Неопридільнність з хлопцем
В мене є хлопець, який проявляє до мене активну увагу, видно неозброєним оком шо я йому подобаюсь.Він сам часто про це говорить.Він моряк і робота в нього важка,недавно повернулася на сушу.Ми з ним уже 5 місяців просто спілкуємся день у день, він часто приїжджає до мене,возить в кіно,гуляти до моря, але зустрічатися не пропонує взагалі,хоча часто задає питання про спільне майбутнє.Якось я запитала чому він не пропонує мені бути разом, відповідає шо це шо між нами ,це його модель стосунків, все одно між нами присутня якась дистанція.Мені це не підходить бо це неопридільонність, в голові в мене він, але я не його і він не мій відповідно, навіть якшо деколи хочу з іншими чоловіками піти кудись, не можу собі дозволити бо в мене є він.Ше ми обговорювали страхи, він сказав шо йому страшно,шо в один момент я скажу « мені все надоїло я іду» хоча я однолюбка.Як нам назвати наші стосунки,хто ми один одному, в мене зараз бажання перестати роз’яснити це все і просто піти, хочу якшо вже і стосунки, то традиційні без емоційних качель, і думок шо я вже зробила не так….про маніпуляції ми говорили, він признався шо маніпулював мною на початку всього, зараз він відкривається і щирий, і я це бачу
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Добрый день. Прочитав вас, складывается впечатление, что ваш молодой человек решил быть в таких отношениях, и они его устраивают:
цитата:
це шо між нами ,це його модель стосунків
а вы хотите более традиционный вариант. Кстати, в чём он заключается для вас?
цитата:
сказав шо йому страшно,шо в один момент я скажу « мені все надоїло я іду»
Вы боитесь его расстроить?
психолог онлайн
Добрый день, Юлия. В отношениях пары каждый имеет свою модель поведения, а также может «нести груз» предыдущих отношений:» він сказав шо йому страшно,шо в один момент я скажу « мені все надоїло я іду», видно , что такой опыт у него был.
«часто задає питання про спільне майбутнє» — это может говорить, о том, что он хочет узнать ваши цели, стремления и то, как вы видите своё совместное будущее и сопоставляет со своими представлениями в этом вопросе.
Я думаю у вас с ним этап узнавания, на котором вы присматриваетесь друг к другу ( особенно он): что вам и ему нравится, что вы любите и о чем мечтаете.
А что он вам говорит, если вы его спрашиваете о своём будущем с вами? Каким он его видит?
Устраивает это будущее вас?
психолог онлайн
Вы сами пишите, что не хотите таких отношений, что вам важна определенность и что хотели бы просто развернуться и уйти. Что мешает выйти из этого общения?
Почему вы решили, что именно вы что-то не так сделали?
психолог онлайн
цитата:
Як нам назвати наші стосунки,хто ми один одному
Назовіть ваші стосунки самі. І хто ви для моряка? Чую вашу неготовність продовжувати такі відносини. Що буде для вас допомогою?
психолог онлайн
Добрый день!
Вы говорите, что он моряк и его долго может не быть дома. Я думаю, что здесь могут быть опасения с двух сторон и это лучше обсудить с ним. Вы должны понимать, что Вы хотите от этих отношений
психолог онлайн
Доброго дня Юліє! Як на мене, у Вас найкращий вид стосунків, коли Ви можете непоспішаючи розібратися у своїх почуттях та у своєму хлопцеві. А Ви б хотіли чого? Щоб він Вам запропонував інтимну близькість не роблячи пропозицію вийти заміж, як це роблять більшість хлопців зараз? (І до речі, зачасти дівчат швидко кидають, бо їм вже стає з ними не цікаво - отримали все, що хотіли від неї) Чи хотіли, щоб він Вам одразу зробив пропозицію вийти за нього заміж через п'ять місяців спілкування? З яких він більшу частину в морі... Але одруження - це надзвичайно важливий крок, особливо для чоловіка, який у морі багато часу. Він повинен бути абсолютно впевнений у своїй коханій, що вона його не зрадить, коли він буде далеко від дому... Інше питання, чи настільки Вам дорогі ці стосунки, що Ви готові чекати і поступово налагоджувати спершу дружні, душевні стосункки, щоб все інше вже додалося поступово... Як на мене, Ви дуже поспішаєте...