Хвилювання, тривога
Доброго дня.
Я писав тут раніше з приводу стосунків, розійшлись-зійшлись, зараз асе добре у нас.
Так от, в мене останнім часом тривога і хвилювання, я відчуваю що ніби щось не так але дівчина каже, що нема підстав для хвилювання, і тим більше для ревнощів. Я така людина, яка навіть дрібниці може сприйняти близько до серця, і через це, я багато хвилююсь, переживаю з приводу цього(таке буває час від часу в мене).
Як мені справитись з хвилюванням і тим більше з думками різними?
Можливо того що я накручую багато в голові своїй? Якщо так то як з цим справитись? Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Здравствуйте, Дима!
Расскажите, о чем Вы переживаете?
Дополнение от автора
Доброго дня.
Насамперед про те, що мені здається, що вона не розповідає усе до кінця, так сказати темнить, хоча каже що чесна і вірна. Можливо це лиш накрути у моїй голові?
психолог онлайн
добрый день. рекомендую книгу " свобода от тревоги" роберт лихи, очень хорошо описывает что такое тревога и как научиться использовать себе во благо. читайте и будьте спокойны.
психолог онлайн
Доброго дня, Діма
Скажіть, буд ласка, ви відчуваєте тривогу і в інших сферах вашого життя чи тільки в стосунках з дівчиною?
Які були причини, що ви сходились-розходились?
Як я розумію, ваша тривога базується на недовірі. Ви хвилюйтесь, що дівчина вам чогось недоговорює саме в плані спілкування з іншими чоловіками чи взагалі не відчуваєте достатнього рівня близькості та відкритості в спілкуванні?
«Як мені справитись з хвилюванням і тим більше з думками різними?» - важливо в першу чергу розібратися, яка к вас тривога. Тривога може бути як особистісною рисою, коли людина загалом тривожна і багато ситуацій викликають хвилювання. А може бути ситуативною, тобто як реакція на конкретну ситуацію. В кожному випадку тривога додається по-різному.
Скажіть, на скільки ймовірно, зо ваша тривога щодо дівчини небезпідставна? Чи були випадки її невірності?
Дополнение от автора
Доброго дня.
Як в інших так і у стосунках.
Причиною розставання був хлопець, але після пройшов час ми поговорили, і рішили знову зійтись.
Ну я один раз був взяв її телефон, він був розблокований, я перевірив деякі мережі і в них не виявив спілкування з іншими хлопцями протягом двох тижнів, хоча зійшлись якраз таки в цей період.
Так отож бо що цих випадків і не було.
психолог онлайн
Тобто ваша дівчина пішла від вас до іншого хлопця, а згодом ви знову відновили стосунки?
Скажіть, які у вас почуття стосовно того, що в один момент дівчина іншого?
На основі чого зараз ви можете бути впевнені, що так не відбудеться знову?
На скільки ви задоволені рівнем близькості у ваших стосунках зараз?
Дополнение от автора
Я на той момент був так сказати вбитий, спустошений, подавлений але знайшов сили пережити це.
Я не на всі 100% впевнений але вона мені сказала раніше, що жаліє що він є у її житті, але є завжди є але.
Я задоволений близкістю, є все про що має бути у стосунках, але є невелика не впевненість.
психолог онлайн
Ну тоді я думаю, що ваша невпевненість щодо цього є виправданою, адже у вас є такий досвід, що ця дівчина вам завдавала болю.
Це частина вашого життя. І те, що ви зараз знову разом, не стирає вам пам’ять і не відміняє минулого.
Можливо, цією невпевненістю ви себе захищаєте. Можливо, вам потрібен час, щоб перевірити ці стосунки на міцність.
Дополнение от автора
Та я розумію це і вона так само каже, що потрібний час. Але як відомо, вас вбиває і це не дає гарантії, що все буде добре.
А як ж тоді контролювати чи як справитись з хвилюванням і тривогою?
психолог онлайн
Так, час не дає гарантій. Він дає поосто можливість поспостерігати. Ніхто не знає як складуться ваші стосунки далі, тобто як ви їх складете.
Ви спершу подумайте, чи це у вас тривога чи невелика невпевненість. Тому що якщо це тривога, то все-таки краще з нею звернутися до психолога на індивідуальну роботу. Якщо це невелика невпевненість, то, думаю, вона цілком виправдана і базується на досвіді.
«Я на той момент був так сказати вбитий, спустошений, подавлений але знайшов сили пережити це.» - ви пережили травматичний досвід. І справді пережили, але відчувається, що не змогли прийняти. Можливо, залишилися цінні уроки, які би ви мали з цього винести, але не змогли.
Не можна просто взяти і перестати хвилюватися, на рівному місці. Потрібно пропрацювати те, що з вами сталося.
Це так, якби вас в темному дворі одного разу побили хулігани, відповідно, наступного разу, проходячи цей двір, ви природно будете хвилюватися. Як можна перестати хвилюватися? Безпричинно ніяк. Потрібно спершу навчитися себе захищати. Ви можете робити дихальні практики і читати книги, але це вам не дасть гарантії, що ви більше не постраждаєте від хуліганів.
Дополнение от автора
Це зрозуміло, потрібно працювати над собою.
Дякую Вам.
психолог онлайн
Здравствуйте, в работе с мыслями и тревогой хорошо помогает когнитивно - поведенческая терапия. Из того, что можете почитать в рамках самопомощи, книга Ольги Сергеенко которая называется "Якщо надмiрно переживати за все"
Дополнение от автора
Доброї ночі.
Дякую, почитаю.