Як пережити дистанційне навчання?
Доброго дня. Мене звати Максим, мені 18 років. Я живу у Львові і навчаюсь на 2 курсі університету. Проте я сам родом з маленького містечка у Львівській області. З наступного тижня нас переводять на дистанційне навчання. І скільки воно буде тривати - ніхто не знає. Всі мої одногрупники роз'їдуться по домівках. Мені також доведеться поїхати до себе додому. Але проблема в тому, що в мене в моєму рідному місті зовсім немає друзів, мені нема з ким спілкуватися, в мене там тільки батьки. Постійне життя перед екраном комп'ютера мене не влаштовує. Всі мої друзі серед одногрупників. Ви мені можете сказати, щоб я залишався у Львові, але всі роз'їдуться і все одно я залишусь на самоті. Спілкування по телефону або онлайн - це добре, але воно все одно не замінить реального спілкування. І рано чи пізно таке спілкування себе вичерпує. Містечко в мене мале, в ньому немає місця для розваг і дозвілля. Весною у мене вже було таке навчання, яке спровокувало депресію, безсоння. Що мені робити? Допоможіть, будь-ласка
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
цитата:
Ви мені можете сказати, щоб я залишався у Львові, але всі роз'їдуться і все одно я залишусь на самоті.
цитата:
Містечко в мене мале, в ньому немає місця для розваг і дозвілля.
Добрый день, Максим. Даже если все Ваши друзья уедут, в большом городе есть много других людей с которыми Вы могли бы познакомиться. Я так понимаю, что эту возможность Вы рассматривали, но отмели. Почему?
психолог онлайн
По какой причине у вас в родном городе никого нет, кроме родителей?
Там нет ваших одногодок или другая причина?
Вариант остаться во Львове весьма неплох, как мне кажется.
Да, много что будет закрыто (разве что при наличии вакцинации будут работать кафе и другие заведения), но можно просто гулять, заниматься тем, что нравится, общаться в парке/на улице/на природе.
Большой город это всегда больше возможностей. И всегда больше шансов познакомиться с кем-то и завести новых друзей. Да и не факт, что 100% ваших однокурсников разъедутся. Возможно друзья да, но это будет повод кого-то узнать получше, с кем раньше не особо общались.
В этой ситуации, в которой оказался весь мир, можно лишь прожить и принять свое бессилие что-то изменить и искать пути, как с наибольшим комфортом обустроить свою жизнь.
Чем вы любите заниматься?
Как проводить время?
Дополнение от автора
Розумієте, Марія, справа в тому, що я навіть не уявляю, де саме я можу познайомитися з іншими людьми. Я завжди знайомився з людьми за місцем навчання
психолог онлайн
Максим, вопрос скорее где или как знакомиться?
Чем Вы увлекаетесь? Чем занимаетесь помимо учёбы?
психолог онлайн
У вас сейчас есть возможность получить новый опыт.
В целом, сейчас весь мир учиться жить по другому.
Знакомиться можно, например, в том же интернете, в группах по интересам. А потом встречаться и дружить вживую.
Я видела даже объявления в городских группах, когда люди приглашают желающих присоединиться к ним на утренней пробежке, вечерней прогулке с чашкой кофе и чая, устроить совместную зарядку на стадионе или в парке. Вариантов море.
Кто-то устраивает мастер-класс, игру в футбол/волейбол и зовет других.
Игры в Мафию или еще-то во что-то.
И собираются компании и весело.
Можно для начала поискать нечто подобное. А может даже организовать свое что-то.
Ведь свежий воздух и прогулки на нем никто не запретил)
Дополнение от автора
Однолітки в моєму рідному місті є звичайно, але вони неблагополучні люди: п'ють, палять, вживають наркотики. Через це в мене друзів в моєму рідному місті взагалі не було. Люблю займатися спортом, іноді ходжу в тренажерний зал, коли не перевантажений навчанням. Проте там з кимось знайомитися у мене не виходило, займався сам. Мені дещо важко встановлювати контакт з людьми, я трішки сором'язливий
психолог онлайн
Доброго дня, Максиме!
цитата:
Однолітки в моєму рідному місті є звичайно, але вони неблагополучні люди: п'ють, палять, вживають наркотики. Через це в мене друзів в моєму рідному місті взагалі не було
Думаю, на 100% всі однолітки не можуть бути неблагополучними. Ви закінчили школу не так давно. Невже ні з ким з однокласників в свій час Ви не спілкувалися?
цитата:
Мені дещо важко встановлювати контакт з людьми, я трішки сором'язливий
Можлив о саме з цього приводу треба попрацювати з психологом?
Дополнение от автора
Мої однокласники, на превеликий жаль, якраз і належать до категорії неблагополучних людей. З деякими я спілкувався максимум до 6 класу. Потім вони споганились. Я лише один зі свого ненормального класу був нормальною людиною (хоч себе хвалити не можна, але це так)
Дополнение от автора
З приводу звернення до психолога, я сором'язливий, мені важко почати першим розмову, але якщо хтось першим почне - мені не страшно спілкуватися
психолог онлайн
цитата:
Пока Вы не берёте инициативу в свои руки, Вы просто полагаетесь на случай и везение - заговорят с Вами первыми люди, которые Вам интересны или нет.
психолог онлайн
цитата:
Все, що Вам треба, це домовитися з психологом про першу зустріч, наприклад, зателефонувати. Але в наш час навіть без цього можна домовитися, приміром, за допомогою переписки в вайбері. Коли Ви вже зустрінетеся з психологом, не сумнівайтеся, говоритиме першим він (вона), це його (її) робота. А взагалі я б порадила Вам подумати над таким питанням: що найстрашнішого може статися у випадку, коли Ви почнете спілкуватися першим?
Дополнение от автора
Я не збираюсь йти до психолога, у мене, на превеликий жаль, немає на це коштів. Буду сам пробувати говорити першим. На перший погляд, нічого страшного не трапиться, коли я почну говорити першим. Але все одно є побоювання. Може надасте якісь поради як впоратися з цим
психолог онлайн
цитата:
Може надасте якісь поради як впоратися з цим
Можите почитати Дейла Карнеги. Можливо якісь з його практичних порад Вам допоможуть
психолог онлайн
Лучший способ бороться со своим страхом это идти в него.
И тогда есть все шансы, что вы увидите - ничего страшного нет в том, чтобы начать разговор, проявить инициативу, интерес к другому.
Дополнение от автора
Дякую за надані рекомендації