Я відчуваю, ніби не зможу впоратися з дорослим життям
Сьогодні була перша співбесіда в моєму житті і не дуже вдала. Я зрозуміла, що ця робота не підходить мені, але водночас мені здається, що я просто злякалася. Мені страшно від того, що я не зможу її виконувати нормально(на необхідному рівні) і тепер я боюся ще й того, що взагалі не зможу через ці страхи працювати. Ймовірно, причина в мені, а не в роботі. Я не знаю, як з цим впоратися. Мабуть, я просто поводжуся як дитина, але як мені перестати боятися самостійності і відповідальності?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Доброго вечера
У вашому віці, коли ви тільки робите перші кроки в доросле самостійне життя, абсолютно нормально відчувати страх.
Багато хто через це проходить і це чудово. Зараз ви на просто проходите співбесіду чи йдете на першу роботу. Ви творите і будуєте себе. У вас з’являється досвід: як це проходити співбесіду, що варто або не варто робити, ви можливо і робите помилки, але водночас і вчитеся їх враховувати і не повторювати.
«Мені страшно від того, що я не зможу її виконувати нормально» - ви тільки починаєте, будете ще багато в чому вчитися по ходу. Звичайно, що дечого знати спочатку не будете, але якщо захочете, то потім навчитеся.
Що найстрашнішого з вами може статися, якщо ви б не змогли на належному рівні виконувати роботу?
Я би вам рекомендувала додатково звернутися на індивідуальну роботу д психологом. Схоже, що у вас досить високий рівень особистісної тривоги, який не тільки погіршує життя, але і перешкоджає в роботі і самореалізації. Психолог вам зможе з цим допомогти.
консультация психолога
Доброго дня! В Вашому віці ще рано турбуватися про те що не готові до дорослого життя й відповідальності, адже тільки починаєте цей шлях. Також Вам треба розуміти що відчувати страх на його початку - абсолютно нормально, саме з цих міркувань треба прийняти цю емоцію, щоб скоріше подолати її, і немає жодного підприємця чи директора який би у свій час цого не відчував!
"Мені страшно від того що не зможу виконувати її нормально(на необхідному рівні)". А Ви не бійтесь, а просто пробуйте, не засмучуйтесь через невдачі й помилки, а просто робіть висновки і прямуйте далі щоб виконувати свою роботу ще краще! Запамятайте - чим більше боїтесь та нервуєте - тим більше їх робите! Життя кожної людини складається з проб і помилок! Коли спроробуєте і щось почне виходить добре - поступово страх зникне і з'являтиметься впевненість!
Я бажаю Вам успіху і віри в свої сили!
психолог онлайн
Знаете, как говорится, глаза боятся, а руки делают.
Часто первые поиски работы это тяжело, страшно и нужно пройти пару десятков собеседований, чтобы найти работу и стать чуть увереннее.
Важно подготовиться к собеседованию - продумать ответы на самые распространенные вопросы (есть много статей в инете на эту тему), принять тот факт, что нервничать и переживать это нормально.
На какую работу вы пробуете устроиться?
Есть ли у вас какое-то образование, кроме школы?