Парень
Здравствуйте. У меня с парнем хорошие отношения, мы хотим поженится. Как-то его мама с кем по телефону разговаривала и говорила что ее сын завел себе девочку. Мы всегда вспоминаем эту фразу. И сегодня в шутку вспомнили он сказал мама говорит что завел себе девочку и потом другую заведет но потом он сразу сказал что ему нужна только я.Это не выходить у меня из головы я пол дня плачу. Получается он врет мне что любит и наши отношения для него ничего не значат
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Здравствуйте, Мария!
Какие у Вас отношения с родителями?
психолог онлайн
Наталія Крилова
Доброго часу доби, Саша! Його слова можуть означати лише те, що він для чогось передає Вам слова своєї мами. Чи думає так насправді його мама, а тим паче він сам, знають тільки вони. Думаю, питання в іншому, чому ви завжди згадуєте слова мами, чому вони такі важливі для вас і ваших стосунків? Як думаєте, чи не доцільніше сказати, що це тільки мамині слова, а ваші стосунки стосуються лише вас і лише вам працювати над ними і вибудовувати так, щоб " дєвочок" не було, а була єдина, кохана?