратися "злізти" з негативного ставлення як до неї, так і до ситуації вцілому. Буде добре тоді і Вам, і Вашому малюку. І це можна зробити, просто потрібно знати як...
Дополнение от автора
Здравствуйте, Алла Григорьевна! Спасибо за ответ.
Да, мы зависимы от матери мужа материально, грубо говоря.
И то, только потому что она сама пообещала сыну .
Когда говорили о сьеме квартиры, она всегда говорила не надо, будем покупать, «почему деньги выбрасывать не ветер»
Когда, предлагаю продать машину, чтоб закрыть хоть часть долга, ее слова «нащо іі зараз продавать, як потом знов треба куплять»
А я понимаю, что мы не тянем. И чем-то все равно прийдется жертвовать .
Но это не дает право брать ребенка, и говорить «а что-то пальчики на ножках разные, или там смотрим не в ту сторону, или она у тебя голодная» когда молодая мама приезжает с роддома, она и так на стрессе , а тут еще куча сомнений сеют ..
может Вы мены неправильно поняли..
Дополнение от автора
Здравствуйте, Оксана! Спасибо за ответ.
Время конкретно для себя нет, может ванну принять.
Хотя дочурка мне дает отдохнуть, она прекрасная у меня . Просто я сама в себе закрылась. И честно говоря, с подругами делиться своими проблемами не хочу .
Границы стараюсь выстраивать.
психолог онлайн
Татьяна Янушевская
Дякую за доповнення! Уточніть, будь ласка, Ви проживаєте разом чи все ж таки окремо - це перше. І друге, я розумію, що скажу прикрі речі, але Ви з чоловіком "пішли на поводу" у його мами... Перепрошую, мало що хтось кому говорить або обіцяє! Дорослі люди тим і відрізняються від недорослих, що беруть відповідальність на себе за свої рішення. Якщо ви згодилися купити квартиру в кредит, повинні були і розуміти, що це величезна кабала і гроші прийдеться вертати у любому випадку. Інша справа,, що вибір вже зроблено, і тепер потрібно шукати шляхи виходу з тієї ситуації, яка у Вас склалася. Ви можете не зустрічатися зі свекрухою? Можете заборонити їй приходити? Можете змусити говорити та думати по іншому про Вашого малюка?
психолог онлайн
цитата:
Время конкретно для себя нет, может ванну принять.
Хотя дочурка мне дает отдохнуть, она прекрасная у меня .
Дуже сумно це чути, для того, щоб Ви могли підтримувати свою донечку, Ви, перш за все, маєте підтримувати себе ("вдягніть кисневу маску на себе, а потім на іншого"). Де Ви можете взяти час на себе?
цитата:
Просто я сама в себе закрылась. И честно говоря, с подругами делиться своими проблемами не хочу .
Яка причина небажання ділитися проблемами? Сильні люди, які тримають все в собі швидко ламаються і стають слабкими. Ви можете обговорювати свої проблеми можливо з батьками? Так само Ви можете розглянути кандидатуру психолога.
цитата:
Границы стараюсь выстраивать.
Як саме Ви це робите?