Проблеми в стосунках
Я зіштовхнулася із ситуацією, коли мені здається, що у нас з чоловіком виникла прірва. Все це сталося не в одну мить, а було накопичувальним ефектом. Варто зазначити, що я завжди не могла переносити людей, котрі вживають алкоголь, бо в моїх тата та мами були з цим проблеми. Мама навіть померла від цього. Проблеми почалися з того моменту, коли чоловік почав приховувати, що він вживає, аби мене не засмучувати. Так чи інакше я все рівно про це завжди довідувалася. Навіть коли він випивав зовсім трохи, я могла потім знайти пляшку заховану. Це для мене була певна межа. Ми почали серйозно розмовляти, чоловік декілька разів обіцяв, що більше такого не повториться, але все повторювалося. До моєї образи щодо обману ще й почала додаватися недовіра. В мене з-під ніг забрали стабільність та впевненість в завтрашньому дні. Чоловік щоразу після алкогольної події просив вибачення, але не дотримував своєї обіцянки. Я втомилася від цього і сказала, що подам на розлучення. Попри те, що в мене є до нього почуття, я не можу миритися з цим і жити нещасливо, враховуючи що все моє дитинство до 18 років також пройшло в алкогольній атмосфері, я наїлася цього сповна. Остання крапля була, коли чоловік вкотре прийшов додому п'яний і знудив в нашому домі. Тепер між нами прірва непорозуміння, образи, роздратування (звісно з мого боку) з його боку я чую тільки вибачення та провину. Але я не знаю, що робити, я не можу вірити вже на 100% людині це точно. Я не розумію, чи залежність і він вже безнадійний, чи варто ще спробувати щось полагодити між нами. Та річ в тому, що я дивлюся на нього вже якось інакше, наче розчарована в тому, що він не дотримав слова ані щ першого ані з другого разу. Мені дуже боляче, що зі мною так чинять, але ж так було не завжди. На питання, що його хвилює, що він починає пити, він не відповідає, до психолога йти не хоче. В мене не вкладається в голові, як можна казати що я для нього все, що він не можу без мене, кохає, але в той же час б'є по найболючішому. Допоможіть розібратися. На даний момент ми майже не розмовляємо. Я у розпачі, бо я була щаслива довгий час з цією людиною, а тепер почуваю себе розчавленою. Все це триває близько року.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Добрий вечір. Чую з вашої історії, що ви якось поєлнуєте ваш досвід з батьками і досвід з чоловіком.
Чоловік ваш усвідомлює, що він зловживає?
Йому треба консультація нарколога, а вам вирішити, чи достатньо ваших почуттів, сенсу, щоб йти поряд з вашим чоловіком цей непростий шлях.
психолог онлайн
Доброго дня, Жена.
Дуже Вам співчуваю, уявляю, як Вам зараз тяжко переживати те, що Ви переживали в дитинстві.
цитата:
До моєї образи щодо обману ще й почала додаватися недовіра. В мене з-під ніг забрали стабільність та впевненість в завтрашньому дні.
Ваша реакція є адекватною ситуації.
цитата:
Ми почали серйозно розмовляти, чоловік декілька разів обіцяв, що більше такого не повториться, але все повторювалося.
цитата:
з його боку я чую тільки вибачення та провину.
Це типова модель поведінки залежної людини: фрустрація-алкоголь-стан сп'яніння-похмілля і почуття провини - вибачення і знову по колу. Людина з залежністю видубовує відповідну структуру стосунків навколо себе, що підкріплює її залежність. Ви перебуваєте у созалежних стосунках.
цитата:
він не відповідає, до психолога йти не хоче.
Залежність - це хвороба і її необхідно лікувати комплексно: психіатр, нарколог, психолог-психотерапевт, Клуб Анонімних Акоголіків. Помітно, що Ваш чоловік зараз не критичний, його все влаштовує. Якщо Ви дійсно хочете спробувати зберегти ці стосунки (якщо ще є заради чого їх зберігати), то єдиний вихід - це поставити чоловіку ультиматум: або він йде і лікується, або Ваші стосунки припиняються, інакше це болто просто поглине Вас. Так щиро не хочеться, щоб Ви це проходили знову впродовж років. Але тут також важливий момент - ми не здатні вилікувати людину, якщо вона цього не хоче. Можливо Ви це зможете чітко визначити лише в процесі лікування.
цитата:
Попри те, що в мене є до нього почуття
А які саме почуття? Опишіть їх. Ви ж розумієте, що стосунки і любов - це партнерство і взаємна робота, а зараз цього немає.
Насправді, я б Вам також рекомендувала співрпрацювати з психологом-психотерапевтом, адже Вам зараз необхідна підтримка + Ваша і його історя складається як "пазл" і важко розрізнити де починаються Ваші автентичні почуття до нього, а де відголоски з дитинства. Також Ви маєте розуміти, що лікування (якщо воно буде) також затягнеться на роки і Вам необхідно багато ресурсу. Чи Ви готові на це?