Яка ваша думка...???
Хоч я подабаюсь дівчатам,користуюсь великою популярністю,але все ж, є один нюанс який заставляє мене почуватись дуже невпевно і якось самооцінка падає.
А проблема вся полягає у тому як відносяться до мене дівчата.Більшість дівчат відносяться до мене як до морально слабшого,в їхніх очах мене не можна побачити лідером,сильнішим за них, немає у мені якоїсь сили і надійності.І не дивлячить на це я користуюсь великою популярністю серед дівчат різного віку,матеріального становища і освіти.
Як це все розуміти???
Скільки б я не старався повипендрюватись,вони всеодно сприймають мене як якогось слабшого у майже всіх розуміннях,кроче я вже досить сильно починаю комплекксувати. Хочу бути маччо,а є як невідомо шо…І це аж ніяк не впливає на їх бажання бути зімною.Багатьох навіть не хвилює то шо я можу бути чуть не наголову нижчим від них,хоча я зразу від одної думки про таку антропометричну несіміснісь напрягаюсь.
Неможу я зрозуміти тих діват.шо вони у мене знаходять? Чому відкидають мою чоловічу домінаттність і притому хочуть мати зімною стосунки… Просто я спостерігаю як тіж дівчата спілкуюсть з іншими хлопцяти і замічаю велику різницю. Бо з ними вони з хлопцями все ж дозволяють собі пасувати,а у спілкуванні зімною нічого подібного не спостерігаю.Ну не хочуть дівчата бачити мене домінантом,не хочуть…Для них я просто веселий,цікавий,симпатичний хлопець,але не сильний лідер і їх опора.
Чому так?? От ви психологи,серед ває є багато жінок і користуючись такого я нагодою як хотів у вас запитатись як у жінок і в тойже час психологів.шо вам жінкам потрібно у стосунках? Наскільки важливе тредиційне розприділення ролей у стосунках І шо мені зроботи шоб мене нарешті почалис спрймати як чоловіка у всіх розуміннях того слова???
Вопрос от: ; Возраст: 22
Дополнение от автора
і ше одне питання: шо дівчата хочуть від хлопців у стосунках,які їхні потреби?
Бо я в тупіку.

психолог онлайн
Олег, ты нужен девушкам и так популярен именно потому, что с тобой комфортно и безопасно. Ты им позволяешь играть мамочек, оставаясь в роли ребенка. Какие отношения между твоими родителями? Уважает ли мама твоего отца? Как ты сам относишься к маме и к папе?
психолог онлайн
"...в їхніх очах мене не можна побачити лідером..."
"Багатьох навіть не хвилює то шо я можу бути чуть не наголову нижчим від них,хоча я зразу від одної думки про таку антропометричну несіміснісь напрягаюсь..."
Та ні, Олеже, це в твоїх власних очах ти не є лідером. Адже дівчата не паряться через те, що ти нижчий за них чи не виконуєш якусь роль (одному тобі відомо яку) і хочуть бути з тобою. А ти все ніяк не второпаєш - чому? Чому ти їм подобаєшся таким, яким ти є? Очевидно є момент твоєї невпевненості в своїй мужності, лідерстві у стосунках. Оцю свою оцінку ти й приписуєш дівчатам, буцімто це вони тебе недооцінюють.
Що для тебе "традиційний розподіл ролей"? Це там де жінка з каструлею, а чоловік із телевізором? Чи може бути якось інакше? Не знаю про всі сім'ї та стосунки, але можу сказати про себе. Так, в моїй сім'ї інкаше - ми домовляємося і розподіляємо обов'язки та ролі між собою. І цей процес не є сталим, і ролі ці не є сталими. Адже життя навколо нас і ми самі змінюємося кожного дня, тому домовлятися і обговорювати свої ролі і потреби доводиться часто.
На тему своєї впевненості та потреб у стосунках можна попрацювати з психологом.
психолог онлайн
Доминирующий "не думает", он просто делает.
Чем больше вы стараетесь стать лидером, тем меньше вы лидер. Это, возможно, парадоксально.
Могли бы вы расслабиться и "не заморачиваться" на эту тему? Пусть девушки беспокоятся, кто из их окружения больший лидер.
Что вы потеряете при таком варианте? Ничего, лишь силы сэкономите, да сможете их использовать в своих целях. А не в интересах девушек, которые провоцируют вас.