Я втомилася жити це життя
З роботою не склалося через різні причини і невпевненість в собі.
З батьками бо вони мене не цінують і весь час я їм винна.
Чоловік зривається регулярно. Кричить обзиває. Сьогодні чуть не побив.
Друзів в мене немає.
Я думаю я не потрібна цьому світу. Не можу більше. Я так втомилася.
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Добрый вечер. Очень сочуствую и лишь могу попытаться представить, как вам непросто в этом всём.
Чего бы вы хотели на работе, в отношениях с родителями, друзьями, мужем?
Дополнение от автора
Хотіла б знайти роботу. Бо через відчуття нудоти не можу її знайти. Мене через це ніхто не поважає та і я вже втратила повагу до себе.
Батьки думаю непогано було б якби мене хоч іноді підтримували. Ні разу не чула від них що вони мене люблять і підтримують. А головне поважають мої рішення.
Чоловік мене ніби підтримує. Але я так не хочу щоб він кричав і обзивав. Не хочу чути вже 5 років що він хоче мене кинути, ми різні.
Я думаю що я такого не заслужила. Думаю що це несправедливо
психолог онлайн
Ирина Бостан
Я с вами согласна, и думаю, что ни один человек не заслуживает к себе неуважительного отношения.
Хорошо, что вы знаете, чего хотите. Осталась перейти к планированию, как этого достичь или выявить причины, почему не выходит произвести изменения. К сожалению, очень трудно повлиять на поведение других людей, но можно им рассказать, что в их поведении вас задевает и расстраивает - может быть они услышат и попробуют что-то изменить.
Однако можно планировать дальнейшие действия по трудоустройству. Скажите, вы где-нибудь работали? Кто вас обеспечивает? Что вызывает у вас тошноту (вы описываете тошноту в прямом смысле слова или это фигура речи?).
Дополнение от автора
Дякую вам що витрачаєте свій час на мене. І вибачте що турбую.
Спробувала батькам пояснити. Перестали спілкуватися.
Працювала 2 роки а потім зробила перерву на 3 роки. І не змогла повернутися. Забезпечує чоловік.
Нудить дуже сильно в прямому сенсі. Була в невропатолога. І терапевта. Проблем зі шлунком немає. Сказали що то психосоматика.
психолог онлайн
Психосоматическое расстройство означает, что причины вашей тошноты - эмоциональные и несут в себе некоторый внутриличностный конфликт. Можно полностью избавиться от такого состояния посредством психотерапии. Если оставить все, как есть, проблема не решится и со временем будет только усугубляться, неуверенность превратится в ощущение беспомощности и отчаяния.
психолог онлайн
Лилия, если не ошибаюсь, вы уже обращались на сайт недавно про свое состояние, отношения с мужем, про работу?
психолог онлайн
Вітаю, Ліліє!
Із ваших слів яскравою здається мені фраза
"...Мене через це ніхто не поважає та і я вже втратила повагу до себе", - скажіть, а чи правда ви вважаєте, що шлях до поваги інших, себе, лежить саме в роботі? Чи у чомусь ще?
Прикро читати те, як відчуваєте себе якоюсь непотрібною. Образи слухаєте чоловіка й обираєте приймати на себе здебільшого всі "удари" від батьків ( в очевидь очікуючи чогось іншого).
Скажіть, а як так сталося, що зараз ви без друзів?
Чи є якісь опори по життю для вас в данний момент?
І чого б ви хотіли від психологів на цьому форумі, коли описуєте свою втому?
Дополнение от автора
Чи є якісь опори по життю для вас в данний момент? І чого б ви хотіли від психологів на цьому форумі, коли описуєте свою втому?
---
Немає ніяких опор. Є сестра яка мене іноді слухає і підтримує але основна завжди опора для мене це були стосунки з чоловіком.
Я мабуть чекаю почути для чого мені продовжувати жити і боротись. Бо сама причин вагомих не знайшла.
Дополнение от автора
Безглузда думка. Вибачте що потурбувала.
психолог онлайн
Найкраще з того, що в цьому місці можу вам сказати - це те, якщо вам не подобається жити ось таке життя, ви в праві й змозі захотіти жити так, як вам буде подобатись!
Але для цього варто розібратися із почуттями,що блокують зараз вам це розуміння. Прийняти рішення дійсно не жити й далі так, як не влаштовує!
А далі, якщо вирішите, йти у новий досвід ів вчитись брати підтримку в когось ще, окрім вашого чоловіка.
Адже в житті, аби відчути себе більш вільно, важливо вміти спиратися не тільки на чоловіка, але й себе. А далі ще розширювати кола власної підтримки.
Якщо відгукується й є бажання, можу допомогти вам в пошуках того, що має для вас сенс.
Аби було на це ваше щире бажання.
Віри у себе вам!
Нема у світі чогось надто неможливого!;)