У мене немає ненависті до людей
Вітаю, шановні психологи! Останнім часом помічаю, що моя проблема в тому, що я не ставлю себе кращою, вищою за когось. І це виглядає як мінус. Тому що тоді людям починає здаватись, що можна ставитись до мене негативно.
Ну, тобто. У мене зараз нова робота. І я б хотіла мати хороші стосунки в колективі. Оскільки я багато нюансів ще тут не знаю, то запитую колег. І коли кажу підкажи будь ласка як ось тут. Вони ржуть. Хтось скаже. Хтось принципово ні. Ну я ж не можу прийти в новий колектив і така типу чуєш блять, ану скажи нахуй бігом тут. Просто вони між собою так спілкуються.
Зі мною одночасно прийшла була дівчинка така дуже впевнена. Так все її звільнили. Сказали, що таких тут не люблять.
То таких як я мали б любити. Але блін. Матами вони мене не криють. Але замість того, щоб дати завдання і пояснити що маю робити. Керіаник запитуює - а що ти робиш? І сміється. Хоча всім решта керівник дає завдання. Або каже та йди додому. При тому, що інших не відпускає, навіть якщо просять.
Моє питання таке. Це справді погано, коли ставишся до людей мирно. Не матюкаєш і не попускаєш нікого просто так? Чи це якась перевірка мене таким їхнім ставленням?
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Ирина, добрый вечер!
цитата:
Останнім часом помічаю, що моя проблема в тому, що я не ставлю себе кращою, вищою за когось. І це виглядає як мінус. Тому що тоді людям починає здаватись, що можна ставитись до мене негативно.
Не совсем понятна Ваша формулировка ставить себя выше или лучше. Когда Вас принимали на работу, Вам объяснили Ваши обязанности? Кто Ваш руководитель? К кому Вы можете обратиться?
цитата:
Матами вони мене не криють. Але замість того, щоб дати завдання і пояснити що маю робити. Керіаник запитуює - а що ти робиш? І сміється. Хоча всім решта керівник дає завдання. Або каже та йди додому. При тому, що інших не відпускає, навіть якщо просять.
Здесь вопрос больше Вашего профессионализма и Вам не нужно пытаться кому-то понравиться. Если Вам что-то не нравится, то стоит это обсудить со своим руководителем, чтобы он Вам объяснил, что Вы должны делать. Что Вы знали лб этой организации перед тем, как в нее попали?
психолог онлайн
Доброго вечора, Їрино!
цитата:
Це справді погано, коли ставишся до людей мирно.
А що в цьому може бути поганого? Перш за все, це говорить про те, що Ви добре вихована людина.
цитата:
Не матюкаєш
А якби Ви дійсно почали матюкатися, як би Вам могли відповісти?
психолог онлайн
Алена Егорова
Нормальное человеческое общение — на равных. Я Ок - Ты Ок.
Другое дело что в определенном коллективе может быть токсическая атмосфера, когда там находятся люди с не здоровой самооценкой которые пытаются реабилитироваться за счёт коллектива. Тогда важно просто уметь за себя постоять. Если Вас унижают или как-то нарушают Ваши границы говорить что Вам так не подходит.
психолог онлайн
Доброго дня, Ірино! Складнощі виникли у вас тільки на цій роботі чи щось подібне вже траплялося раніше?