Начать общение
Я 13 лет назад развёлся.
На то момент у нас родился сын и через пол года развелись
После развода жена сказала что она нехочет что бы меня знал ребёнак у него есть новый отец уже есть и он считает его отцом.
А месяц назад бывшая жена захотела познакомить меня с сынам на данный момент ему 13 лет и он узнал обо мне
Подскажите пожалуйста как мне начать общения
Вопрос от: ; Возраст: 39

психолог онлайн
добрый вечер. обратитесь к своему опыту. как с вами общался ваш папа?
чего боитесь и за что переживаете? это ведь здорово, вы познакомитесь с сыном.
психолог онлайн
Добрый день!
Встреча с сыном - это значимое событие в вашей жизни.
Думаю, самое главное в любом разговоре - это искренность.
Будьте искренними. Скажите то, что давно хотели или мечтали сказать. Будьте честными, отвечая на его вопросы.
Озвучьте ваши чувства и пожелания. Расскажите о себе, познакомьтесь и узнайте о нём побольше, насколько это возможно.
Возможно, с первого раза найти общий язык будет трудно. Всё таки 13 лет сын о вас не догадывался. Но по крайней мере, можете попытаться быть честным, искренним, открытым и заинтересованным.
А дальше только время покажет.
Успехов вам в общении с сыном!
психолог онлайн
Доброго дня! Причин, чому раптово жінка змінила своє рішення - величезна кількість. Але, я б все ж почала б саме з цього: з'ясування причини. Адже, знайомство з сином - це надзвичайно відповідально. І І подальші стосунки можуть напряму залежати від того, з яким настроєм та налаштуванням прийде Ваш син на зустріч. Щоб Ви могли завчасно спробувати спрогнозувати поведінку підлітка і зуміти правильно себе повести. Необхідно також врахувати вік дитини - підлітки зазвичай дуже складні, їжакуваті, хамовиті від страху та невпевненості і категоричні...На превеликий жаль, у форматі сайту дуже важко дати всі необхідні Вам поради. Потрібно більше індивідуальної інформації про Ваші стосунки з екс-дружиною: як Ви спілкуєтеся, що стало причиною розлучення, що відбувається зараз у Вашому та її житті... Ми ж не знаємо хто насправді став ініціатором Вашої зустрічі: син чи дружина, яка може приховувати свої інтереси під словами "що син про Вас довідався"... До речі, як довідався? Питань дуже багато. І, щоб вчасно зреагувати - потрібно бути весь час на контакті...
психолог онлайн
Добрий день
Вітаю вас. Нарешті ви познайомитесь з сином. Оскільки, як ви написали ви побачите його вперше, це і справді буде знайомство. Дійте так, як при іншому знайомстві з новою людиною. Намагайтеся цікавитись саме ним, його життям, планами, улюбленими речами, захопленнями. Задавайте запитання, які допоможуть взнати його. Не робіть акцент на звинуваченні дружини, це справа дорослих, не варто втягувати дитину. Будьте щирими. Не давайте марних обідцянок. Не притворяються кращою версією себе. Якщо виникне потреба, говоріть про свої почуття. Не старайтеся впихнути все в першу зустріч. Адже це перше знайомство. Розкажіть про себе, чим займаєтесь, чим захоплюєтесь. Будьте собою.