Тревога
Після народження доньки почала боятися демонів ,бачила битву екстрасенсів, була в священника сказав шо зі мною все добре ,це лише думки і після пологів деякі жінки сходять з розуму , звернулася до психолога ,теж сказав що можу з тим сама справитися ,але не виходить , один день може бути все добре ,а потім знов накриває страх,,фвнтазія в мене чудова ,я собі тке понапридумувала , тепер мені здається що я сходжу з розуму)але замітила як тільки відволікаюсь то все норм .
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Доброго дня, Любов
Скажіть, буд ласка, який вік вашої дитини?
Стосовно демонів, то ви їх бачите чи боїтеся побачити? Що конкретно вас лякає, якої шкоди можуть вам завдати демони?
Чи були ви тривожною до народження дитини?
Скажіть, буд ласка, яку допомогу ви би хотіли отримати тут на сайті?
Дополнение от автора
Я їх не бачу ,але в голові є картинки ,хоча вона більше схожі на персонажів чи то з мультика якогсь )
Була тривога і до того ,панічні атаки ,страх смерті)я навчилася з тим жити)зараз страху смерті нема ,натомість отакий страх і боюся зійти з розуму.
Хочу щоб мені допомогли ,чи я можу з тим справитися сама чи треба звертатися в лікарню)
Дополнение от автора
Вік дитини 4 місяці
психолог онлайн
Страхи - то нормально. Якщо демони- то тільки Ваша уява і страхи, то лікарня не потрібна, достатньо психолога. Якщо бачите, що самій важко впоратись, то краще звернутись індивідуально (модна онлайн).
Ви кажете, що у Вас був присутній страх смерті. Зараз у Вас маленька дитина, тож переживати за її здоров‘я - нормально. Як саме Ви навчились справлятись зі своєю тривогою і страхом смерті раніше? Чи можете використати цей досвід зараз, щоб справитись з уявними демонами? Спробуйте в своїй уяві перетворити їх на комічних персонажів додати їм смішного голосу, можливо приєднати до них якихось персонажів з мультфільмів - довести страх до абурду таким чином.
Дополнение от автора
Ну ятак пробую робити ,уявляю якісь смішні картинки , один день я можу не думати ,а на інший ці картинки в голові , можливо це звязано зз втомою ,бо дитина в різні дні по різному спить ,і ядеколи не висипляюся)
психолог онлайн
Після пологів багато жінок бувають дуже чутливими і схильними до тривоги. Але якшо у вас і до пологів був страх смерті та панічні атаки, то вам однозначно потрібна допомога психолога (психотерапевта). В лікарню поки що не бачу необхідності вам звертатися.
«Була тривога і до того ,панічні атаки ,страх смерті)я навчилася з тим жити)» - це взагалі не те, з чим треба вчитися жити. Такі печі потрібно опрацьовувати зі спеціалістом. Вони нікуди не зникають, але мають здатність усугублятися. Якщо ви не будете з цим працювати, то ніколи не знаєте, коли воно проявиться і як.
Дополнение от автора
Я справлялася ,але останні дні мені почало здаватися що я сходжу з розуму
психолог онлайн
добрый день. обратитесь к психологу, у вас маленький ребенок и важно чтоб вы были в адекватном состоянии, вы всетаки несете ответственность зв него. кто из близких можеет вас поддержать?
Дополнение от автора
Немаю можливості оплатити психолога ,тому шукаю різні варіанти )зверталася до безкоштовного , сказав що можу сама справитися ,треба працювати над собою , незнаю наскільки кваліфікований безоштовний психолог)
психолог онлайн
Ваш випадок однозначно потребує роботи з психотерапевтом. Важливо зрозуміти, що страх смерті і панічні атаки - це не застуда, що сама може пройти. Якщо у вас ці речі були, але ви їх не пропрацювали, то вони не зникли, а лише на деякий час сховалися, або змінили свою форму. Страх демонів - той самий страх смерті, просто форма інша. Тому ви потребуєте досить тривалої роботи.
ПА і страх смерті - це взагалі не те, з чим можна справлятися самостійно, а тим більше якщо ви ще в післяпологовому стресі.
Скажіть, як так трапилось, що ви не можете оплатити послуг психолога? Психологи мають різні ціни на послуги, не всі коштують дорого.
Хто вас зараз забезпечує, поки ви в декреті?
Дополнение от автора
Зараз забезпечує чоловік ,
Я можу знайти кошти , наприклад коли чоловіку зарплата прийде ,це 5-6липня .але скільки сеансів потрібно буде,чи вистачить мені на це)
Дополнение от автора
Я думаю чим дорощий психолог тим він більше має практики і швидше розбереться в проблемі
психолог онлайн
Добрый день!
Вы правильно обратили внимание на свое состояние. Часто женщины после рождения ребенка сталкиваются с послеродовых психозом, но это может сказать только врач психиатр. Мама помогает ребенку справляться с его чувствами и эмоциями, поэтому Вы можете чувствовать то, что ощущает Ваш ребенок. В данном случае Вы можете обратиться бесплатно к врачу психиатру за консультацией и к специалисту по поводу терапии, чтобы разобраться с причинами. Когда говорят, что нет средства на психолога, то скорее всего подразумевается, что я не готова за это платить, извините. Это только Ваш выбор как себе помочь. Консультация на сайте не решит Ваш вопрос, а только обозначить Для того, чтобы снять Вашу тревогу нужна работа со специалистом, который работает своей психикой, своим здоровьем.
психолог онлайн
Добрий день. Після пологів , у деяких жінок можуть спостерігатися нав’язливості різного роду. Не можна сказати, що це прям нормально, але всеж-таки це не смертельно. Такі розлади спричиняють дискомфорт і більше повязані з тривогою. Тривога виникає від того, що людина в цих нав’язливостях бачить загрозу (наприклад зійти з розуму). Але такі образи можуть виникати у будь-якої людини. Та не всі люди надають ним саме катострофічного значення. Можу сказати напевно, що від цього люди з розуму не сходять. Ви правильно помітили, що таке може бути від недосипу, втоми і т.і. Ці образи в уяві можуть виникати, але, якщо Ви навчитесь справлятися з тривогою, то вони через деякий час перестануть вас турбувати. І звісно треба давати собі відпочинок, набиратися сил, і намагатися більше наповнюватися ресурсом і позитивом.
психолог онлайн
За один два сеанса вредом получится решить проблему. Точно Вам никто не скажет количество сеансов - каждый человек индивидуален, и качество работы на 50% зависит от самого человека.
Важно понимать, что тревога - защитная реакция организма на неизвестную опасность. Сейчас Вы переливаете за ребёнка + ко всему, по всей видимости, у Вас повышенная тревожность, вот и результат. Почему воображение рисует демонов - лучше разбираться в личной работе. Возможно так легче сознанию - бояться чего-то определенного на много легче, чем когда опасность неизвестна.
Можете обратиться к неврологу или психиатру - назначит фармакотерапию, но ж о лишь на время снизит симптом.