Колишні... почуття...
Добрий вечір. Скажіть будь ласка чому може виникати таке бажання, а саме побачити когось з колишніх...
Я заміжня, є діточки. Все чудово. Я щаслива.Кохаю свого чоловіка і безмежно люблю своїх діток.
Але дивні такі відчуття і чого б це... Коли їде якесь авто приходять в голову думки, що там може бути він... Інколи виникає таке бажання взяти чоловіка ,діток і піти чи поїхати в те місце де я з великою вірогідністю зможу зустріти його... А там він побачить мене таку красиву, вже заміжню жінку, щасливу маму...
Як в фільмі, чесно... Тільки не розумію чого і нащо так це все...
Для чого це мені, важко зрозуміти. І морально бачу вже виснажує мене це, тому намагаюсь зрозуміти... Дякую за рекомендації.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Добрий день, Тетяно!
Схоже, Ви не «відпустили» колишнього, не прожили втрату, а заховали ці почуття в собі. Вам було би варто з психологом пропрацювати прожиття горя, пройти етапи заперечення, гніву, торга, суму та прийняти втрату.
психолог онлайн
«Інколи виникає таке бажання взяти чоловіка ,діток і піти чи поїхати в те місце де я з великою вірогідністю зможу зустріти його... «
Що Ви відчуваєте, коли з‘являється таке бажання?
психолог онлайн
Добрий день
цитата:
Інколи виникає таке бажання взяти чоловіка ,діток і піти чи поїхати в те місце де я з великою вірогідністю зможу зустріти його... А там він побачить мене таку красиву, вже заміжню жінку, щасливу маму...
Чия була ініціатива розійтись з колишнім? Що було в тих стосунках, чого не має в цих з чоловіком?
цитата:
Все чудово. Я щаслива.Кохаю свого чоловіка і безмежно люблю своїх діток.
Можливо не все так добре, як ви намагаєтесь себе переконати? Бо ви живете минулим?
психолог онлайн
Добрий день!
Можливо ситуація в минулому завершилась для Вас незрозуміло або травматично і є бажання, щоб партнер з минулого побачив, як зараз проживаєте.
Що це Вам дасть, якщо Ви зустрінете того партнера і він побачить яка Ви зараз?
Якою хочете виглядати в його очах? ( опишіть 5-ма словами)
психолог онлайн
Доброго дня, Тетяно! Як на мне, те що з Вами відбувається цілком закономірно, адже всередині Вас залишилася травма від попередніх непрожитих стосунків. Ви "недоговорили", "недожили", Ви ще й досі щось йому намагаєтеся довести... Можливо, що він дуже неправий, що недооцінив Вас... Тобто, внутрішньо Ви досі "зв'язані" з тим чоловіком. А так влаштована наша психіка, що енергія іде туди, куди "летять" наші думки. Саме тому Ви почуваєтеся виснаженою. Якщо говорити просто, Ви ще й досі "годуєте" його своєю любов'ю... А це дійсно дуже небезпечно, адже у Вас є чоловік та діти, яким дуже потрібна Ваша любов... Необхідно "допрожити" стосунки... і все стане на свої місця одразу...