Що робити зі страхами і нападами панічних атак
Дуже часто думаю про щось погане, і через це в мене відбуваються напади панічних атак, як з цим боротись та що робити?
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Доброго дня! Ви пишете "Дуже часто думаю про щось погане, і через це в мене відбуваються напади панічних атак". Як на мене саме "думання" не є основною причиною того, що з Вами відбувається. На мою думку, причина криється у великій кількості накопичених стресів та низькому рівні стресостійкості. Що, у свою чергу, напряму залежить від абсолютно неправильно вибудованого світогляду. А звідси і неможливість справлятися зі стресами... Панічні атаки - це лише зовнішня реакція, тобто психо-соматична реакція на невміння справлятися з перевантаженнями... Потрібне повне переформатування внутрішнього світогляду та вміння правильно знімати стреси, а не "заганяння" їх у підсвідомість...
психолог онлайн
Наталія Крилова
Добрий день.
цитата:
як з цим боротись та що робити?
При панічних атаках необхідно дослідити механізм виникнення Па, внутрішній конфлікт, що їх запускає.
Це індивідуальна робота з психотерапевтом.
психолог онлайн
Наталія Крилова
Добрый вечер!
С паническими атаками нужно разбираться индивидуально на терапии. Скажите пожалуйста, когда первый раз произошла ПА и после чего? Вы обращались к врачу за консультацией?
психолог онлайн
Доброго времени суток!
цитата:
як з цим боротись та що робити?
Обратиться к специалисту. Самостоятельно с ПА не справиться. Важно обнаружить первопричину, запускающую этот механизм и разобраться с ней. Вы думали поработать с психологом?