Не можем найти общый язик с мужем
Не можем найти общий язык постоянно скандалы что рядом что на ростоянии есть ребёнок маленький, как найти общый язик, помогите
Только с разу говорим нормально потом все переросьает в скандал и так постоянно, у меня есть к нему не доверие по поводу курения и выпивки он говорит что не делал не чего в итоге получается что делал и он всегда прав а я нет и ревность к другим с моей стороны,
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Доброго дня Марина! Жити у скандалах - це загалом не життя. Чоловік та дружина завжди "дзеркалять" один одного в родині. Тому, не буває такого, щоб винним був хтось один. Чоловіки починають курити, бо не вміють правильно розслаблятися - це їх фактичний порятунок. А починають випивати, коли отримують замість енергії любові та прийняття від жінки, претензії та образи... Окрім того, скандали ще виникать через те, що близькі люди дуже "зациклені" один на одному, тому починають тягнути сили з коханої людини... Коли людина внутрішньо обезточена, вона взагілі втрачає можливість будь що терпіти ... Крик - це сигнал про допомогу. Ви намагаєтеся отримати оцю саму "допомогу" один від одного, але це не вдається, бо Ви емоційно та психологічно виснажені, а як поповнювати сили - не знаєте... Як на мене, Вам потрібно спершу самій звернутися на консультацію до психолога, а потім зустрітися онлайн чи офлайн в парі...
психолог онлайн
Марина, доброго времени суток!
цитата:
Не можем найти общий язык постоянно скандалы
Как давно это началось?
А как было в начале вашей семейной жизни?
психолог онлайн
Добрый день. Из-за чего происходят скандалы?