Важко контролювати емоції
Доброго дня) під час пмс, а іноді і просто, стається вибух негативних емоцій, хочеться злитися, плакати. Причому знаю, що це пройде і далі все буде добре. Після таких вибухів день знесилена і без настрою. Як, куди виплеснути емоції? Чи як цього недопустити?Намагалася не стримувати емоції і навпаки не давати собі псіханути. Поки все одно погано і важко.
Не хочу переживати це, потім важко оговтатися і іноді злюся на себе, що допустила це. Можу образити близьких людей. І що дуже страшно, відчуваю, що хочеться на когось накинутися і побити.( це лише бажання, нікого не била, але бажання буває дуже сильним).
Дякую, за відповідь)
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Доброго вечора, Лєра
Тут важко вам щось рекомендувати, бо недостатньо даних.
В першу чергу потрібно визначити причину такого вашого стану. Варто звернутися до гінеколога. Можливо у вас проблеми з гомонами і від цих порушень такі реакції, тоді вам призначать гормональну терапію і все внормується.
Якщо це не гормони і не пов’язано з ПМС, тоді важливо звернутися до психотерапевта і розібратися яка причина ваших емоційних сплесків та пропрацювати її.
Поки причина не знайдена, то виплескувати емоції однозначно краще, ніж подавляти. Подавлені емоції все одно виплеснутьсч рано чи пізно тільки ще з більшою силою.
Слід знайти екологічний спосіб виявлення емоцій, наприклад, біг, бокс. Але поки причина не знайдена, то з наслідком впоратися практично неможливо.
психолог онлайн
Добрый день.
Могу предположить, что до пмс вы частенько себя сдерживаете, терпите то, что вам не нравится, не даёте себе возможности открыто проявлять эмоции. Поэтому потом происходит "выброс" всего, что накопилось в душе за месяц. Я бы советовала обратиться за помощью к психологу лично, чтобы выявить и проработать психологические проблемы и заблокированные эмоции. Можно работать как очно, так и онлайн. Удачи!
психолог онлайн
Добрый день! Если с гормонами все в порядке, то вопрос психологический: на кого на самом деле злитесь и кому посвящены эти эмоции? Где вы так сильно себя сдерживаете? Чем больше это делаете, тем больше это дальше как снежный ком.
психолог онлайн
Добрый день. Про які емоції вы кажете?