Сопротивление к учебе
Здравствуйте! Я студентка. Учебу начала в этом году, после большой паузы, у меня 3ое детей. У меня очень сильное сопротивление к учебе, хотя я наслаждаюсь когда учусь Мне всегда хочется отвлечься. Когда я учусь, мне так радостно от того, что я все хорошо понимаю, запоминаю и у меня появляется сильное желание оставить все на потом, отвлечься на что-то другое. Если я не отвлекаюсь, то у меня появляются фантазии (сексуального типа). Я заметила, что я всегда стимулирую себя как то, то есть спокойного соcтояния не бывает. Мне как бы не верится, что я достигаю чего-то, что я смогу. Но я не помнимаю почему тк я всегда была отличницей. Учеба в нашей семье всегда была на 1ом месте и всегда ассоциировалась со стрессом у меня, я училась хорошо, чтобы угодить родителям, но старшего брата бесконечно ругали, было много скандалов и стрессов изза его учебы. У меня сильный стресс перед экзаменами. Как мне справится с сопротивлением во время учебы? Как понять это сопротивление? С чем оно может быть связанно? Заранее благодарю!
Вопрос от: ; Возраст: 34

психолог онлайн
Здравствуйте! Как Вы относитесь к своим фантазиям сексуального типа в принципе, без относительно к отвлечению от учебы? Вы принимаете их?
психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Доброго дня, nik163.
цитата:
то у меня появляются фантазии (сексуального типа).
Ці фантазії виникають лише під час навчання? Про що ці фантазії? Ці фантазії були і раніше, чи з'явилися на якомусь етапії? Як у Вас зараз справи із сексуальною сферою життя?
цитата:
Я заметила, что я всегда стимулирую себя как то, то есть спокойного соcтояния не бывает.
Мені здається, що це також пов'язано з Вашим шкільним досвідом навчання, коли воно асоціювалося зі стресом і це був єдиний прийнятий спосіб стимуляції у Вашій сім'ї (на приклді брата). Зараз Ви штучно відновлюєте цей спосіб через створення вузьких рамок підготовки для виділення адреналіну.
психолог онлайн
Доброго вечора! Ви пишете "Но я не помнимаю почему тк я всегда была отличницей. Учеба в нашей семье всегда была на 1ом месте и всегда ассоциировалась со стрессом у меня, я училась хорошо, чтобы угодить родителям, но старшего брата бесконечно ругали, было много скандалов и стрессов изза его учебы. У меня сильный стресс перед экзаменами". Як на мене, відповідь повністю є у Вашій відповіді. Нам тільки здається, що ми свідомо керуємо своїм життям. Хоча насправді, нами керують оті самі несвідомі установки, які закладалися набагато раніше, під впливом певного досвіду. Ви гарно вчилися, але для чого і для кого? Аж ніяк не для себе. Тобто, є такий собі фактор примусу, який обов'язково породжує протест, супротив, навіть якщо він глибоко прихований, як у Вашому випадку... Ви намагалися догодити батькам, тому що, швидше за все, хотіли себе захистити від такого ж ставлення як у випадку з братом... Таким чином присутня, з одного боку, вроджена тяга до знань, природні здібності. А з іншого боку, вона входять у резонанс з дитячою глибокою травмою, страхами, пригніченістю... Якщо хочете вийти з такого стану, необхідно, як на мене, "пропрацювати" внутрішні дитячі установки. Бо, як це не дивно, але саме вони створюють отой незрозумілий дискомфорт, який Ви зараз відчуваєте... Тим паче, що онлайн-зустрічі такі ж самі по ефективності, як і офлайн .