Проблеми в стосунках
Ситуація складається така,що в стосунках я майже 2 роки з своїм хлопцем.Більше року у нас різні непорозуміння виникають,але ж це покривається тим що в кожного стосунки не ідеальні і бувають сварки. Я не можу просто зрозуміти куда і як мені далі рухатись. Залишатись з ним і пробувати щось змінити чи кинутись того. Опишу зараз коротко: хлопець може агресивно реагувати на мене,мої зауваження,тощо,може прикладати фізичну силу,коли йому щось не подобається,бо все має бути так як він сказав,для нього не існує моєї думки,на рахунок моїх зауважень,він не прислухається,упрікає тим що я йому не жінка,час проводити не дуже й хоче сильно разом,хіба коли я сама не скажу про це,до сюрпризів не схильний, може економити гроші на мені,може взагалі не згадувати мене більше дня,поки сама не нагадаю,говорить що я вічно винна і принижує мене,як діяти в такій ситуації?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
добрый вечер. что вас держит в этих отношениях?
Дополнение от автора
Стримує дуже велика любов до цієї людини,почуття.
психолог онлайн
Доброго дня! Ви пишете "хлопець може агресивно реагувати на мене,мої зауваження,тощо,може прикладати фізичну силу,коли йому щось не подобається,бо все має бути так як він сказав,для нього не існує моєї думки...". Власне, Ви себе поставили дійсно у дуже принижене становище. Але найстрашніше те, що Ви приймаєте таке до Вас ставлення та ще й при цьому думаєте, чи варто такі стосунки подовжувати... Але провини Вашої у цьому швидше за все немає. Як до вас ставилися батьки в дитинстві? Які стосунки у батьків між собою?
---
психолог онлайн
цитата:
Стримує дуже велика любов до цієї людини,почуття.
как вы понимаете любовь? человек делает вам плохо, а вы его любите?
рекомендую прочитать книгу " женщины которые людят слишком сильно" и поразмышлять на тему созависимых отношений.
Дополнение от автора
Чесно кажучи, дитинство не дуже добре пам'ятаю,але мені не давали ту любов,яку могли дати моїм одноліткам їхні ж батьки. Мої батьки багато працювали і часто не бували вдома,тому виховували родичі.А те що пам'ятаю,це заборони,жодних розмов на ті теми які б мали проговорюватись між батьками і дітьми.Між батьками стосунки практично ж такі самі як зараз в мене,може декількох нюансів в них і нема,але більшість присутня.
Дополнение от автора
І я вважаю,що моєї провини тут немає,адже стараюсь і йду на поступки цій людині,завжди роблю так щоб йому було добре,підстроююсь під нього,треба допоможу,підкажу,підтримаю,(можу багато чого тут перечислити,але думаю суть зрозуміла),а у відповідь тільки образи,біль і приниження.
психолог онлайн
Дякую Вам за щирість! Так, Ви абсолютно праві, пов'язуючи свої проблеми із стосунками своїх батьків та ставленням їх до Вас. Діти у дорослому житті просто наслідують своїх батьків... Але найбільша помилка все ж є. На скільки я зрозуміла з Ваших слів (він весь час говорить, що Ви йому не жінка), Ви з ним маєте інтимні стосунки до шлюбу. Дівоча цнота, то найкращий важіль для виховання чоловіків. А інтим поза шлюбу робить дівчину залежною та приниженою... Але це не означає, що Ви повинні сидіти склавши руки і дозволяти себе ображати та принижувати. Окрім того, щоб турбуватися, я Вам дуже раджу навчитися ще і виховувати свого коханого - не можна нікому дозволяти над собою знущатися. Якщо знущання не мають відсічі, це робить з людини монстра. Своєю приниженістю Ви просто розбещуєте хлопця ще більше. У Вас є два шляхи. Перший: загнати себе у глухий кут, перетворившись на забите нікому не потрібне створіння. Або ж почати змінювати себе та свою поведінку. А для цього потрібно дуже добре розібратися з батьківськими установками, що Ви перейняли несвідомо від них у дитинстві. І як на мене, не так вже це і складно. Головне Ваше бажання змінитися та допомога психолога.
Дополнение от автора
Дуже дякую Вам за відповідь,це мені дасть поштовх на зміни.