Що робити?
Доброго дня! Недавно я переїхала в інше місто, яке далеко від мого дому, щоб навчатися.Все було навіть дуже добре і весь тиждень я мала досить хороший настрій, але з вечора п’ятниці все пішло шкереберть. Я підозрюю, що могла знаходиться в цьому емоційному стані увесь тиждень, але не могла дати волю емоціям. Про свій складний стан нікому розповісти не можу, бо не хочу розчаровувати батьків і сестру. У мене є ще найкраща подруга, якій я хотіла вилити душу і розповісти все, аби мені стало трохи краще, але отримала ігнор в 2 дня. Це ще більше гнітить мій стан, бо навіть близька, як я собі думала людина, ігнорує мене. Дружба з нею взагалі дуже дивна, бувають періоди, коли вона зі мною активно спілкується, розповідає кожну деталь дня, кличе гуляти, а бувають дні, коли мене ігнорують днями . Мені стає ще більш обідно при думці, що я б ніколи так не зробила, а допомогла і підтримала. Через все це у мене з’являються думки, що дружбу, напевно, я собі вигадала і по факту ніякої близбкої подруги у мене і не було ніколи.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Анна Васильевна Мартынова
Добрый день)
Да, но Вы хотели, чтобы она у Вас была. Поэтому наделяли этого человека, теми качествами, которых у неё не было, но которые Вы от неё ожидали.
А ещё и Вы и она нуждаетесь в человеке, которому можно рассказать обо всём, что тебя беспокоит и который поможет прояснить ситуацию. В итоге Вы обратились к психологу)
психолог онлайн
добрый день. у вас сейчас период адаптации, ваши чувства естественны в этой ситуации. нужно время и все наладится. почему вы боитесь говорить близким освоих переживаниях? что случиться если поговорите?
психолог онлайн
Наталія Крилова
Добрый вечер!
цитата:
Недавно я переїхала в інше місто, яке далеко від мого дому, щоб навчатися.Все було навіть дуже добре і весь тиждень я мала досить хороший настрій, але з вечора п’ятниці все пішло шкереберть. Я підозрюю, що могла знаходиться в цьому емоційному стані увесь тиждень, але не могла дати волю емоціям. Про свій складний стан нікому розповісти не можу, бо не хочу розчаровувати батьків і сестру
Скажите, какие у Вас отношения с родителями? Вы говорите, что недавно переехали в другой город, а это всегда стресс и Вы нуждаетесь в поддержке. Возможно, что, если близкая подруга не может Вам этого дать, то стоит поговорить со своими родными
психолог онлайн
Доброго времени суток!
цитата:
з вечора п’ятниці все пішло шкереберть
Що сталося?
Що пішло шкереберть?