Проблеми в стосунках з чоловіком
Не знаю що мені робити.
Живемо з чоловіком 7 років. І регулярно (раз в 2-3 місяці сваримося).
Суперечка може виникати з дуже банальних речей. Сваримося до того що він каже що хоче розводитись і завжди хотів, просто зараз про це сказав (хоч казав вже кілька раз) , але йому мене жаль тому не може наважитись. Поміж того коли сваримося живемо спокійно і мирно. Він каже що не знає чи мене кохає, каже що йому наші стосунки не подобаються і він давно вже хоче їх розірвати. Бо він вважає що люди не мають сваритись ніколи.
Він сказав що мене не поважає бо повагу треба заслужити. Каже що я його дратую як людина бо я занадто емоційна і слабка. Я весь час надіюсь що він каже це все на емоціях і не подумавши. Загальна в нього ідея що коли в нас хоч мінімальні розбіжності в баченні на світ він хоче розводитись і не хоче нічого змінювати бо каже що це ламати себе що люди мають від початку підходити один одному.
Були в психолога сімейного. Вона сказала що не бачить проблем в нас, що все в нас добре і йде своїм шляхом.
Але я відчуваю що живу на пороховій бочці. Я щиро стараюсь для нього, намагаюсь зрозуміти, підтримую, турбуюсь але він каже що йому того всього не треба. Що то для нього не цінність. Я відчуваю себе жахливо.
Що мені робити в цій ситуації?
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Добрый день, Лилия!
Вопрос семейных взаимоотношений довольно непрост, может вам стоило бы попробовать обратиться еще раз к специалисту. Это может быть как другой психолог, так и психотерапевт или психоаналитик.
Подскажите, пожалуйста, что случилось или изменилось за последние 7 лет вашей совместной жизни? Как ваши отношения начинались? Когда начали возникать первые проблемы?
У каждого человека есть собственное особое понимания любви и того как надо стараться в отношениях. Вы не спрашивали мужа, что было бы для него ценным в качестве проявления любви?
Также очень ресурсным может оказаться изучение взаимоотношений в семье ваших родителей и родителей мужа.
Немаловажным будет понимание ваших желаний. Чего вы хотите в данной ситуации?
психолог онлайн
Доброго дня.
Співчкваю, що ви в такій ситуаії.
цитата:
Він сказав що мене не поважає бо повагу треба заслужити. Каже що я його дратую як людина бо я занадто емоційна і слабка. Я весь час надіюсь що він каже це все на емоціях і не подумавши.
Насправді це дуже неприємні висловлювання, і те в якому емоційному стані вони були сказані, цього не міняє.
цитата:
Він каже що не знає чи мене кохає, каже що йому наші стосунки не подобаються і він давно вже хоче їх розірвати. Бо він вважає що люди не мають сваритись ніколи.
Як це для вас?
І чого б вам хотілось?Ви хочете бути в цих стосунках?А якщо вони не зміняться?
Найкращою порадою тут буде, щоб ви звернулись на індивідуальну, чи парну психотерапію.
психолог онлайн
Добрый день!
Думали ли Вы обратиться индивидуально к специалисту, чтобы разобраться в себе? Конфликты это вполне нормально и важно правильно их разрешать. Какая причина Ваших ссор?
психолог онлайн
Здравствуйте, Lilia.
С вашего описания проблемы понятно, что муж тяжело переносит ссоры. Так ли это?
Пробовали ли вы обсуждать с мужем каким образом вы могли бы обсуждать ваши претензии друг к другу, чтобы ему было безопасней и комфортней находить компромисс с вами?
Не могли бы вы описать как проходят ваши ссоры?
Дополнение от автора
Сварка проходить достатньо спокійно з мого боку. Я рідко підвищую голос, але він часто на мене кричить і говорить образливі слова в відповідь.
Дополнение от автора
Ми звертались до психолога сімейного. Вона сказала що в нас йде все своїм шляхом і немає причин продовжувати терапію.
Сваримось тому що я відчуваю жахливу неповагу до себе з його боку.
Я його дуже кохаю і вважаю що всі проблеми можна побороти якщо мати бажання бути разом. А він сказав що хоче придумати як краще розійтися щоб не робити мені боляче. А поки будемо жити далі
Дополнение от автора
Я хочу зберегти стосунки і вирішити проблеми, і дуже не хочу жити з відчуттям того що він лиш шукає момент вдалий коли розійтися.
психолог онлайн
"Я хочу зберегти стосунки і вирішити проблеми, і дуже не хочу жити з відчуттям того що він лиш шукає момент вдалий коли розійтися."
В таком случае наилучшее, что вы можете сделать - найти семейного терапевта, который сможет понять вашу проблему и поможет разобраться в том, что между вами происходит и какие потребности стоят за переживаниями каждого из вас. Потому что сейчас складывается впечатление, что есть очень сильные переживания, в которых вы (вдвоем) не можете разобраться.
Важно понимать, что итоги совместной работы с терапевтом не гарантируют вам сохранения брака. То есть в процессе терапии может оказаться, что вы с мужем действительно хотите разных вещей и не сможете быть счастливы вместе.
Но может быть и так, что в процессе работы вы поймете, что хотите одного и того же, просто не умеете доносить друг до друга свои потребности и научившись это делать сможете укрепить ваши отношения.
В любом случае это будет понятно только в терапии.
Дополнение от автора
Дякую за відповідь
психолог онлайн
добрый день.
цитата:
Я щиро стараюсь для нього, намагаюсь зрозуміти, підтримую, турбуюсь але він каже що йому того всього не треба. Що то для нього не цінність.
чего вы хотите? какаяваша потребность в этих отношениях удовлетворяется? кем вы работаете? какие у вас интересы? чем увлекаетесь? как отдыхаете? вы зависите финансово от мужа?
Дополнение от автора
Він для мене єдина людина яка мене підтримує морально. До нього завжди можна звернутись коли важко. Поки намагаюсь відкрити свій магазин, і підпрацьовую викладачем малювання. Люблю рукоділля. Відпочиваю на природі. Так. Залежну фінансово на разі від чоловіка.
психолог онлайн
цитата:
То, что Вы хотите найти решение в Ваших проблемах очень хорошо и Вы ищите помощь. Вы не можете изменить другого человека, если он не хочет. Обычно это происходит в терапии при индивидуальной работе. Скажите, а что Вы получаете в этих отношениях? Ради чего Вы терпите такое отношение к себе?