Як пережити ,розійшлась з хлопцем
Розійшлись з хлопцем ,були разом 5,5 роки ,я лишила його бо боролася за стосунки ,і нічого не клеїлось,пройшло пів року він мінявся ,говорив зміниться, я не вірила і не хотіла ,тепер не можу без нього ,я пробувала нові стосунки,не виходить ...
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Доброго часу доби.
цитата:
пройшло пів року він мінявся ,говорив зміниться
Можете, будь ласка. розповісти, після чого Ваш хлопець обіцяв змінитися? Що трапилося перед цим, що Він робив?
Як Ви себе почуваєте після розриву, чого Вам не вистачає зараз?
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Сочувствую вам, что так случилось.
А с чем боролись, что не клеилось в отношениях?
психолог онлайн
Добрий день, nik7a3.
Дуже Вам співчуваю. Розлучення - це втрата і як будь-яку втрату, Ви маєте пережити ряд стадій: шок, заперечення, гнів, торги, сум, прийняття. Помітно, що Ви психологічно не перепрожили ці стосунки, тому Вам важко будувати нові. Було б добре детальніше проаналізувати Ваші стосунки: що вони Вам давали, а чого у них не вистачало, як саме Ви хотіли, щоб хлопець змінився, як Ви "боролися" за ці стосунки і т. д. Найкращу рекомендацію, яку Вам можна надати - індивідуальне звернення до психолога, щоб Вам надали підтримку і Ви змогли конструктивно пережити цю втрату.
психолог онлайн
Не стоит начинать новые отношения прежде чем не отпустили старые и не прожили свои переживания. Ничего хорошего из этого все равно не выйдет, потому что все свои переживания вы возьмете в новые отношения.
Идеальный вариант это работа с психологом, который поможет прожить все чувства, переживания и все, что связано с отношениями.
Почитайте про стадии переживания утраты. Их несколько, на них нужно время и чувства важно проживать. Иначе они будут влиять в будущем на том, как вы строите отношения.
Важно иметь возможность выговориться, выплакаться, позлиться, погрустить. Не запрещать себе это чувствовать, не стыдиться, не виниться. Хорошо бы иметь кого-то, с кем можно эти чувства разделить и кто и не обесценит
психолог онлайн
Добрий день
Починати нові стосунки, щоб забути старі- так собі варіант), і він не працює, про що ви вже самі переконались. Те, що ви вже не пара, аж ніяк не робить проживання розриву стосунків легшим. Це лише фізичний факт, але емоційно ви ще не відпустили партнера. Я би рекомендувала розбиратися з емоційною залежною привязкою. А також з відповіді чи хочете ви його повернути? Чи розумієте, що ваше бажання щоб він мінявся- це замало для змін? Чи хочете знову бути в стосунках?