Невизначеність
Ще рік тому зустрітись з хлопцям, зовсім не довго, але я встигла закохатися. Згодом ми розійшлися, по причині його емоційно не закінчених стосунків з колишньою. Він був зі мною чесний і я це поважаю. Пройшов майже рік. Він знову появився, говирив, що страшенно жаліє що розірвав тоді зі мною, кається і зрозумів, що я найкраща.Що в нього ще є почуття до мене. Звичайно в мене спрацювала гордість і я не особливо ішла на контракт. Він ще декілька разів позвонив я не брала слухавку. Чесно кажучи хотілося більше домагань від нього. Більше він не робив кроків. На днях ми пересіклись на одному заході, де він знову казав що хоче бути разом.Наступного дня я написала сама. Маленькими натяками давала розуміти, що ніби і не проти спілкування. Зараз він не дзвонить не пише, а я страшенно скучаю і розумію, що ще кохаю. Не знаю, як себе зараз поводити, чекати знову кроків від нього, чи зробити самій, але чомусь знову ж гордість не дозволяє.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Наверно стоит определиться, что важнее - отношения с МЧ или гордость
А почему через год вы хотите возобновить отношения?
Что в них ценного было?
Как обстояли дела с личной жизнью после расставания с МЧ?
Дополнение от автора
Цінне в них було все. Біля нього я себе почувала щасливою дівчиною. Справа в тому, що мені здається коли я так швидко піддамся йому, в нього не буде до мене колишньої поваги та трепету
психолог онлайн
У вас представление, что нужно долго и упорно добиваться девушки и только в этом ее ценность?
Только ведь бегать и добиваться долго и нудно готов не каждый. Многие просто решат, что раз вам не нужно и не интересно, то какой смысл навязываться?
психолог онлайн
добрый вечер.
цитата:
Маленькими натяками давала розуміти, що ніби і не проти спілкування.
зачем намекать, почему не сказазать что у вас есть интерес к отношениям и вы хотите попробовать?
Дополнение от автора
Просто я ж розумію, що він винен перед ді мною, він мене пркинув. Краще сказати йому зараз, що готова спробувати?
Боюся бути відвернотою
психолог онлайн
Доброго вечора Анно! Як на мене, у Ваших словах є певна доля істини, адже це не Ви "кинули" хлопця, а він Вас... Тим паче, що він, на скільки я зрозуміла, за рік аж ніяк не з'являвся у вашому житті. Тобто, він намагався вибудуватии стосунки там, а коли не склалося, прийшов до Вас, як до "запасного варіанту"... Ви пишете "хотілося більше домагань від нього" і це правильно! Адже всі чоловіки мисливці і їм не до вподоби, коли дівчина сама "падає" у руки. Інша справа, на скільки ця дівчина їм потрібна... "Краще сказати йому зараз, що готова спробувати?Боюся бути відвернотою". А що і як Ви хочете спробувати? Він Вам робив пропозицію одружитися? Говорив про серйозні стосунки? Вас влаштує, що він якийсь час перебуде з Вами і знову "піде у мандри"? Адже він вже один раз пішов, тому як можна бути відвертою з такою людиною? Відкритися для чого? Як на мене, є два варіанти. Якщо Ви йому потрібні і він Ваша доля - нікуди він не дінеться і знову з'явиться. Єдине, що не поспішайте з інтимом, не ставайте ще більш залежною емоційно від нього. Нехай своїми вчинками доведе, що дійсно вас кохає... До речі, так можете і сказати йому, якщо все ж з'явиться... Можете відверто запитати, яких саме стосунків з Вами він прагне... От і подивитеся на його реакцію... А якщо більше не з'явиться - значить просто йому було самотньо і раптово згадав про Вас... Вас влаштує жити в очікуванні, у страху, в недовірі, в залежності? Для дівчини не дуже добре більше кохати чоловіка, ніж він кохає її. Бо тоді нею стає легко маніпулювати і таких дівчат одразу перестають цінувати... А щодо впевненості у собі, я б Вам радила декілька консультацій з психологом. Тим паче, що їх зараз можна провести і онлайн, що дуже зручно...
психолог онлайн
"Просто я ж розумію, що він винен перед ді мною, він мене пркинув. Краще сказати йому зараз, що готова спробувати?"
Чи говорив він Вам про відчуття провини? Так виглядає, що у Вас є певні очікування від хлопця, але він може про це не здогадуватись. Якщо Ви будете з ним відвертою, що найгіршого зможе статись?
психолог онлайн
Досить мудре рішення - зробити паузу в стосунках, щоб спочатку завершити попередні. Тоді в нових стосунках може бути більш стабільна основа. Ви поважаєте хлопця за чесність. Чи можете ризикнути теж бути чесною?