Мій чоловік мене зраджує і я не знаю як це припинити і як жити далі
Я знайшла в чоловіка напіввикористану пачку презервативів. Він зраджує мене не вперше. Раніше неодноразово знаходила у нього переписки з іншими, сама їх і усувала. Тепер я не знаю хто це. У нього телефон на паролі, і презервативи це не аргумент. Не хоче про це говорити взагалі. Я не знаю як з цим жити далі
Вопрос от: ; Возраст: 40

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Для чего вы продолжаете отношения с мужем, который вам регулярно изменяет?
Что ценного в отношениях?
Как давно вы вместе? Есть ли дети?
Ощущение, что вас больше всего беспокоит, что вы не знаете, кто любовница.
Что для вас означает, что вы не в курсе, кто это?
Что вам давали знания любовниц мужа?
психолог онлайн
Здравствуйте, Лиля!
цитата:
Я не знаю як з цим жити далі
Сочувствую Вам. Зачем остаётесь?
психолог онлайн
Наталія Крилова
Лиля, добрый день!
Какие у Вас отношения с мужем? Вы говорите, что сами разбирались с этими женщинами. Измены часто не происходят в один день, этому что-то предшествует. Как давно Вы заметили, что Ваш муж изменяет и после чего? Если я правильно понимаю, то это его не первая попытка и он это делал до этого и сейчас. Что Вы сами хотите с этим делать? Вы говорили с ним об этом?
психолог онлайн
Доброго дня, Ліля.
Помітно, що Ви вже давно не довіряєте своєму чоловіку, Ви не відчуваєте себе безпечно у цих стосунках. Тоді, як запитували попередньо колеги, що Вас утримує у них?
цитата:
Я не знаю як з цим жити далі
А Ви хочете з цим жити далі, чи можливо, нарешті дозволити собі інші, психологічно близькі стосунки? Що б Ви хотіли зробити?
психолог онлайн
Вы с мужем говорите на эту тему? Как он реагирует, обьясняет своё поведение, или отрицает?
психолог онлайн
Доброго дня. Як і ким Ви відчуваєте себе у цих стосунках? Що має ще статись, щоб переглянути якість та зрілість чих стосунків? Скільки ще плануєте терпіти зради чоловіка та усувати переписки?
психолог онлайн
Доброго дня.
А як Ви раніше з цим жили
цитата:
Не хоче про це говорити взагалі. Я не знаю як з цим жити далі
Чоловік не визнає своїх зрад? Як Ви самі до цього відноситесь. Бо здається, що найбільше Вас турбує те, що не знаєте, з ким чоловік зраджує. Що Вам дасть це знання? Як довго зможете "ганятись" за коханками чоловіка? Що дають Вам ці стосунки?
психолог онлайн
Добрий день
Чи правильно я зрозуміла, що ви більше хвилюєтесь що не знаєте коханку? Як думаєте, чому він зраджує?
Які відносини були у ваших батьків? Чи є вірність для вас цінністю у шлюбі?
психолог онлайн
Доброго дня Ліліє! Я співчуваю Вам. Тому що зрада близької людини - це одне з найважчих випробувань, які бувають в сімейному житті. Але, щоб максимально Вам допомогти, потрібні деякі уточнення. Ви пишете "Раніше неодноразово знаходила у нього переписки з іншими, сама їх і усувала". Тобто, Ви без дозволу чоловіка, брали його телефон та видаляли його контакти з жінками? Я правильно Вас зрозуміла? Якщо це так, тоді дії щодо блокування власного телефона Вашим чоловіком дуже логічні - це його особиста територія, яку Ви порушували. І такі дії тільки можуть ще більше посилити прірву між Вами, але не допомогти... Ви його таким чином тільки ще більше відштовхуєте від себе. Як на мене, Вам просто бракує знань, що робити в ситуації, коли є підозра, що чоловік зраджує - у таких ситуаціях життя завжди на боці дружини. Якщо дружина перестає поводити себе як нишпорка, та як наглядач. Вам бракує до того і почуття власної гідності та самодостатності (не плутати із самостійністю). Певне, якщо Ви хочете зберегти родину!