Апатія, тривожний стан
Доброго вечора. У мене постійна втома, апатія. Хоча, раніше такого не було.Постійно вчилася та працювала. Вимотали мене сімейні обставини, та постійна потреба в зароблянні коштів на себе з раннього віку. Мене кинули спочатку тато, потім мама, яка спочатку мене принижувала, довела мене до заїкання. Потім у мене було декілька невдалих спроб у стосунках, де мене теж принижували. З 16 працюю нонстопом, мені 26. Зараз ні до чого руки не беруться і постійно сняться кошмари. Важко стає за собою доглядати, часті думки про самогубство
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Lana, добрий вечiр.
Напевно, ви дуже втомилися бути з раннiх рокiв такою дорослою, вашi дитячi потреби в турботi та пiдтримцi якийсь час залишалися без уваги, тому вiдчувається виснаженiсть.
Зараз було б добре не вимагати вiд себе якихось досягнень, а придiлити увагу вашим почуттям, пошуку ресурсiв через те, що вам подобаеться. Якщо хочете, можете розповiсти кошмари, якi вас зараз переслiдують. Сни можуть давати пiдказки
психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Добрый день!
цитата:
У мене постійна втома, апатія. Хоча, раніше такого не було.Постійно вчилася та працювала. Вимотали мене сімейні обставини, та постійна потреба в зароблянні коштів на себе з раннього віку. Мене кинули спочатку тато, потім мама, яка спочатку мене принижувала, довела мене до заїкання. Потім у мене було декілька невдалих спроб у стосунках, де мене теж принижували. З 16 працюю нонстопом, мені 26. Зараз ні до чого руки не беруться і постійно сняться кошмари. Важко стає за собою доглядати, часті думки про самогубство
Если я правильно понимаю, то Вы находитесь в таком состоянии с раннего детства и Вам приходилось самой справляться с вызовами жизни и это имело накопительный эффект. Я бы Вам рекомендовала обратиться к врачу психиатру за консультацией. Возможно, Вам нужна медикаментозная поддержка сейчас и обратиться к специалисту за терапией, чтобы разобраться с причинами. Медикаменты могут снять Ваш тревожный симптом на какое-то время, но с причиной должен разбираться терапевт
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, Лано! Ваше тіло дуже втомилося, і своїми симптомами просто кричить Вам про цю втому, просячи Вас попіклуватися про нього. Ваша перевтома накопилася вже через край. Перш за все, треба добре відпочити, харчуватися та достатньо спати. Але цього иоже бути замало. Можливо, потрібна медикаментозна підтримка. Будь ласка, зверніться до психотерапевта чи психіатра. Тим паче, що є думки про самогубство.
цитата:
Мене кинули спочатку тато, потім мама, яка спочатку мене принижувала, довела мене до заїкання. Потім у мене було декілька невдалих спроб у стосунках, де мене теж принижували.
Це все бажано пропрацювати в терапії з психологом, оскільки минуле зараз давить на Вас, його треба відпустити.
психолог онлайн
Здравствуйте, Лана.. Вы описываете симптомы выгорания, апатии, депрессивного состояния, учитывая мысли о суициде. Постоянное напряжение, о котором уже кричит тело. Соглашусь с коллегами выше, я бы обратилась сперва к неврологу либо к психиатру - чтобы прописал, возможно, успокоительные или АД по его усмотрению, чтоб немного разгрузить организм, дать себе выдохнуть. А затем посетила бы психотерапевта. В таком стрессовом напряжении будет очень сложно работать над тем, что вас привело к этому и над построением будущего. Но вы уже ищете помощи, а значит первый шаг сделан. Я сопереживаю вам, выздоравливайте!