не люблю себе
добридень! я вступила до внз і у мене виникла така типу проблема. я переживаю, що ніхто не захоче спілкуватися зі мною через мою зовнішність. я подивилася фотографії своїх вже одногрупниць і вони всі такі красуні, я в порівнянні з ними просто старий дід.
я не так щоб ненавиджу себе, а таке, деколи думаю, що я досить гарна, а деколи плачу, бо не можу дивитися в дзеркало. особливо коли мені треба кудись йти, типу на день народження до когось чи в гості, в мене трапляються істерики, бо мені різко починає все не подобатись в моїй зовнішності.
я завжди порівнюю себе з кимось, а потім сумую через це, бо не таке гарна, як хтось. маю звичайне лице, та все одно деколи не перестаю думати, що я виродок :)
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
А кроме внешности о чем вы переживаете?
Почему вы решили, что в дружбе главное это лицо?
Как обстоят дела с друзьями?
психолог онлайн
Добрий день, Валерія.
Дуже Вам співчуваю. Вступ до ВНЗ - це досить стресовий період у Вашому житті, Ви будете проходити адаптацію, тому не дивно, що Вас почало хвилювати це питання гостріше зараз.
цитата:
я переживаю, що ніхто не захоче спілкуватися зі мною через мою зовнішність.
У Вас був такий досвід раніше? А Ви б не спілкувалися з кимось лише через зовнішність? Заради чого люди взагалі спілкуються?
цитата:
я подивилася фотографії своїх вже одногрупниць і вони всі такі красуні, я в порівнянні з ними просто старий дід.
Вас хтось колись порівнював з кимось (наприклад, батьки)?
цитата:
я завжди порівнюю себе з кимось, а потім сумую
Ви можете відслідковувати цей процес, коли у Вас починається порівняння і зупиняти його. Ви можете лише порівнювати себе із собою в минулому, а все інше - підкріплення своєї негативної самооцінки. Також я б Вам рекомендувала скласти список із 20 речей, що Вам подобаються у собі (не лише якісь риси зовнішності) і перечитувати його кожного дня та в моменти виникнення порівняння. Відписатися від б'юті блогерів та ізноманітних інстаграм-моделей. Просити в близьких, щоб Вам давали позитивні погладжування (компліменти) за Вашу зовнішність.
консультация психолога
Здравствуйте. Начинайте менять своё отношение к себе. Отношение других к вам - это зеркальное отражение вашего отношения к себе. Если вам кажется, что кто-то считает вас некрасивой, то это потому что вы сами себя такой считаете. Первое, перестаньте себя сравнивать с другими. Всегда найдется тот, кто будет красивее, умнее, богаче. Это пустая трата сил и энергии. Сравнивайте себя только с самой собой в прошлом. Составьте список своих достижений, например, за год от самых маленьких ( приготовила вкусный завтрак) до крупных и поощрайте себя за свои достижения словами и поступками. Второе, когда вы смотрите на себя в зеркало, не концентрируйтесь на том, что вам не нравится в вашем отражении, а наоборот, найдите то, что вам нравится в себе, это может быть любая часть тела: губы, нос, шея, волосы, глаза, родинка, кожа и т.д. И каждый раз глядя на себя в зеркало обращайте внимание именно на эту часть тела и хвалите.
психолог онлайн
Доброго дня, Валерія.
цитата:
В спілкуванні дуже важливими є комунікативні здібності, та атмосфера, яку Ви створюєте, а також Ваше позитивне відношення до людини.
Дуже часто за маскою самовпевненних красунь ховаються невпевнені в собі дівчата.
цитата:
я не так щоб ненавиджу себе, а таке, деколи думаю, що я досить гарна, а деколи плачу, бо не можу дивитися в дзеркало.
У Вас є люди, які люблять Вас. Згадайте їх погляд, як вони дивляться на Вас. Підходячи до дзеркала попробуйте дивитися на себе очима люблючих Вас людей.
цитата:
Впевнена, що у Вас є ваша унікальність, ті особливості, які дуже цінні. Допомогти їх підкреслити поможе візажист та стиліст. Але також важливо розвивати впевненість в собі, в цьому Вам допоможе робота з психологом.
Дополнение от автора
мені не важлива зовнішність, взагалі. людина може не підходити під встановлені суспільством стандарти краси, але це не означає, що вона не гарна і в душі) хоча я не можу так сказати про себе.
а щодо друзів, то їх в мене немає) я взагалі ні з ким не спілкуюся, окрім батьків та сестер. можна сказати в мене взагалі немає досвіду дружби з кимось, бо востаннє в мене були друзі, здається, в 6 класі
психолог онлайн
Почему в других внешность не важна, а для себя другие критерии?
Почему нет друзей? Как так получилось?
психолог онлайн
цитата:
Дуже цікаво, що у Вас подвійні стандарти. Уявіть, що в середині Вас живе маленька дівчинка і Ви її постійно критикуєте за зовнішність, хоча вона на це не заслуговує. Вам хочеться і далі її критикувати?
цитата:
Дуже шкода, співчуваю. А що трапилося в 6 класі, що у Вас зникли друзі?